Paskat bändit

  • 98 455
  • 556

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Kenen "teidän" tässä tapauksessa? En minä yhtyettä vihaa. En pidä vaan sen musiikista.

Juurihan teistä monet - en välttämättä sano että sinä - ovat suunnilleen kuorossa huutaneet, että meitä on miljoonia, joille Ultra Bra ei merkinnyt mitään.

Aina kun joku kehuu Ultra Brata, tulee joku ulisemaan, että meitä miljoonia bändi ei kiinnosta yhtään.

Uli. Uliuli. Uliuliuli.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Kenes muun mielestä Ultra Bra on hyvä bändi. En ole kuullut juurikaan soraääniä.

Oli siellä muutaman kerran areena täynnä. Eivät vissiin kaikki ole Jatkiksessa.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
En tiedä miksi areena olisi ollut täynnä, kun musiikki on kerran niin hyvää.

No niinhän se olikin täynnä kolme kertaa ja olisi ollut varmaan vielä neljännen ja viidennenkin kerran, jos ei olisi ollut jotain ryssäkendoa ja paskovia hevosia. Ja tähän hymiö.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Mitäs tykkäät siitä poliittisesta suuntauksesta, joka tuohon meininkiin liittyy?
Siis kumpaan? Agit propiin ja Love records-touhuun liittynyt poliittinen suuntaus oli tavallaan sympaattista. City-vihreitä pidän aikalailla tolloina, tai siis useat heistä ovat kadottaneet suhteellisuudentajunsa.

Mua ei muuten kiinnosta kuinka moni diggaa tai vihaa Ultra Brata. Olen aina ollut vähemmistössä tässä vihassani, siis jo ysäriltä asti jolloin itse diggasin Tehosekoitinta ja Donkkareita.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Siis kumpaan? Agit propiin ja Love records-touhuun liittynyt poliittinen suuntaus oli tavallaan sympaattista. City-vihreitä pidän aikalailla tolloina, tai siis useat heistä ovat kadottaneet suhteellisuudentajunsa.

Mua ei muuten kiinnosta kuinka moni diggaa tai vihaa Ultra Brata. Olen aina ollut vähemmistössä tässä vihassani, siis jo ysäriltä asti jolloin itse diggasin Tehosekoitinta ja Donkkareita.

Vaikka molempiin. Mutta tulihan sieltä se perioikeistolainen angsti kaikkea kohtaan.

Mäkin diggasin Tehistä ja Donkkareita ja diggaan yhä. Eivät kyllä mielestäni olleet mitenkään vastapuolella.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Vaikka molempiin. Mutta tulihan sieltä se perioikeistolainen angsti kaikkea kohtaan.
Aha. Haha. Menit aivan päistikkaa metsään niin että rytisi. Ehkä me voidaan lopettaa tähän, jos kerran UB:n helvetin rasittavasta kaakatuksesta ei voi saada näppylöitä olematta "oikeistolainen".

Mäkin diggasin Tehistä ja Donkkareita ja diggaan yhä. Eivät kyllä mielestäni olleet mitenkään vastapuolella.
...Ei ollut pointti laittaa niitä vastapuolille.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Aha. Haha. Menit aivan päistikkaa metsään niin että rytisi. Ehkä me voidaan lopettaa tähän, jos kerran UB:n helvetin rasittavasta kaakatuksesta ei voi saada näppylöitä olematta "oikeistolainen".

No hienoa, jos nyt ihan ensimmäisen kerran löytyi syyksi jotain muuta.
 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Huonoksihan Ultra Brata ei voi sanoa millään mittarilla. Valtava määrä hyviä biisejä hienosti esitettynä.
Miksiköhän he eivät sitten ole niitä levyttäneet? Yhtään kappaletta?
 

Brett

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Peliitat, kehä-III:n ulkopuolinen Suomi
Volbeat pakko mainita, vaikka sen aiemminkin olen tehnyt. Se joikaus hoilotus.

Monet Radio Rockin tehosoittamat wannabe Metallicat ja Maidenit, joiden nimiä en edes tiedä.

Roope Salminen ja kaihon koirakaravaanit :) Pääosa suomiräpistä.

Ultra Bra on varmasti hieno ja osaava porukka. Valtaosa musiikistaan ei vaan itselle iske. Sama toki muidenkin haukuttujen osalta. Apinoija-bändejä en kuitenkaan ymmärrä, toki sekin raja on vähän hankala. Mikähän ei tänä päivänä tai aiemminkaan olisi jonkun vanhan toistoa.
 

Prof. Puck

Jäsen
Suosikkijoukkue
***HIFK*** & Norristolainen
... Ei kenenkään artistin tuotannossa kaikki ole helmiä, joku Bowie on tehnyt aivan armotonta paskaa vaikka kyseessä onkin oma suosikkini..

Amen to that... Bowie on jonkin sortin suosikki itsellenikin, erityisesti 70-luvun tuotannon osalta, mutta ehtihän kyseinen herra suoltaa niin armottoman kasan paskaa ilmoile uransa aikana, että sitä ajatellessa meinaa pää räjähtää. On niitä (vastaavia) muutama muukin iso nimi, mutta jätettäköön ne tässä mainitsematta, ettei tule virtuaalinen käsirysy.

