Pasi Nurminen – kuningas Lahdesta

  • 204 843
  • 613

Arsi Haakana

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans
Valitettavasti ei ole Pasi tällä hetkellä siinä kondiksessa, että pystyisi työskentelemään niissä suunnitelluissa toimitusjohtajan ja hallituksen puheenjohtajan rooleissa päivittäin. Viisi vuotta kaksoisroolissa poltti miehen aika tehokkaasti loppuun, ja se syksyinen kännisekoilu sai vihdoin itse Nupenkin heräämään tähän. Nyt vedetään happea ja kuntoudutaan sekä odotellaan mahdollisia oikeudenkäyntejä.

Mutta ei hätää, Nurmisen klaani edustaa Pelicansia yhä päivittäisessä tekemisessä, kun Nupen tyttäret vastaavat lipunmyynnistä ja fanikaupasta. Eli eiköhän se isipappakin sieltä taas mukaan saada, sitten kun on jälleen työkykyinen ja ajankohta hieman parempi.
Joo, valitettavaa Pasin kannalta. Vilpittömästi toivon että saa asiansa kondikseen.

Pelicansin päivittäisen toiminnan kannalta tämä toisaalta ei ole lainkaan valitettavaa, vielä kun jostain löytyisi paksun lompakon omaava taho joka ostaisi järkihinnalla Nurmiselta osake-enemmistön pois niin aurinko paistaisi vielä kirkkaammin.
 

egar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, AC Milan, FC Lahti
Harvalla meistä se charmi nousee kännissä, mutta itsekin olen kirkkaat jättänyt täysin, kun joskus nuorempana niitä juodessa musta tuli vittumainen, on siis parempi että juon olutta jos juon. Joillekin alkoholi taas ei sovi lainkaan, kenties Pasilla on niin.

Mä luulen että Pasillekin on parempi olla sivussa päivitäisestä toiminnasta, mua ei haittaa yhtään että se omistaa firman, päinvastoin, me kaikki olemme ison kiitoksen velkaa sille miehelle, kaikista toilailuista huolimatta.
En näe Suomessa ihan kauheasti sellaisia jotka käyttäisivät varallisuuksiaan johonkin mistä tuskin ikinä saa voittoa.
Joo, Supercellin jätkät Turussa, mutta ei vastaavia paljoa Lahes taida pyöriä..
 

Arsi Haakana

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans
Mä luulen että Pasillekin on parempi olla sivussa päivitäisestä toiminnasta, mua ei haittaa yhtään että se omistaa firman, päinvastoin, me kaikki olemme ison kiitoksen velkaa sille miehelle, kaikista toilailuista huolimatta.
Kyllä kiitollinen sopiikin olla, ilman Nupen panostusta aikanaan ei välttämättä Pelicansia olisi.

Mutta kyllä siitä on haittaa enemmän kuin hyötyä tänä päivänä, ellei sitten mies muutu kovin poissaolonsa aikana. Nupen ollessa talossa kaikki tehdään niin kuin Nupe haluaa, vaikkei siinä olisi mitään järkeä. Tai jos ei tehdä, niin siitäkään ei hyvä heilu.

Näitä kuvainnollisia tulipaloja on sammuteltu yhtä jos toistakin viime kausina.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: egar

BaronFIN

Jäsen
On se sankari. Kun ehdonalaisella pääsee, niin sietääkin olla nöyrä. Käytännössä ei siis saa mitään. Tuo syyttämättäjättämispäätös virkamiehen vastustamisesta kuuluisi osaltaan tuonne ”Oikeuslaitos ja närhen munat” -ketjuun, sillä siinä saivartelulla ja teknisillä pykälillä ohitetaan ihan selvä tapaus, mutta menkööt.

Turkoosi sydän ja niin edelleen, ollaan kaikki tukena ja voimia jatkoon. Justjoo.
 

Tounaii

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Eiköhän nytten keskitytä siihen, miten Nupe käyttäytyy jatkossa.
Päätettiin syyttää tai ei, niin totuus on oikeus-salin sisällä, eiköhän se järjestelmä ihan syyllisiä syytä ja lievemmissä tapauksissa varota.
Varmasti ihan löytyy jokin syy sille, miksi selviää ehdonalaisella.

Omana kokemuksena vanhana turvallisuusalan ammattilaisena kävin oikeudessa todistamassa erästä tyyppiä vastaan, ennen saliin menoa kelailin itekseni, että kukahan tuo henkilö tossa penkillä on, ei voi olla syytetty ainakaan ja kun saliin mentiin, niin hänpä se oli.
Käsittelyssä hän myönsi kaiken hattu kourassa ja nöyrästi, kertoi olleensa pitkään kuivilla, perheen lisäystäkin tullut, yrittää antaa muksulle hyvän elämän, alottanut opiskelemaan ja maksaa kaiken minkä suinkin vain tuistaan pystyy, joten totesin itse, että en halua lyödä lyötyä enempää, sillä kyseinen oikeudenkäyntikään ei ollut oma tahtoni, vaan syyttäjän.

Koko homman jälkeen hän itki, pyysi anteeksi kaikkea, hänestä näki, että ei ollut aikoihin käyttänyt mitään.
Halattiin ja sanoin, että jos mut kadulla näkee niin senkus tulee morottamaan.

Oikeus lievensi hänen tuomiotaan, koska puhuin niin voimakkaasti hänen puolestaan salissa.

