Mainos

Pasila – laadukasta animaatioviihdettä Suomesta

• 138 686
  • 344

J. Hakaneula

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Ensimmäinen maistiainen tulevasta tuotantokaudesta on nyt sitten tarjolla Yle Areenassa: http://areena.yle.fi/video/1587154.

Kyseessä on siis kolmas jakso, enkä tässä nyt ala spoilaamaan, mutta aika timanttinen jakso oli kyllä. Toivottavasti loput jaksot ovat samaa tasoa.

Danko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Columbus Blue Jackets
Oli mielestäni oikein hyvä jakso tuo kauden ensimmäinen. Ei mitään huutonaurua kuitenkaan, mutta hyvää viihdettä kaiken kaikkiaan. Tuota katolla aina tapahtuvaa loppukeskustelua en ihan täysin ymmärrä.

morningstar

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Buffalo Bills
Oli mielestäni oikein hyvä jakso tuo kauden ensimmäinen. Ei mitään huutonaurua kuitenkaan, mutta hyvää viihdettä kaiken kaikkiaan. Tuota katolla aina tapahtuvaa loppukeskustelua en ihan täysin ymmärrä.

Aika lailla samoilla linjoilla. Lupaava aloitus ja välillä nauratti ihan ääneenkin. Pyörällä kaatuileva Kallonmurskaaja joka teki kovasti töitä ja eli vaatimattomasti...

Olen myös samaa mieltä tuosta kattokeskustelusta. Ykköskaudella se oli sarjan parasta antia mutta se tuntuu käyneen vähän vanhaksi. Aina vain natsit junissa. Rohkeammin pitäisi yrittää uutta.

Joka tapauksessa ihan kelvollinen jakso, kyllä tämän Pasilaksi tunnistaa. Hauska kevät tästä tulee.

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
Post-rock/ Post-punk
Ei ihan mikään huippujakso, mutta aloitukseksi varsin kelpo suoritus. Ennakkoon areenalla näytetty kolmososa olikin sitten ihan yhtä huutonaurua, eli siitä voinee päätellä sen, että todella hyvää on luvassa.

Paikallislehtemme antoi sarjalle tänään ***** tähteä.

Pascal Lemoix

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Kattokeskustelun kuuluukin mennä tajunnanvirran puolelle. Ja katolle kuuluu lopettaa. Toisto tekee huumorin hauskaksi. Diakuvissa on aina vaimo alasti jne.

Naurettua tuli.

Hanhi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, AS Roma
Tarinan puolesta huonoimpia Pasila-jaksoja mitä on ollut. Mitä tulee itse läpänheittoon muuten niin tosi loistavaa settiä, tuoreita ja nokkelia laineja.

fewe0

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Senators
Katselin juuri Yle Areenasta. Kukainenkin pystynee sen itse sieltä kaivamaan.

Hauska jakso muttei kyllä lähellekkään sitä tasoa mitä tuo "3. jakso(?)" eli jonkinsortin ennakko teaseri oli. Pöystin teoriat nyt iskee aina ja sudoku-jutut puri ainakin meikäläiseen.

Lupa odottaa hienoja episoodeja vielä.

Kulttimörkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja maajoukkueet
Ihan tarkoituksella jätin sen varaslähdön katsomatta ja kolmannen kauden aloitus oli ensimmäinen jakso jonka, luonnollisesti, tältä kaudelta näin. Nyt hieman sulateltuani totean että olihan tämä sitä tuttua Pasilaa. Tarinan pääjuoni, eli Repomies avuttomuus internetin ihmeellisessä maailmassa, ei ollut kovinkaan hääppöinen mutta sivujuonet toimi jälleen kerran. Olihan tuossa Repomiehen pääjuonessa siinä lopussa hyvä läppä. Ja muutenkin ne one linerit toimi, niin kuin Pasilassa yleensä.

Oliko tämä hyvä jakso? Vastaan Pasilasta tutulla kommentilla: "No vittu mieti!"

olkikuukkeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Carolina Hurricanes, NHL:n suomalaiset
Ykkösjakso ei ollut yhtä hyvä kuin kolmosjakso, mutta kaikki merkit antavat odottaa kolmoskaudelta enemmän kuin edelliseltä. Pasila on taas raiteillaan, hieno homma!

peruspata

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Pesäkarhut, UP-V, FT Ulvila, Karhut
Tipahdin 3. kauden 2. jakson alkuun. Repomies laulelee: "Anna mulle tähtitaivas, anna valo pimeään, ..... , anna mulle lääkitystä, että jaksan huomiseen. Anna mulle, anna mulle"

Voi jestas, että putosin tähän Katri Helena -parodiaan.

Pascal Lemoix

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
"Anna mulle tunti turpaan!"

Jumalauta!

Jännästi liikuttiin kirjallisuuden maailmassa. Muutamat kunnon naurut taas sai nauraa.

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Minä olen kyllä sitä mieltä että eiköhän kolmas kausi saa jäädä viimeiseksi. Eka vuosi oli hauskaa, toinen hymyilytti ja nyt ei kyllä edes jaksa enää hymyilyttää.

