Tämä kertoo kyllä valmennuksen älyllisestä tasosta!!!Palkinnoksi maalista ei päässyt enää kuin kerran kentälle
Aika selvää on se, että kukaan muu ei tuosta sentterikaartista omaa samaa perusluokkaa ja parhaaseen heppaan kannattaa satsata.
Katsotaan miten käy kun JMJ palaa. MD:llä on kallis soppari ja Ojantakasella paljon Liigakokemusta. Uskaltaako valmennus laittaa esimerkiksi JMJ:n laitaan tai Ojantakasen sivuun, jotta Juhola saa jatkaa keskellä? Hieman hirvittää jo etukäteen, että mennään sen seiftin kautta...
JMJ pelaa keskellä, oli Juhola ja/tai Ojantakanen rosterissa tai ei.
Sitten se valitettavasti tarkoittanee Juholan Liigapelien keskeytymistä. Vielä on aikaa heittää muutama tehopiste.
JMJ:n paluu mahdollistaisi kuitenkin pelata senttereinä JMJ, Davidsson, Juhola ja Graber.
Eiköhän kaikki sen tiedä, että tilipussi sanelee Porissa nämä asiat ja siinä käy juurikin noin. Juhola tipahtaa pois, jos JMJ, Graber, Ojantakanen ja MD ovat terveinä.Minulle on aikaisemmin vakuuteltu, että Ojantakasta ei voida laittaa laitaan vaan on puhdas sentteri. Näin ollen Juhola putoaa pois, jos kukaan ei siirry laitaan tai valmennus tee rohkeita päätöksiä.
Minulle on aikaisemmin vakuuteltu, että Ojantakasta ei voida laittaa laitaan vaan on puhdas sentteri. Näin ollen Juhola putoaa pois, jos kukaan ei siirry laitaan tai valmennus tee rohkeita päätöksiä.
Siksi kirjoitinkin, että mahdollistaisi pelata näin. Eri asia tosiaan, miten valmennus näkee asian.
Juhola on kyllä pelaajana sellainen, jolle kannattaa sopimusta hieroa ja mieluiten pitkää sellaista. Ei ehkä ihan Kotkaniemen tasoinen lupaus, mutta ihan mahdollista nousta EHT tasolle ja olisi hienoa pitkästä aikaa nähdä kärkiketjuissa sentterinä useamman kauden Ässätaustainen pelaaja.Juholan potentiaali alkaa näkyä jo tilastoistakin. Nyt pitää vaan olla rohkeutta nostaa roolia ja katsoa kuinka kauan poika pysyy pinnalla. Aika selvää on se, että kukaan muu ei tuosta sentterikaartista omaa samaa perusluokkaa ja parhaaseen heppaan kannattaa satsata.
Kyllä nämä käytänteet on ollut jo pitkään, muillakin valmentajilla. Tietyn tason lupaukset kyllä saa peliaikaa, mutta nämä vähän taustalta tulevat, joutuvat tekemään kovan työn saadakseen isomman roolin.Tämä kertoo kyllä valmennuksen älyllisestä tasosta!!!
Aikanaan Ruuttu tuli junnuista suoraan ykköseen, Komarov sai näyttöpaikan ja käytti hyväkseen, mut tämä valmennus palkitsee eri tavalla!
Juhola on sellainen nykyajan sentterin prototyyppi, iso, vahva, hyvä kaksinkamppailemaan ja osaa tehdä peliä ja maaleja. Heittäisin rohkeasti, että nuori Kontiola oli varsin paljon saman tyyppinen pelaaja. Tällä hetkellä ylärajaa ei ole, voi tehdä yhden kovimmista urista Ässäkasvattina sentterinä. No, ehkä Jepun kaltaiseen uraan on matkaa, mutta minä löisin pitkää lappua ja paljon vastuuta jo nyt.
Mestiksessä veti ihan kohtuullisesti myös ylivoimaa, itse antaisin sauman myös sillä puolella kokeilla liigassakin. Osaa kuitenkin suojata, vääntää kulmissa, rakentaa kohtuullisen hyvin peliä ja osaa hiukan vetääkin. Kaikki sellaisia ominaisuuksia joita esimerkiksi tämän illan ylivoimissa olisi tarvittu, kiekko päätyyn ja Fabre tai Ikonen vääntämään on aika tuhoontuomittu konsepti.
Kyllä. Mun mielestä Juholan vahvuuksia on mm peliäly ja juonikkuus.. Ne ei ole tosiaan vielä päässyt esille parhaalla mahdollisella tavalla.Juholan erikoistilanneosaaminen on se, millä vielä häviää kokeneemmille, kun häneltä ei sitä osa-aluetta ole vielä testattu. Kaikki muut sentterit on alivoimassa pelanneet ja aika moni ylivoimassakin. Juhola kerkee kyllä lyömään itsensä isosti läpi, malttia ja aikaa, kyl se siitä.
Viime kotipelissäkin kaksi hienoa kamppailuvoittoa kulmassa, joista toisesta rakentui maali. Ei mene moni noin nuori eikä edes vanhempi tilanteisiin samalla asenteella, tuo kuvaa jo paljon Juholasta ja siitä, että haluaa ottaa paikkansa liigassa.Kyllä. Mun mielestä Juholan vahvuuksia on mm peliäly ja juonikkuus.. Ne ei ole tosiaan vielä päässyt esille parhaalla mahdollisella tavalla.