Homman pointti on siinä, että Nupe tuskin on ihan yhtä syvällä suossa kuin tämä elämänsä parantanut ihminen, kenestä muuten olen aivan helvetin ylpeä, mutta Nupe on julkisuudessa ja hänellä on aivan hitosti menetettävää.
Taustalla voi myös olla yhteisymmärrys, jota on toteutettu oikeudessa juuri, kuten minä aika raivokkaasti sielä kyseenalaistin syyttäjää siitä, että miksi ihmeessä nostavat syytettä, jos mulla ei ole mitään vaateita.
Toki Nupen tapauksessa vaateita on ja kuuluukin olla.
Luotan kuitenkin siis, että jokin fiksu lopputulos tässä on saatu aikaan.

E: korjailin hieman sanamuotoja kommenttini arkaluontoisuuden takia.
 
Viimeksi muokattu:

aave

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahden Pelicans
Kyllähän Pasi on oikeuden portaikossa erittäin syvissä vesissä. Kenenkään oikeustaju ei kestä enää uutta samankaltaista juttua ja onhan näitä huhujen mukaan ollut viime vuosina/vuosikymmeninä muitakin keissejä. Toivottavasti toimii pysäyttäjänä.
 
Kyllähän Pasi on oikeuden portaikossa erittäin syvissä vesissä. Kenenkään oikeustaju ei kestä enää uutta samankaltaista juttua ja onhan näitä huhujen mukaan ollut viime vuosina/vuosikymmeninä muitakin keissejä. Toivottavasti toimii pysäyttäjänä.

Onhan noita joo ollut eikä taida olla muuta ulospääsyä kuin pysyä erossa kirkkaista.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: aave

Hagi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko


"Ehdollisen vankeusrangaistuksen lisäksi hänelle tuomittiin maksettavaksi 40 päiväsakkoa, mikä tekee Nurmisen tuloilla 240 euroa."

Ei ole Pasilla isot palkkatulot.
 

Wenzel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahden Pelikanat
Noniin, nyt saatiin sitten tämäkin saaga päätökseensä. Toivottavasti siellä nyt on otettu ihan oikeasti onkeen sen alkoholin suhteen, kun ei enää puhumalla ja pelkillä sakoilla selvittykään kännihölmöilyistä kuten aiemmin. Nyt vaan muutenkin se pääkoppa kuntoon, Nupella olisi vielä paljon annettavaa lahtelaiselle jääkiekolle.
 

Arsi Haakana

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans
Noniin, nyt saatiin sitten tämäkin saaga päätökseensä. Toivottavasti siellä nyt on otettu ihan oikeasti onkeen sen alkoholin suhteen, kun ei enää puhumalla ja pelkillä sakoilla selvittykään kännihölmöilyistä kuten aiemmin. Nyt vaan muutenkin se pääkoppa kuntoon, Nupella olisi vielä paljon annettavaa lahtelaiselle jääkiekolle.
Parasta mitä Lahtelaiselle jääkiekolle voisi tapahtua olisi se, että Nurminen myisi osakkeensa pois.

Tämä tuomio voisi sitä edesauttaa, koska tämä ei (toivottavasti) ainakaan paranna mahdollisuuksia palata toimimaan Pelicansin nimiin.

Toki vilpittömästi toivon että saa siviiliasiat reilaan.
 

Jarna90

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Mielenkiintoista olisi, että jos meinasi Nupe palata seuran ruoriin niin miten Sponsit suhtautuisi siihen. Ehdollinen tuomio tuossa iso rasite. Toivotaan että pääomistajaksi saataisiin sellainen henkilö, jolla olisi halu kehittää seuraa, mahdollisuus sijoittaa rahaa seuraan ja ei tälläisiä rasitteita taustallaan. Saa nähdä mistä tälläinen löytyisi?:)
 

Arsi Haakana

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans
Mielenkiintoista olisi, että jos meinasi Nupe palata seuran ruoriin niin miten Sponsit suhtautuisi siihen. Ehdollinen tuomio tuossa iso rasite. Toivotaan että pääomistajaksi saataisiin sellainen henkilö, jolla olisi halu kehittää seuraa, mahdollisuus sijoittaa rahaa seuraan ja ei tälläisiä rasitteita taustallaan. Saa nähdä mistä tälläinen löytyisi?:)
Muunmuassa tämän takia Nurminen ei ole voinut siellä olla, enkä usko että kauhean todennäköisesti ole jatkossakaan.

Mutta tämä nyt on vain yksi kala järvessä, minkä takia itse todella toivon muutoksen pääomistajuudessa.
 

surfa

Jäsen
Kiven alla tähän maailmanaikaan.

Itse kyllä kaipaisin vähän laaja-alaisempaa omistajapohjaa, jonka luomisenkin luulisi olevan järkevämmin toteutettavissa. Ainakin niin kauan kun seura ei ihan hulluna tappiota tuota.

En tiedä mistään mitään, mutta jonkun aiemmin mainitsemat aktiiviset ja halukkaat sponsorit vahvistusten suhteen saattaisi avata jotain mahdollisuuksia.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Kunnon gänstämeininkiä

"– Nurminen tuli ulos autosta ja tilanne eskaloitui. Pasi Nurminen tuli uhkaavasti minua kohti, niin annoin hänelle kaasua naamalle. Nurminen jatkoi uhittelua kaasuttamisen jälkeen. Hän huusi takapenkillä olleelle naiselle, että ottaa aseen ja ampuu tämän miehen, taksikuski kertoo kuulustelupöytäkirjoissa.

Taksikuskin kertoman mukaan kaksikko oli puhunut aseesta aiemminkin matkan aikana. Kuitenkaan taksikuski ei ollut nähnyt asetta."

 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös