Pasi Nielikäinen Ässiin

• 214 346
  • 811
Tila
Viestiketju on suljettu.

Swift

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Philadelphia Eagles, Flyers
Viestin lähetti Olkku
Eikä sielä mitään tapella, kunhan puhuvat, että saa jonkun kiinnostumaan.

Noh, Kummasti vaan Jaska Harikkala ja The Pasi Nielikäinen ovat suihkussa ja hanskat ovat lentäneet..

Suosikkijoukkue
PoPa
Pasi aloitti vahvasti patapaidassa: 0+0=0, 37pim

"Lukko ja Ässät iskivät Pitsiturneella yhteen. Samoin tekivät Nielikäinen sekä Jaakko Harikkala.

Ottelun alussa Nielikäinen lähti taklaamaan Harikkalaa ja sai 2+10 minuutin rangaistuksen selästä taklaamisesta.

- Saatanan selänkääntäjä sekin jätkä, kommentoi Nielikäinen.

Myöhemmin ottelun aikana Harikkala lähti haastamaan Nielikäistä tappeluun.

- Sain siinä annettua enemmän iskuja kuin kaveri ja sitten hän vain sitoi enkä pystynyt lyömään. Harmitti ettei päässyt nukuttamaan kaveria."

Mielenkiinnolla odotan Isomäen paikalliskamppailuja... :)

Ässät #12

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Videolta katsottua

Sain ton tilanteen suht hyvin tallennettua kameralle...oli suht tasainen kamppailu, tais mennä osumat tasan,mut meitin Pasi sai kyllä napakampia iskuja perille asti.

PS.Ei kuulu tähän osioon mutta Ketola sai naputettua Lambergia muutaman iskun suoraan puhelimeen.

mize

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Tuuletelkoon, haistatelkoon, taklatkoon puhtaasti, matsatkoon, mutta kunhan ei aiheuta kenellekään vakavaa loukkaantumista. Tuolla pelityylillä se päivä voi vaania aivan nurkan takana. Ikävä kyllä.

mah

Jäsen
Suosikkijoukkue
ässät , hifk ,
mizelle tiedoksi ettei ne teidän poikien polvitaklauksetkaan ihan vaarattomia ole . vai mahtoiko virkkunen kääntää siinä polven päin vastustajaa . ;-)

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Jotkut pitävät kynttilää vakan alla välttääkseen saamasta ns. mainetta. Pasi ei kuulu näihin ihmisiin. Tapahtui juuri se mitä villeimmissä fantasioissa saattoi odottaa!
Anyway, toivottavasti pystyy löytämään tulevalla kaudella sen sopivan kultasen keskitien kovilla niiteillä ja vittumaisella pelillä jotta auttaa joukkuettaan eikä istu pelkästään katsomossa, toi punen #25 on värinsä mukainen vaate kurinpitovaliokunnalla. Ajelkoon, tapelkoon, maalatkoon - kuhan nyt ei ketään pyörätuoliin telo. Ku Nivalan lehmipoika on semmonen herttanen luonnonlapsi.

http://www.lansi-suomi.fi/cgi-bin/mediaweb.exe?Newsp=ls&Date=040731&Depa=urheilu&Model=osjuttu.html

Länsi-Suomi lehden verkkosivuilla oli jo herneet vedetty neniin Nielikäisen tempuista, haluaisivat kenties hänen päätään vadille ja hokkarit naulaan. Ihme porua.

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Vahva huhu Porin suunnasta kertoo että Iso Paha Pasi käyttää myös ns. kemiallisia valmennusmenetelmiä. Toisin sanoen popsii jotain nappeja jotka osaltaan selittävät hänen epäävakaata käytöstään. Vähän samaan tapaan kuin jotkut salilla käyvät punttijuusot, joilla aina päässä välillä vinksahtaa kun on syöty jotain epäilyttäviä piristeitä. Itse en usko tuon huhun pitävän paikkansa, korjatkaa jos olen väärässä.

