Itse olen myös samoja pelejä katsellut nimimerkin
@Ippenator kanssa. Itse asiassa täytyy olla samaa mieltä Mauricen kanssa, joka puhui haastattelussa nimenomaan Laineen liikkeen parantumisesta, ja että tämä oli näkyvissä jo ennen Stastnyn tuloa. Eikä siinä, Stastny on vielä bonus tähän päälle, mutta kyllä Laine olisi Ehlersin kanssa tulosta tehnyt myös Coppin kanssa nykymenolla.
Keväällä olin selvästi sitä mieltä, että MM-kisojen väliin jättäminen on hyvä asia. Syksyllä olin myös sitä mieltä, että nuori kaveri saa olla jumissa kauden alussa, jos hommia on kesällä painettu tosissaan. Totuuden nimissä on kuitenkin sanottava, että ennen helmikuuta pitäisi alkaa kulkemaan ammattilaisurheilussa, ja varmaan näin oletettiinkin pelaajan ja taustajoukkojen puolelta. Toki tämä "alkaa kulkemaan" on aika koominen ilmaisu Laineen tehoilla. Jetsin playoff-juna kuitenkin puksuttaa vakaasti, joten joukkue on pärjännyt ilman Laineen parasta terää.
Edelleenkin 17-vuotiaana vauhtia riitti
liigafinaaleissa vaikka muille jakaa, ja miehet eivät pysyneet pojan perässä. Uskon, että NHL:n puolella potentiaalia on vielä paljon lunastamatta.