Ei olisi pitänyt käydä tässä ketjussa näköjään. Siinä on hirveä ero paskojen bändien ja "paskojen bändien" välillä. Paskoja bändejä löytyy vaikka kuinka paljon, kun taas "paskat bändit" (kuten Iron Maiden) on mielipide. Iron Maiden on yksi maailman suurimmista bändeistä koskaan, eli ei ole paska, mutta näköjään joidenkin mielestä on.
Se että sinä et pidä niistä ei tarkoita että bändi on paska, vaan se on sun mielipde. Ymmärtäisin pointtisi jos olisit kirjoittanut bändiksi esim. Poison tai Mötley Crüe.
No mitä muuta olen kirjoittanut kuin oman mielipiteeni? Minusta Iron Maiden on paska bändi. Tiedän hyvin että bändillä on laaja kuuntelijakunta, tiedän hyvin että bändi on suhteellisen merkittävä artisti ja tiedostan että olen jopa vähemmistössä mielipiteeni kanssa. Mutta ei se silti poista sitä, että mielestäni Iron Maiden on paska bändi. Ja bändin/artistin suuruus ei vaikuta allekirjoittaneeseen ollenkaan.
Ja miten ihmeessä jonkun Mötley Cruen sanominen paskaksi olisi yhtään sen hyväksyttävämpää? Se että se ei ole yhtä iso kuin Maiden? Tiedän ihmisiä joiden mielestä Queen, Beatles tai vaikkapa Led Zeppelin on paskaa. Ja siinäpähän olkoon, jokaisella on onneksi oikeutensa mielipiteeseensä. Sinä tykkäät Iron Maidenista, hienoa. Minä en. Ketjun aihe oli paskat bändit, joten uskaltauduin kertomaan mielipiteeni. Vaikka melkoista tulella leikkimistä tämä aina on, Metallica ja Iron Maiden on kaksi bändiä joita ei omien kokemuksen perusteella saa arvostella, tai olla tykkäämättä.