Mainos

Pasila – laadukasta animaatioviihdettä Suomesta

• 138 682
  • 344

Kummeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Washington Capitals
Edit. Ketä muuta ärsytti se nettigallup, johon oli vastannut 11 henkeä ja prosentit olivat 12-88? Tuloshan on mahdoton, esimerkiksi prosentit 9-91 tai 18-82 olisivat mahdollisia 11 hengen otoksella.

Tuskin ketään. :)

Tämä oli varmaankin paras jakso tähän mennessä. Tuli muutamassa kohdassa naureskeltua, kun edellisissä jaksoissa siihen ei pahemmin ollut aihetta. Myös Routalemmen huumevalistus ja narkkariksi epäileminen oli kova juttu.

Andji

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kulloinkin minkäkin liigan hallitseva mestari
En kyllä silti ymmärrä tämän tänään nähdyn jakson saaman hehkutuksen mittasuhteita. Mun mielestä oli samaa tasoa kuin aiemmatkin, missä kohtaa sitä kovaa tykitystä oli?

Et ole ihmetyksesi kanssa yksin. Minäkin ihmettelen tätä kolmannen jakson suitsutusta, oli nimittäin ensimmäinen kolmoskauden jaksoista, jossa en nauranut ääneen. Toinen jakso oli mielestäni paljon parempi kuin kolmas. Ensimmäinen oli suht samaa tasoa. Kolmannen jakson mainostoimistokohtaukset ja etenkin Pöystin sloganit lähinnä vain ärsyttivät minua.

Toisen jakson artopaasilinnamainen kirjailija oli hyvä sivuhahmo. Jakson alun Repomiehen "Anna mulle lääkitystä" -laulu ja Repomiehen kolmas kirja olivat nauruhermoja syvästi kutkuttavia asioita. Ei Pasila ole mielestäni tasoaan menettänyt Ketosen & Myllyrinteen tavoin. Kunnon rikokset ovat väistyneet ja tarinankerronta keskittyy enemmän hahmoihin, mikä ei minun mielestäni ole ollenkaan paha asia.

stiflat

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, HIFK
Minäkään en tuota kolmosjakson hehkutuksen syytä löytänyt. Katson kyllä sarjaa ihan mielelläni, mutta jotain uutta tosiaan voisi kaivaa vaikka hahmojen määrään tai niiden syventämiseen. Mihin ne Pöystin naisasiat ovat jääneet esimerkiksi. Ja pieniä suvantokohtia kokoaikaiselle huutamiselle. Mutta ei tosiaan mitään Ketonen&Myllyrinne alamäkeä ole havaittavaissa.

Kulttimörkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja maajoukkueet
Kumma juttu ettei nelosjaksosta ole vielä mitään kirjoitettu. Mun mielestä tämä jakso oli toistaiseksi paras jakso mitä tällä kolmannella kaudella on tullut. Pyromaanit ja pyrofiilit, kaveri sytyttelee itseään kun ei muuta ole lähellä sekä tietysti Raunon ihastuminen hyvin samantyyliseen mutta huomattavasti nuorempaan naiseen. Vähän jää harmittamaan jos tuosta Repomiehen ihastuksesta ei tule uutta hahmoa sarjaan. Potentiaalia ainakin olisi. Varsinkin jos Pöysti vähän yrittäisi samaa hahmoa. Repomiehen ja Pöystin pieni lisävääntö ei olisi pahitteeksi.

Mutta tosi hyvä jakso mun mielestä oli tämä.

motamoro

Jäsen
Mutta tosi hyvä jakso mun mielestä oli tämä.

Aijaa, mun mielestä oli selkeästi heikoin 3. kauden jakso tähän mennessä. Vain muutamassa kohdassa sai hymähtää (Repomies Pöystin sohvalla), ehkä kyseessä sitten oli meikäläisen makuun liian syvällinen jakso kun tällä kertaa nämä yleensä naurattaneet Repomiehen laulut ja jutut olivat vaisuja ja jakson juonikaan ei vakuuttanut.

lexicon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, THFC
Munkin mielestä oli heikoin tällä kaudella. Ne laulut nyt on ihan hauskoja, mutta kyllä ne ennen huvittivat enemmän kun tulivat harvakseltaan. Ja missäköhän Pekka Routalempi oli? Ei vilahtanutkaan jaksossa, ei ole hyvä tämä tämmöinen!

Gellner

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tämä nelonen oli mun mielestä huonoin jakso so far. Siinä improvisoitiin enemmän kuin muissa jaksoissa, ja improvisointi ei tällaiseen verbaalitykitysohjelmaan oikein sovi.

fewe0

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Senators
Joo tämä ei kyllä nyt oikein kolahtanut kuten kolme aikaisempaa. Junilla ajeli taas natsit ja dioja oli väärässä paikassa enemmän, kuin sytkäreitä pyromaanilla.

Routalempi olisi hyvinkin voinut tulla jännäilemään tätä Raunon naissotkua, mutta sekin oltiin jätetty tylysti pois.

ilman sukkia

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Ihan hyvällä sykkeellä kauden alku, jaksaa naurattaa. Ainoastaan jahdattavien rikollisten äänimaailma on alkanut nyppimään. Liian samanlaisia, toki parin henkilön ääniskaala ei riitä tuottamaan joka jaksoon tuoreen kuuloista jahdattavaa.