Toistoatoistoatoistoa

Mahola

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Hc Andersen, Valencia CF
Ei tosiaan ollut mitenkään järisyttävän hyvä jakso tällä kertaa. Obi-wanin kanssa samaa mieltä siitä, että ykköskausi oli hauska. Jaksoissa oli edes joku juoni, jota täydennettiin hahmojen persoonallisuuksilla. Kakkoskaudesta ei oikeastaan jäänyt mitään jaksoa itsessään mieleen vaan muutamia hyviä kohtauksia, kuten Repomies ja Routalempi lahjontaveneessä.
Etukäteen esitetty kolmoskauden kolmas jakso oli taas mielestäni hyvä, ainakin selkeästi parempi kuin nämä kaksi ensimmäistä. Jotain toivoa siis vielä on.

sekolust

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Lostedt, Ben-Amor
Kakkoskaudesta tuli vielä jonkin verran pidettyä, osapuilleen puolet jaksoista olivat enemmän tai vähemmän hyviä. Nyt kolmoskaudella yksi jakso on ollut "ihan jees" ja kahta muuta ei välttämättä jaksa katsoa myöhemmin uudestaan.

Ainakin itseäni rassaa samojen teemojen toistaminen liikaa. Pöysti etsii jatkuvasti itseään, Routalempi on kokoajan oma verkkainen itsensä, Repomiehellä aina sama tarina päällä ja Helga+Neponen ovat vähän kuin Pasilan ossisaarinen, mukana tulee. Tuohon pitäisi saada lisää pysyvämpiä hahmoja ja jollakin tavalla syventää jo näitä olemassaolevia, vähän niin kuin South Parkissa on käynyt. Jaksoihinkin voisi saada jotakin muuta sisältöä kuin nuo iänikuiset henkilöhahmojen sekoilut ja taustalle jotakin juonentynkää, opettavaa tarinaa tai vastaavaa.

Kummeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Washington Capitals
Kyllä tämä mielestäni oli parempi, kuin se ykkösjakso, mutta ei edelleenkään samaa tasoa, kuin ensimmäisellä kaudella. Toivottavasti se kovasti kehuttu kolmosjakso nostaa tasoa.

tutzba

Jäsen
Kolme jaksoa katsottuna tästä kaudesta ja onhan nuo kaikki olleet aivan käsittämättömän huonoja. Paikoitellen on ollut pilkahduksia valosta, mutta sitten on tullut taas pimeys kun on sorruttu samoihin vanhoihin kaavoihin. Ehkä neljäs jakso osoittaa parannuksen merkkejä.

Olisikohan Pasila pitänyt lopettaa ensimmäisen kauden jälkeen? Vähän kuin Ketonen ja Myllyrinne, ei niidenkään tuorein kausi ollut hyvä.

Kennel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kolmoskauden avausjakso oli varsin laimea, mutta tämä kakkonen ja huumejakso puolestaan sarjan kärkeä. Taso on selvässä nousussa kausi kaudelta.

PataJaska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, sympatiat HPK ja Kiekko-Espoo
Kyllä oli jumankauta kovaa tykitystä tämä jakso! Nousi jo legendaaristen bordelli ja Repomiehen eläke jaksojen rinnalle.. voin vain kuvitella mistä huomenna puhutaan kaikilla Suomen yläasteilla :D

Eskelarit

Jäsen
Kyllä ! Jumalauta oli huikeeta settiä kyllä, sai vaihteeksi nauraa :D Huikeinta oli koulupojan tyrmäys ja Pöystin sloganit. Innolla ootetaan tulevia jaksoja :D

ditrim

Jäsen
Kyllä oli jumankauta kovaa tykitystä tämä jakso! Nousi jo legendaaristen bordelli ja Repomiehen eläke jaksojen rinnalle.. voin vain kuvitella mistä huomenna puhutaan kaikilla Suomen yläasteilla :D

Eivätköhän hekin jo tiedä mistä on kyse. He ovat kuitenkin syntyneet läppäri sylissä. Lisäksi yleissivistys alkaa olemaan sen verran yleistä, että kaikkia ei vaan kiinnosta juoda bensaa.

Sphinx

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Ihan hyvää läppää tämä Pasila on tällä kaudella ollut. Ei nyt mitään legendaarista, mutta kuitenkin. En kyllä silti ymmärrä tämän tänään nähdyn jakson saaman hehkutuksen mittasuhteita. Mun mielestä oli samaa tasoa kuin aiemmatkin, missä kohtaa sitä kovaa tykitystä oli? Pöysti veti kyllä ihan hyvin huumevalistuksen.

Edit. Ketä muuta ärsytti se nettigallup, johon oli vastannut 11 henkeä ja prosentit olivat 12-88? Tuloshan on mahdoton, esimerkiksi prosentit 9-91 tai 18-82 olisivat mahdollisia 11 hengen otoksella.

Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy