No ei siinä ole mitään suuruutta. Ihan näin meidän kesken.
Kenen "teidän" tässä tapauksessa? En minä yhtyettä vihaa. En pidä vaan sen musiikista.Kaikkien teidän viha. Ihan näin meidän kesken.
Kenen "teidän" tässä tapauksessa? En minä yhtyettä vihaa. En pidä vaan sen musiikista.
Kenes muun mielestä Ultra Bra on hyvä bändi. En ole kuullut juurikaan soraääniä.
Oli siellä muutaman kerran areena täynnä. Eivät vissiin kaikki ole Jatkiksessa.
En tiedä miksi areena olisi ollut täynnä, kun musiikki on kerran niin hyvää.
Siis kumpaan? Agit propiin ja Love records-touhuun liittynyt poliittinen suuntaus oli tavallaan sympaattista. City-vihreitä pidän aikalailla tolloina, tai siis useat heistä ovat kadottaneet suhteellisuudentajunsa.Mitäs tykkäät siitä poliittisesta suuntauksesta, joka tuohon meininkiin liittyy?
Siis kumpaan? Agit propiin ja Love records-touhuun liittynyt poliittinen suuntaus oli tavallaan sympaattista. City-vihreitä pidän aikalailla tolloina, tai siis useat heistä ovat kadottaneet suhteellisuudentajunsa.
Mua ei muuten kiinnosta kuinka moni diggaa tai vihaa Ultra Brata. Olen aina ollut vähemmistössä tässä vihassani, siis jo ysäriltä asti jolloin itse diggasin Tehosekoitinta ja Donkkareita.
Aha. Haha. Menit aivan päistikkaa metsään niin että rytisi. Ehkä me voidaan lopettaa tähän, jos kerran UB:n helvetin rasittavasta kaakatuksesta ei voi saada näppylöitä olematta "oikeistolainen".Vaikka molempiin. Mutta tulihan sieltä se perioikeistolainen angsti kaikkea kohtaan.
...Ei ollut pointti laittaa niitä vastapuolille.Mäkin diggasin Tehistä ja Donkkareita ja diggaan yhä. Eivät kyllä mielestäni olleet mitenkään vastapuolella.
Aha. Haha. Menit aivan päistikkaa metsään niin että rytisi. Ehkä me voidaan lopettaa tähän, jos kerran UB:n helvetin rasittavasta kaakatuksesta ei voi saada näppylöitä olematta "oikeistolainen".
Miksiköhän he eivät sitten ole niitä levyttäneet? Yhtään kappaletta?Huonoksihan Ultra Brata ei voi sanoa millään mittarilla. Valtava määrä hyviä biisejä hienosti esitettynä.
... Ei kenenkään artistin tuotannossa kaikki ole helmiä, joku Bowie on tehnyt aivan armotonta paskaa vaikka kyseessä onkin oma suosikkini..
Miksiköhän he eivät sitten ole niitä levyttäneet? Yhtään kappaletta?
Minusta Foo Fighters ei ole koskaan tehnyt yhtään ehjää kokonaisuutta. Hyviä biisejä on joka levyllä (no tämä uusin oli huti) useampikin, mutta yhtään sellaista levyä jota jaksaisi alusta loppuun kuunnella skippaamatta biisiä ei ole.
... Oman paskat bändit-listan ykkössijasta taistelevat Oasis ja U2, en vain osaa päättää niin olkoon vaikka jaetulla. Ihan tusinarokkia minun korvaani molemmat.
Radio Suomipop on tosiaankin paskaa. Kanavalla on se noin kymmenen artistin rinki (Sanni, Cheek, Vesala, Kaija Koo, JVG, Jenni Vartiainen, Antti Tuisku, Haloo Helsinki, Juha Tapio jne.), josta soitettavat biisit valikoidaan. "Jostain kumman syystä" Suomipop tykkää soittaa erityisten niiden artistien kappaleita, ketkä ovat Vain elämää -ohjelmaan osallistuneet.Suomipoppi on paskaa.
Ja Aamulypsy, argh! Jaajo kertoo joka aamu, kuinka hänelle tai hänen kaverilleen on mukamas tapahtunut jotain jännää. Hautala honottaa Jaajon jutuille, ja Perälällä on myös omasta mielestään oikein mielenkiintoisia juttuja.
Onneksi Radio Suomipopia ei ole pakko kuunnella, muuten tulisin hulluksi.