Repomies on nostettu muiden hahmojen eteen. Sekavien höpinöiden lisäksi tullut laulantaa (milloinka vetää Jemmika Laamasta?)Toisaalta onko Neposesta, ja Helgasta revittävissä irti yhtään enempää. Routalemmestä otetiinkin jo aiemmilla kausilla kaikki irti, sopiva rooli taustalla.

morningstar

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Buffalo Bills
Nyt oli hauska jakso, ehdottomasti paras tällä kaudella. Tuo Andy Suonsilmän iskelmäbiisi meni Pasila-klassikoksi. Tuusulan norsunluutornista myös tunnustus.

Olen yksinäinen susi
Silti lauman tarvitsen

EDIT. Ai niin. Rautaa -39, Kultaa -95.

Huerzo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Valittajien luvattu maa
Nyt oli hauska jakso, ehdottomasti paras tällä kaudella. Tuo Andy Suonsilmän iskelmäbiisi meni Pasila-klassikoksi. Tuusulan norsunluutornista myös tunnustus.

Olen yksinäinen susi
Silti lauman tarvitsen
Amen, paras jakso tähän mennessä. Norsunluutornille myös isot plussat. Saisivat käyttää enemmänkin musiikkikipaleita tuomaan vaihtelua jaksojen välillä. Toki Suonsilmän biisi toi mieleen Pulkkisen Ruusulaulun, mutta kuvasihan tuo Suonsilmän kappale koskettavalla tavalla keski-ikäisen, lihaa syövän heteromiehen "kun maailma ei ymmärrä mua"-angstia.

Tuska riipii rintaa ja mä maksan kovaa hintaa
Kunnes kerran kuihtuu ruusu rinnastain...

Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Olipas taas paskaa. Ainoa hyvä jakso tällä kaudella on ollut tuo kolmas jakso, jonka näki etukäteen Areenasta. Ehkä se nosti odotuksetkin vähän liian korkealle, tiedä häntä. Ainoa hyvä puoli tässä kaudessa on ollut Routalemmen pienentynyt rooli. Ärsyttävä hahmo.

Andrei

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ei tämä jakso parhaita ollut, mutta tuo biisi oli kyllä parempi kuin koko Yön tuotanto :D.

Pitäisiköhän Pasilassa kokeilla jotain uutta hahmoa, ala Itchy & Scratchy & Poochie...

Hanslankari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aktiivinen aloitteellinen rohkea sakki
Tämänpäiväinen oli kyllä omaan silmään paskimpia jaksoja vähään aikaan. Reponiemikään ei oikeen jaksa enää sytyttää..

PataJaska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, sympatiat HPK ja Kiekko-Espoo
Eilinen jakso oli vaisu, totta kyllä.. mutta Andy Suonsilmän kipale oli kyllä välitön klassikko, ihan huikea hitti omassa lajissaan. Noin hyvää jossain sarjassa esiintynyttä kappaletta ei olla Suomessa kuultu sitten sketsisarja Pulkkisen legendaarisen Ruusulaulun..

Suosikkijoukkue
JYP, Vatanen, Blackhawks
Todennäköisesti ensimmäinen Pasila-jakso ikinä, jonka aikana en kertaakaan nauranut ääneen. Itseasiassa en nauranut edes äänettömästi. Tylsä jakso, jonka ainoa positiivinen asia oli tämä loistava kappale. Mikä artisti rohkenee tekemään coverin?

Danko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Columbus Blue Jackets
Itse tykkäsin tuosta maanantaisesta jaksosta. Ei nyt mitään jatkuvaa ääneen hirnumista, mutta itseeni iski jakso jossa aiheena oli "kontiovaara ja suomalaisen miehen syvin olemus".

Andy Suonsilmälle syvä kumarrus, olet legenda.

Andy Suonsilmä - Karrelle palanut enkeli (Linkki vie youtubeen)

Sabaton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Stars, Spurs, Werder Bremen, Real Madrid
Pasilan suhteen olen ns. myöhäisherännäinen, sillä vasta toisen kauden alusta aloin tätä katsomaan. Täytyy sanoa, että onneksi rupesin! Viime jaksot eivät hyvää Suonsilmän biisiä lukuunottamatta meikäläiseen iskeneet, mutta kolme ensimmäistä jaksoa kyllä nauratti kunnolla. Tämän illan jakso oli jälleen huikeaa tyktystä! Repeillä sai useaan otteeseen esim. kohdissa "Joutsen, tuo rantojen sinivalkoinen mulkku", sekä lopussa Repomiehen markkasekoilulle "Ei irtoa mummo markalla, jumalauta! LÄÄKKEET!"

Kaulasuoja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kreikka
Olipa hyvä jakso.
Huikeaa settiä Pöystiltä ja myös Repomieheltä.
Menee ehdottomasti kauden topkolmoseen.

Ei mulla muuta..

edit: redcat, Jep, juuri tuo moppausjakso.

Viimeksi muokattu:

redcat

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, SAFC, Denver Broncos, LA Kings, TB Rays
Olipa hyvä jakso.
Huikeaa settiä Pöystiltä ja myös Repomieheltä.
Menee ehdottomasti kauden topkolmoseen.

Jos tuota moppausjaksoa tarkoitat, niin olen samaa mieltä. Tipahtelin useammankin kerran kumpaisenkin sanailusta ja varsinaisesta sanasodasta. Jotenkin tuntuu siltä, että elävässä elämässäkin löytyy vastaavanlaisia jääräpäitä. En hämmästyisi.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy