Mua ei henkkoht haittaisi, vaikka en kuulisi enää ainuttakaan Eppujen, Yön, Mamban, Dingon ja Popedan biisiä koskaan, missään, ikinä. Mä ymmärrän hyvin, mitä kyseiset bändit ovat saavuttaneet ja siitä heille iso hatunnosto. Mutta kun mä en enää jaksa kuunnella..en valokuvia, en urheiluhullua, en ukkometsoa, en levotonta tuhkimoa... Harmi sikäli, että nämäkin bändit ovat tehneet varmasti hyviä biisejä, joita radiossa ei soiteta. Mutta en jaksa niihin perehtyä, koska nämä radiohitit yksinkertaisesti tappavat minut.
Samaa voisi sanoa Leevi and the Leavingsin radiohiteistä, jotka ovat täysin sietämättömiä. Onneksi olen kyseiseen bändiin perehtynyt aikanaan enemmän ja voin kuunnella niitä loistavia vähemmän soitettuja biisejä ilman vitutusta.
Paskoista bändeistä pitää mainita se paskin, eli Snow Patrol. Uskomattoman vituttavaa musiikkia. Kyseisen bändin Chasing Cars on maailman yliarvostetuin biisi, coldplay-kopio (eikö se kerro jo kaiken oleellisen?), josta ihmiset oikeasti herkistyvät. Käsittämätöntä. The Nationalille kunniamainita, pääsi Terrible Lovella melkein samaan sarjaan kuin Snow Patrol Chasing Carsillaan. Järkyttävää, mitä ihmiset joutuvat nykypäivänä kuuntelemaan.