Kyllähän Barkovkin tekee todella hämmästyttäviä harhautuksia ja maaleja, ei hän ole ollenkaan tuollainen pelaaja kuin kuvailit. Hänen hyökkäyspelinsä on myös todella korkealla tasolla. Minun mielestäni ainakin Barkov tekee usein jopa hienompia maaleja kuin Laine, jonka maalit ovat usein aika samantapaisia. Tosin tuollahan nyt ei ole mitään merkitystä, kaikki lasketaan.
Itse olen seka samaa etta eri mielta.
Barkovhan tekee parhaimmillaan jarkyttavia, jopa Datsyukmaisia harhautuksia, ja saa maalivahdit turhautumaan koska hanen kehonkayttonsa on maailman huippua. Harva tuon kokoinen kaveri pystyy hallitsemaan liikkeitaan samalla tavalla. Tuloksena on usein sulavat kiekonsiirrot joko omien jalkojen ymparilla tai koko albatrossimaisella "mailanvalilla."
Laine sen sijaan pystyy parhaimmillaan tekemaan maalin "Ovechkinmaisesti" toimistostaan vaikka sita kaikki odottavat eika maalivahdin edessa olisi edes maskia. Se laukaus ja ennen kaikkea pienet variaatiot tekevat laukauksia vaarallisia, silla suuntaus voi olla minne tahansa auki olevaan paikkaan, haaroista grogilasien kautta kulmiin. Kyseessa on suht harvinainen kyky.
Molemmat luonnehdinnat hehkutellen ja pelaajien parhaimmillaan ollessaan mutta silti kuvaavat. Barkov on Datsyukin koulukunnan taituri joka hoitaa kentan paasta paahan, Laine taas se kaveri joka sytyttaa katsomon omalla erityisella taidollaan, tappajan vaistolla ja ratkaisuhalua uhkumalla. Molemmat oman roolinsa spesialisteja.