Hyvää Pyhän Patrikin päivää kaikille myös minun puolestani!
Mahtava päivä!
Minä myös toivon Patrik Laineelle onnea taistoon. Ovechkin tainnut jäädä nollille kahdessa edellisessä runsasmaalisessa voitto-ottelussa.
Hyvää Pyhän Patrikin päivää kaikille myös minun puolestani!
Lisäksi Laine on raivostuttavan usein hyvässä vetopaikassa syöttänyt ns. vielä parempaan tekopaikkaan tällä kaudella. Erittäin usein, ja eipä niistä sitten yleensä mitään ole tullutkaan.
Blues-Blackhawks 3/17/1991 - YouTubeHyvää Pyhän Patrikin päivää kaikille myös minun puolestani!
Ja toivotaan, että tämä "meijän Pate" rikkoo vielä uransa aikana kaikkien aikojen maaliennätyksen NHL:ssä. Itselläni usko siihen on ainakin horjumaton.
Ei mulla muuta, jatkakaa :)
No on se Bishopkin päästänyt 4 Laineen vetoa taakseen (1-2 muistaakseni Kingsien veskarina), että eiköhän kaveri ole juonessa mukana kuten nyt 6 maalia päästänyt Lehtonen ja samoin 4 maalia päästänyt Niemikin.Lehkosen vaihdon jälkeen kaksi maalia, kuten pojilla sopimus on, mutta Bishop ei tästä tiedä tietenkään, vaan otti kiinni alkupään paikan.
Stamkos täytti 20 vuotta kauden aikana voittaessaan ylivoimamaalipörssin kaudella 2009-2010. Koko kaudella 24 maalia ylivoimalla kun seuraavana olleella Heatleyllä oli 18 maalia ylivoimalla.Nyt kun meittin Pate Tampereen Tesomalta rikkoo näitä änärin enkkoja yks toisensa jälkeen, niin pakko kysyä palstan tilastoguruilta: Onko yksikään teini aiemmin voittanut yv-maalitilastoa koko kaudelta? Onhan tuo siis vieläkin voittamatta jopa Patelta, mutta ihan ok kaula vedettynä jo seuraavaan.
Edit: Ja jos on, niin millä maalimäärällä?
Nyt kun meittin Pate Tampereen Tesomalta rikkoo näitä änärin enkkoja yks toisensa jälkeen, niin pakko kysyä palstan tilastoguruilta: Onko yksikään teini aiemmin voittanut yv-maalitilastoa koko kaudelta? Onhan tuo siis vieläkin voittamatta jopa Patelta, mutta ihan ok kaula vedettynä jo seuraavaan.
Edit: Ja jos on, niin millä maalimäärällä?
Stamkos täytti 20 vuotta kauden aikana voittaessaan ylivoimamaalipörssin kaudella 2009-2010. Koko kaudella 24 maalia ylivoimalla kun seuraavana olleella Heatleyllä oli 18 maalia ylivoimalla.
Vahva sama. 60 pelin runkosarja olisi tuskaa. Nyt jo kaksi yötä peräkkäin ilman ottelua on ihan liikaa tällaiselle fanipojalle. Onneksi Coloradon, Carolinan, Floridan, Minnesotan ym. pelit noina "välipäivinä" tuovat vähän balsamia haavoille.NHL:ssä on liian vähän pelejä. Tympeitä nämä aamut jolloin ei saa lukea Laineen maalista.
Ehdotan 122 ottelun runkosarjaa ja pelejä ilman lepotaukoja.
*vitsi*
Niin, mitä sitten? Kyllähän Louhimieskin selvästi mediassa puhuu muutettua totuutta. Patee huijjaa mediaa sekä fanipoikia ja konttaa koko kesän, kun ei tolpillaan pysy.Miten @Kimmo Stasi haluaisi kommentoida tätä uutista?
Talented teetotaller Patrik Laine gunning for league goal-scoring title - Sportsnet.ca
Tuossa tuo alkuperäinen Sportsnetin juttu jota Iltalehti referoi.
Miten @Kimmo Stasi haluaisi kommentoida tätä uutista?
Linkki Iltalehteen, jossa kirjoitetaan Laineen absolutismista.
https://m.iltalehti.fi/nhl/201803202200823619_nh.shtml
Mitäpä täällä ei olisi käyty läpi. Molempiin vastaus on Selänne ja 06-07 (48) sekä 97-98 (52) kaudet.Jokos täällä on jo käyty läpi että milloinkas viimeksi suomalainen kiekkoilija on tehnyt änärin runkosarjassa 40 maalia? Tai 50?
Jokos täällä on jo käyty läpi että milloinkas viimeksi suomalainen kiekkoilija on tehnyt änärin runkosarjassa 40 maalia? Tai 50?
Selänne ja 06-07 (48)