Redcoat

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Viestin lähetti Eino_Mies
Vahva huhu Porin suunnasta kertoo että Iso Paha Pasi käyttää myös ns. kemiallisia valmennusmenetelmiä. Toisin sanoen popsii jotain nappeja jotka osaltaan selittävät hänen epäävakaata käytöstään. Vähän samaan tapaan kuin jotkut salilla käyvät punttijuusot, joilla aina päässä välillä vinksahtaa kun on syöty jotain epäilyttäviä piristeitä. Itse en usko tuon huhun pitävän paikkansa, korjatkaa jos olen väärässä.

Onpa nerokasta levittää tuollaista huhua ja sanoutua itse irti vastuusta sanomalla, että "Itse en usko tuon pitävän paikkansa". Mutta joo, kaipa se Rauma on "Porin suunnassa" jostain päin katsottuna.

Swift

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Philadelphia Eagles, Flyers
Vahva huhu Porin suunnasta kertoo että Iso Paha Pasi käyttää myös ns. kemiallisia valmennusmenetelmiä. Toisin sanoen popsii jotain nappeja jotka osaltaan selittävät hänen epäävakaata käytöstään.

Sanohan, Eino_Mies ihan ensiksi, miten helvetissä tämä Nielikäisen epävakaa käytös ilmenee käytännössä?

mah

Jäsen
Suosikkijoukkue
ässät , hifk ,
Vahva huhu Porin suunnasta kertoo että Iso Paha Pasi käyttää myös ns. kemiallisia valmennusmenetelmiä. Toisin sanoen popsii jotain nappeja jotka osaltaan selittävät hänen epäävakaata käytöstään. Vähän samaan tapaan kuin jotkut salilla käyvät punttijuusot, joilla aina päässä välillä vinksahtaa kun on syöty jotain epäilyttäviä piristeitä. Itse en usko tuon huhun pitävän paikkansa, korjatkaa jos olen väärässä. [/QUOTE ei helvetti . nyt tuo raumalaisten vinkuminen alkaa olemaan huipussaan . joo täälläkin päin on ollut juttua että harikkala popsii aina ennen harjoituksia suklaatuutteja . täytyy varmaan soittaa liittoon että tulee tutkimaan miehen ettei vain olis liikaa pingviini annosta.

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Vahva huhu Porin suunnasta kertoo että Iso Paha Pasi käyttää myös ns. kemiallisia valmennusmenetelmiä.

Vahva huhu Rauman suunnalta kertoo että juudas omistaisikin housuissaan sen miehisen systeemin sijasta aivan jotain muuta. Se selittää käsilaukun heilumisen kentällä.

Metalwarrior

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Hoh hoijaa, täytyy sanoa, että Nielikäinen ainakin aikaansaa keskustelua. Ja hyviä nauruja näitä juttuja lukiessa. Eiköhän The Pasi kuitenkin mellasta ilman pillereitä.

Borgie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Viestin kirjoitti Ässät #12
Sain ton tilanteen suht hyvin tallennettua kameralle...oli suht tasainen kamppailu, tais mennä osumat tasan,mut meitin Pasi sai kyllä napakampia iskuja perille asti.

Saisitko vielä tuon clipin nettiin? Itse olin pelipaikalla, mutta ikävä kyllä juuri toisessä päässä hallia, enkä niin tarkkaan lyöntejä nähnyt. Minun kuvakulmasta näin Pasin lyövän parikertaa (vartaloon?) ja sitten Jaskan sitovan pasin laitaa vasten.

Yuppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Україна
Enää pitäisi tietää kuka on Pasi Nielikäinen?

Crapbag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, NY Rangers, Southampton, Fc Jazz, A's..
Viestin lähetti Yuppi
Enää pitäisi tietää kuka on Pasi Nielikäinen?

Hei, sehän on se Ässien pelaaja, numero 25. Sama mies josta koko Rauma kohisee, vauvasta vaariin. Taidat olla vaan joku wannabe Lugu-fani kun et Nielikäistä tiedä. Höh.

Suosikkijoukkue
TPS
Ja taas Pasi otsikoissa.

Itse taidan kuulua siihen turkulaiseen vähemmistöön, joka innolla näkisi Pasin TPS:n paidassa. Tuskin ko. tulee koskaan tapahtumaan, joten joudun seuraamaan Pasin otteita muiden joukkueiden parissa. Onneksi en ole niin täydellinen puusilmä etten pysty iloitsemaan vastustajan hyvistä suorituksista.

Voisi tiedustella Pasin morkkaajilta että jos Pasi kerran on niin paska, niin miksi joukkeiden, jonka riveissä Pasin on pelannut, fanit arvostavat miestä ja haluaisivat hänet takaisin?

Kyllähän Lukkolaisten itkua jo viime pleijareissa sai lukea, eikä kesä ole näemmä tuonot helpotusta asiaan.

Eiköhän Pasi saa jokaiseen halliin muutama sata lisäkatsojaa paikalle, joten eipä luulisi kenelläkään olevan valittamista. Lisäraha on kaikille tarpeen.

Paskanjauhanta myös Pasin 'teloitusyrityksistä' on niin naurettavaa että huh-huh. Jos joku hiton vässykkä kääntää selkänsä niin se on kyllä ihan oma vika jos sattuu. En tietenkään toivo loukkaantumisia kenellekkään, mutta se pirun taklattavan vastuu.

Toivottavasti Pasi tappelee jossain TPS:n matsissakin jotta näkisi edes yhden myllyn. Ei väliä vaikka tepsiläinen saisi turpaansa, sillä tappelu on aina parempi kuin ei-tappelua.

Nyt jatkan iloliemen juontia.

L4E

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauma Luk
Aika nopeasti porilaiset tuntuvat antavan anteeksi nuo nivalan lehmipojan "tumputukset". Eilen pelle nyt sankari.

Mutta mitä murretta tuo lugu on? Luviaako? Jos haluatte raumlaista vääntää niin, vähän jotain kovempaa loppuun(esim. k-kirjainta).

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Viestin lähetti Los Sin Nombre

Eiköhän Pasi saa jokaiseen halliin muutama sata lisäkatsojaa paikalle, joten eipä luulisi kenelläkään olevan valittamista. Lisäraha on kaikille tarpeen.

JUURI NÄIN! Ensinnäkin, olen erittäin tyytyväinen The Pasin hankintaan, ehdottomasti SM-liigan paras mahdollinen hankinta, kun ajatellaan Ässien kapasiteetteja. Näkyvyys/kuuluvuus mediassa/fanien keskuudessa taattua! :)

Varsinkin Ässien kotihalliin tulee joka peliin lisää sellaisia henkilöitä, jotka haluavat nähdä "mitäs se hullu tällä kertaa keksii?". Sellaiset tyypit eivät siellä viime kaudella käyneet = katsomassa taitoluistelua!

Sitä paitsi, Nielikäinen on fiksu "ylilyönneissään". Ei tarvii joka pelissä tapella/showta vetää. Aina silloin tällöin joku räväytys ja mielenkiinto sekä nimi pysyvät kaikkien huulilla... ;)

Juttelin tossa joku aikaa sitten erään Saipan kannattajan kanssa ja hänkin sanoi että Nielikäinen oli aina Lappeenrannassa kova puheenaihe ja sitä mentiin joukolla katsomaan hallille. Sitten kun tuli vähän "rauhallisempaa" niin Pasi räväytti taas, ja porukkaa palas hallille.

Pointti on just siinä, että kun on arvaamaton pelaaja niin katsojat ei IKINÄ voi etukäteen tietää mitä tapahtuu ja se on itse MENTÄVÄ hallille katsomaan, ettei missaa mitään josta puhutaan kahviloissa/pubeissa pari seuraavaa viikkoa. ;)

UGH! Olen puhunut :)

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Viestin lähetti L4E
Aika nopeasti porilaiset tuntuvat antavan anteeksi nuo nivalan lehmipojan "tumputukset". Eilen pelle nyt sankari.

Yksi tumppu, monta mälliä. Nyt The Pasi kostuttaa meidän housuja, joten yksi tumppu ei haittaa mitään.

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miesten ringettemaajoukkue
edit:

asiatonta kuulemma :'(

Viimeksi muokattu:

.jarska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pata
Niin. Nielikäseenhän pätee tämä vanha laulu, omassa joukkueessa rakastetaan, vastustajan katsomossa vihataan.

Itse olen pitänyt Nielikäisestä aina. En aina pidä hänen suurista keimailustaan ja välillä hänen shownsa menevät yli. Mutta. Nielikäinen on erittäin mielenkiintoinen persoona ja (anti)sankari monille ihmisille. Mikä tärkeintä, hän tuo pelkällä olemassaolollaan moneen halliin monta ihmistä lisää.

Olin viime kaudella katsomassa tuota SaiPa ottelua, jossa Pasi pyyhki mailantupestaan lumia katsomoon päin. Minua huvitti tilanne suuresti, vaikkakin Pasi itsestään teki tilanteessa hieman pellen. Mutta oliko yleisö mukana - oliko lehdissä kirjoittelua - sekosiko jatkoajan ässä & saipa - osiot provoilusta suuntaan jos toiseen. Kyllä. Toinen vastaava tempaus joka meni taas mielestäni täysin yli oli Vopatin keskisormiheiluttelu yleisölle. Sen tuomitsen. Mutta pikku rannejumppa mailan kanssa ei varmaan aiheuta pahoja unia kenellekkään. Rajan tietysti vetää jokainen oman näkemyksensä mukaan.

Liiga tarvitsee mielenkiintoisia persoonallisuuksia. Pasi on yksi tällainen. Toinen mielenkiintoinen persoona Ässissä on itseoikeutetusti hra Korpisalo, mutta valitettavasti ikä alkaa hänessäkin tehdä tehtäviään. Niin Helsingin jäähallissa kuin Ilmalan kirkossakin Korppia muistetaan aina pelien aikana ja pelin jälkeen Korppi muistaa aina vastustajienkin yleisöä.

Suomalainen jääkiekkoilu on muuttumassa koko ajan enemmän ja enemmän HMV-kiekoksi. Suuria suunnanmuutoksia on tehtävä, mutta esimerkiksi Ässät tullee olemaan ensi kaudella joukkue, joka herättää lisämielenkiintoa näillä vähän persoonallisemmilla pelaajillaan.

Ja lienee sanomattakin selvää, että jos Ässien pelityyli muuttuu liigassakin fyysisemmäksi kuin viime vuosina, on Isomäen yleisökin huomattavasti tyytyväisempi. Kunnon taistoa pisteistä ja kotikenttäherruudesta katselee mielellään. Viime vuosien kaltaista muniinpuhaltelua ei jaksa kukaan kovin pitkään.

Joten, annetaan Pasin näyttää mikä on miehiään. Raumalaiset voisivat mennä itseensä näitten pitsiturnauspuheiden kanssa. Haloo, yks harjoitusturnaus yli kuukausi ennen kauden alkua ja osa jengistä jo tuomitsee omaa/muiden jengejä.

JanJ

Jäsen
raumlaissi vaan jurppii, kun mitä tahansa he tekevät tai kenet tahansa hankkivat niin mediaa ei kiinnosta. Ei vaikka ite jeesus olisi juudaksen laituri. Silti uutiskynnyksen ylittää aina joku muu joukkue, etenkin se kenen riveissä on Nielikäinen.

Ryytykää, löyhkäävän rauman asukkaat. Onhan teillä uusi-rauma joka kirjoittaa lukosta positiiviseen sävyyn.

mirasane

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins, sympatiat Ässille ja IFK:lle
Pasi on Pasi ja hyvä niin. Uskallan väittää, että porilaisyleisö viihtyy tällä kaudella peleissä paljon paremmin kuin vuosi sitten, koska Nielikäinen tuo matseihin taatusti väriä. Ja nyt puhun väristä sanan positiivisessa merkityksessä.

Jotkut haukkuvat Nielikäistä jatkoajassa Lukko-ottelun tappelun takia. Kyseinen tappelu on kuitenkin ainoa syy, miksi kyseisestä ottelusta on jaksettu puhua niin pitkään ja niin paljon. Jos Pasi pystyy olemaan samanlainen puheenaihe Porin torilla läpi kauden, on hän jo sillä lähes ansainnut paikkansa joukkueessa. Ja kyllä Pasi mahtuu kaukaloon jo pelkkien taitojensakin takia. Harmi vaan, ettei enää pelaa SaiPassa.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.