Ei muuta kun Turkuun Rautalan oppeihin. Mies teki Ristolaisesta varsinaisen juntan kahdessa vuodessa, eikä se Rantasenkaan viime kesä huonosti mennyt kaverin alaisuudessa. Korpikoskella on myös näyttää dataa mitä on tarttunut.
Sinne Turun suuntaan isoa peukkua Rautalalle. Tapparan Kailajärven Jaska on aivan top 1-2 Liigassa voimatreenarina.
Pelit Liigassa pelatut ja haku Rautalan treenisysteemeihin Paten taustajoukolta huippuveto
Taitoluisteluvalmentajaa on käytetty Tapparassa jo 90-luvun lopusta alkaen, niin junioreissa kuin liigajoukkueessakin.
Ei pidä paikkaansa, tai on oo unohtanut moisen dopingin. Rosendalin muistan kyl, se laitto Jorin tönkköjalkoihin vauhdin ja loppu historiaa. Kiitos vielä Jokereille munailun huipentumasta päästää junnu meille, eihän sen luistelulla liigassa pärjää.
////
Laineen paras vahvuus ylivoimaisesti kaikesta on korvien välissä. En koskaan vastaavaa henkistä kasvua nähnyt tuon ikäiseltä.
Kaveria ei mikään huojuta ja käsi tositilanteessa tärise. Median poskettoman hullunmyllynkin haltsasi hyvin, terkut iirolle!
Pate tietää kuinka hyvä on ja sanoo sen ääneen, nyt vielä tuolla rapakon takana hyvin korostetusti ja hämmentää porukkaa huolella. Aivan oikein, saavat takasin sitä mitä itse ylimielisinä jauhanneet iät ja ajat. Pate ja taustajoukko varmasti tietää Matthewsin menevän ekana Torontoon, ei haittaa..
Seuraavassa haastattelussa Jäbä lataa kylmin ilmein ykköskortin pöytään ja pienen virneen perään...sopulilauma tykittää jutun mediaan nanosekunnissa ja perään rekkalastillinen asiantuntijoita lätisee analyysia analyysien perään...soppa taas kiehuu yli, hah hah.
Kova ja vahva luonne, kuka toinen olisi vastaavan tehnyt. Kohta alkaa uskomaton grillaus varaustilaisuudessa ja syksyllä vasta se pahenee touhu. Kanadassa(hyvin tod.näk.) kun ollaan, varmasti iso joukko toivoo Paten epäonnistuvan, taas toiset rakastavat varmasti.
Kova on kaveri. Ottaa triplapaineet niskaansa mutta olen varma sen henkisen lujuuden kestävän.
Laineen kerätessä möykän on se taas Puljulle hyvä juttu. Pienempi möykkä ja pienemmät paineet kun treenit alkaa. Pelaa ylhäällä ens kaudella, uskon mä.
.