Viestin lähetti Olkku
Eikä sielä mitään tapella, kunhan puhuvat, että saa jonkun kiinnostumaan.
Noh, Kummasti vaan Jaska Harikkala ja The Pasi Nielikäinen ovat suihkussa ja hanskat ovat lentäneet..
Viestin lähetti Olkku
Eikä sielä mitään tapella, kunhan puhuvat, että saa jonkun kiinnostumaan.
Viestin lähetti Eino_Mies
Vahva huhu Porin suunnasta kertoo että Iso Paha Pasi käyttää myös ns. kemiallisia valmennusmenetelmiä. Toisin sanoen popsii jotain nappeja jotka osaltaan selittävät hänen epäävakaata käytöstään. Vähän samaan tapaan kuin jotkut salilla käyvät punttijuusot, joilla aina päässä välillä vinksahtaa kun on syöty jotain epäilyttäviä piristeitä. Itse en usko tuon huhun pitävän paikkansa, korjatkaa jos olen väärässä.
Vahva huhu Porin suunnasta kertoo että Iso Paha Pasi käyttää myös ns. kemiallisia valmennusmenetelmiä. Toisin sanoen popsii jotain nappeja jotka osaltaan selittävät hänen epäävakaata käytöstään.
Vahva huhu Porin suunnasta kertoo että Iso Paha Pasi käyttää myös ns. kemiallisia valmennusmenetelmiä. Toisin sanoen popsii jotain nappeja jotka osaltaan selittävät hänen epäävakaata käytöstään. Vähän samaan tapaan kuin jotkut salilla käyvät punttijuusot, joilla aina päässä välillä vinksahtaa kun on syöty jotain epäilyttäviä piristeitä. Itse en usko tuon huhun pitävän paikkansa, korjatkaa jos olen väärässä. [/QUOTE ei helvetti . nyt tuo raumalaisten vinkuminen alkaa olemaan huipussaan . joo täälläkin päin on ollut juttua että harikkala popsii aina ennen harjoituksia suklaatuutteja . täytyy varmaan soittaa liittoon että tulee tutkimaan miehen ettei vain olis liikaa pingviini annosta.
Vahva huhu Porin suunnasta kertoo että Iso Paha Pasi käyttää myös ns. kemiallisia valmennusmenetelmiä.
Viestin kirjoitti Ässät #12
Sain ton tilanteen suht hyvin tallennettua kameralle...oli suht tasainen kamppailu, tais mennä osumat tasan,mut meitin Pasi sai kyllä napakampia iskuja perille asti.
Viestin lähetti Yuppi
Enää pitäisi tietää kuka on Pasi Nielikäinen?
Viestin lähetti Los Sin Nombre
Eiköhän Pasi saa jokaiseen halliin muutama sata lisäkatsojaa paikalle, joten eipä luulisi kenelläkään olevan valittamista. Lisäraha on kaikille tarpeen.
Viestin lähetti L4E
Eilen pelle nyt sankari.
Viestin lähetti L4E
Aika nopeasti porilaiset tuntuvat antavan anteeksi nuo nivalan lehmipojan "tumputukset". Eilen pelle nyt sankari.
Viestin lähetti JanJ
Ryytykää, löyhkäävän rauman asukkaat.