Playoffit on vähän eri peto, eikä siellä yleensä nuoret kukkoile. Sen näki Jetsin junnuista, eikä Matthewskaan saanut viime keväänä mitään aikaan.Jaa. .no mä laskin playoffit mukaan ja viimeiset 30 peliä, 8 maalia.
Playoffit on vähän eri peto, eikä siellä yleensä nuoret kukkoile. Sen näki Jetsin junnuista, eikä Matthewskaan saanut viime keväänä mitään aikaan.Jaa. .no mä laskin playoffit mukaan ja viimeiset 30 peliä, 8 maalia.
eikä Matthewskaan saanut viime keväänä mitään aikaan.
Niin, sanoin vissiin yleensä.Kuitenkin ensimmäisenä PO-keväänä kuuteen peliin 4+1. Että voi sitä nuorenakin pudotuspeleissä juhlia.
Mun pointti nyt oli, että ei niitä maaleja tullut loppukaudesta edes stastnyn kanssa ja tosiaan tasakentällisin on ollut hiljaiset luvattoman kauan ja kaikkea ei voi laittaa muiden syyksi.Niin, sanoin vissiin yleensä.
Niin, sanoin vissiin yleensä.
Matthewsin playoffsit viimevuodelta on aika hyvä esimerkki siitä, että se ei ole kovin tasaista tuo suorittaminen junnuilla. Yhtenä vuotena sujui, toisena ei. Ei laiteta minkään piikkiin. Matti takoi viimevuoden runkosarjan lopussa vielä kovasti pisteitä, kun palasi.Kyllä, mutta käytit Matthewsia referenssinä. Minä taas osooitin, että kyllä se Matthews on noissakin peleissä ollut esillä. Viime kaudella oli hiljaisempaa, mutta laitetaan rikkonaisen runkosarjan piikkiin.
Fakta Laineen osalta nyt kuitenkin on, että tasakentällisin ei ole maaleja tullut pitkään aikaan.Matthewsin playoffsit viimevuodelta on aika hyvä esimerkki siitä, että se ei ole kovin tasaista tuo suorittaminen junnuilla. Yhtenä vuotena sujui, toisena ei. Ei laiteta minkään piikkiin. Matti takoi viimevuoden runkosarjan lopussa vielä kovasti pisteitä, kun palasi.
Ja?Fakta Laineen osalta nyt kuitenkin on, että tasakentällisin ei ole maaleja tullut pitkään aikaan.
Mitä ja.. .? Eikö tässä käsitellä lainetta kuitenkin. Oliko nyt niin että viimeiset 35 peliä ja 2 maalia tasakentällisin ja viimeiset 23 peliä ei maalia. Kyllä se ongelma on jossain olemassa, koska tähän ajanjaksoon mahtuu monta peliä myös stastnyn kanssa vai eikö stastnykaan ollut riittävä sentteri ? No, katsotaan onko scheifele riittävä?
Ei mulla ainakaan ole mitään agendaa mihinkään suuntaan. Tasakentällisin maaleja vaan ei ole tullut pitkään aikaan.Hienoja otantoja kyllä ja hienosti napataan just omaan agendaan sopivasti rajatusti pelejä.
Fakta Laineen osalta nyt kuitenkin on, että tasakentällisin ei ole maaleja tullut pitkään aikaan.
Totta nämäkin. Mutta eikö sinustakin ole jo harvinaisen pitkä tämä ns. kylmä kausi?Jep se on fakta. Samoin kuin se, että Laine on kuitenkin tänä vuonna tehnyt 29 maalia (6. eniten koko liigasta), joista 16 tasakentällisin ja 13 ylivoimalla (2. eniten koko liigasta). Tuona aikana on pelattu 51 matsia. Viimeiseen 40 otteluun on syntynyt 24 maalia, joista 13 tasakentällisin. Viimeiseen 30 otteluun 18 maalia, joista 11 tasakentällisin. Viimeiseen 20 matsiin 6 maalia, joista enää 1 tasakentällisin. Jopa ihan huipuille tulee kylmiä kausia välillä. Laineelle varsinkin on ollut suorastaan tunnuksenomaista, että kauden ensimmäinen kuukausi menee tilastojen valossa heikosti.
Onhan se mutta minkäs teet ja mitä tuon kylmän kauden myöntäminen vaikuttaa sen enempää mihinkään suuntaan, faktat on faktoja ja nyt on mennyt näin.Totta nämäkin. Mutta eikö sinustakin ole jo harvinaisen pitkä tämä ns. kylmä kausi?
Laineelle varsinkin on ollut suorastaan tunnuksenomaista, että kauden ensimmäinen kuukausi menee tilastojen valossa heikosti.
Kyllä se ongelma on jossain olemassa, koska tähän ajanjaksoon mahtuu monta peliä myös stastnyn kanssa vai eikö stastnykaan ollut riittävä sentteri ? No, katsotaan onko scheifele riittävä?
Vähän väärä ketju tuollaiselle aiheelle.Onko mahdollista unohtaa miten jääkiekkoa pelataan?