Tai no mainitaan yksi, varsinkin kun genren pitäisi ns. osua ja upota; Minun "iron Maiden" on KISS. En vaan voi ymmärtää bändin suosiota? KISS army my ass.. On niillä muutama (tai no ainakin yksi - Strange Ways) hyvä biisi ja pari muuta ilman verenpainetta nostavaa kuunneltavaa. Siihen nähden vuosikymmenien suosio on jotain käsittämätöntä?

Sama juttu myös Mötley Crûen osalta. En edes silloin (esi)teininä suostunut niiden levyjä ostamaan tai heidän musiikkiaan vapaaehtoisesti kuuntelemaan (serkkupoka oli armoton fani, joten kyllä ne biisit tuli kuitenkin kuultua moneen kertaan) eikä se siitä ole paremmaksi vuosien saatossa muuttunut.
 

KaljaVeikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
235, Karjala-lippis
Kuuntelin tämän ketjun innoittamana Ultra brata niin ihan hyviä biisejähän nuo on, ei nyt ihmeellistä mutta ei vituttanut.

Oman paskat bändit-listan ykkössijasta taistelevat Oasis ja U2, en vain osaa päättää niin olkoon vaikka jaetulla. Ihan tusinarokkia minun korvaani molemmat.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Minusta Foo Fighters ei ole koskaan tehnyt yhtään ehjää kokonaisuutta. Hyviä biisejä on joka levyllä (no tämä uusin oli huti) useampikin, mutta yhtään sellaista levyä jota jaksaisi alusta loppuun kuunnella skippaamatta biisiä ei ole.

Kyllä The Colour And The Shape on minusta aika virheetön kokonaisuus, se Foo Fightersin mestariteos. Myöhemmillä levyillä taso on sitten heitellyt enemmän ja musiikki muuttunut lähemmäksi aikuisrockia.
 

Blöö

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, Blues, Kiekko-Espoo
Ultra Bran tyypit on hieman mua nuorempia, mutta ei jeesus mitä pikkuvanhaa shaibaa. Yäk. Metallica ja Iron Maiden on erilaisille frendeille. Saara Aalto on Alepan kassa parin vuoden sisään. Syystä. Jos haluaa räjätyttää päänsä raivosta, niin radio Suomipopin viiden biisin soittolista toimii aina.
 

Prof. Puck

Jäsen
Suosikkijoukkue
***HIFK*** & Norristolainen
... Oman paskat bändit-listan ykkössijasta taistelevat Oasis ja U2, en vain osaa päättää niin olkoon vaikka jaetulla. Ihan tusinarokkia minun korvaani molemmat.

Oasis ja U2... näistäkin usein kuulee, että moni pitää molempia paskoina bändeinä. En voi itsekään sanoa olevani kummankaan bändin fani, mutta kyllä molemmilla selvästi oma tunnistettava tyyli oli/on ja joitakin todella kovia biisejä. Oma mielipiteeni on, että molemmat ovat, tai ainakin olivat, tukevasti yliarvostettuja. U2:sta tulee tätänykyä ensimmäisenä mieleen se vanha (ilmeisesti paikkaansapitämätön) vitsi Bonosta; " Every time I clap my hands, a child in Africa dies..."

Olen myöskin Foo Fightersista aikaisemminkin avautunut.. Bändi jonka pitäisi todellakin osua ja upota allekirjoittaneeseen, mutta muutamaa yksittäistä biisiä lukuunottamatta on jättänyt kylmäksi.. ei siis paskaa, mutta kun ei vaan kolahda. Olisi pitänyt ehkä joskus päästä näkemään livenä. Youtube konserttivideoiden välityksellä vaikuttaa, että FF on kovanluokan live-bändi.
 

Salt

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Taistelevat Irlantilaiset & Golden Boys
Suomipoppi on paskaa. Mitä sitä kaunistelemaan. Toki helmiäkin löytyy, mutta onneksi ne löytää itse, eikä kuule esim. radiosta kymmeniä kertoja päivässä.
 

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Suomipoppi on paskaa.
Radio Suomipop on tosiaankin paskaa. Kanavalla on se noin kymmenen artistin rinki (Sanni, Cheek, Vesala, Kaija Koo, JVG, Jenni Vartiainen, Antti Tuisku, Haloo Helsinki, Juha Tapio jne.), josta soitettavat biisit valikoidaan. "Jostain kumman syystä" Suomipop tykkää soittaa erityisten niiden artistien kappaleita, ketkä ovat Vain elämää -ohjelmaan osallistuneet.

Ja Aamulypsy, argh! Jaajo kertoo joka aamu, kuinka hänelle tai hänen kaverilleen on mukamas tapahtunut jotain jännää. Hautala honottaa Jaajon jutuille, ja Perälällä on myös omasta mielestään oikein mielenkiintoisia juttuja.

Onneksi Radio Suomipopia ei ole pakko kuunnella, muuten tulisin hulluksi.
 

Salt

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Taistelevat Irlantilaiset & Golden Boys
Ja Aamulypsy, argh! Jaajo kertoo joka aamu, kuinka hänelle tai hänen kaverilleen on mukamas tapahtunut jotain jännää. Hautala honottaa Jaajon jutuille, ja Perälällä on myös omasta mielestään oikein mielenkiintoisia juttuja.

Onneksi Radio Suomipopia ei ole pakko kuunnella, muuten tulisin hulluksi.

Olet onnekas. Itse joudun sietämään sitä scheissea lähes joka päivä työkavereideni toiveesta. Aamulypsy tosiaan...kun muka hauskat pääsevät vauhtiin, paskanjauhamisella ei ole rajoja.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös