Viestin lähetti Cairns
1. Eihän tuo etusivun teksti ole Pasin omaa sanomaa vaan allekirjoittaneen hehkutusta (jollaisia muuten löytänyt kenen tahansa "julkkiksen" kotisivuilta... ei kai omilla sivuilla aleta "itteään" dissaamaan). Whatever... osui ja upposi
2. Seurataan niitä otteluita. Jos ei seurata, ollaan hiljaa.
3. Seiskan jutuista kommentoin vain sen verran, että katso aiempi haastattelu jossa Nielikäinen mainitsee Seiskasta...
...mitä tulee muihin juttuihin, niin jos ne "eivät vaikuta todeksi otettavilta jutuilta" - on sitten kyse taklauksista, tappeluista tai parista maalista - tervetuloa matalaan majaani katsomaan videolta miten hommat ovat menneet. Tarjoan kaljat ja ruuat. Tätä tarjousta saa toistaa aika usein, mutu-tietämys kun valtaa ihmisten pään kovin helposti tänä ah-niin-ihanana internetin aikakautena.
Työnteko todella kiinnostaa, paino pudonnut, rasvaprosentit laskeneet, testitulokset parantuneet, SaiPa-, HIFK- ja Kärppäfaneilta voitte kysyä kuinka paljon Nielikäinen tekee kaukalossa töitä.
with love,
minä.
Kiitos kutsusta, olisi mielenkiintoista nähdä mitä olen filmille saanut, mutta taitaa jäädä väliin. Kuten olen jo useasti sanonut niin Pasin pitää nyt miettiä miten hänestä on hyötyä Ässien joukkueelle. Itse näen Pasin ykkös - kakkosketjun vasempana laitana, joka karvaa, tekee maskia ja puolustaa nöyrästi, siihen hän on kuin tehty. Mutta jos hän kuvittelee että hänellä on valmiuksia kiekolliseen peliin tai hölmöilee jäähyjä niin silloin hän on Karhu HT:n kolmosketjun pelaaja. Kysymys onkin nyt Pasin päästä eli hänen pitää asettua siihen rooliin, missä on hyvä ja hyväksyä SM liigan linja tappeluista ja kovista taklauksista eli turhat jäähyt pois, silti muutama tappelu kuuluu kuvioon.
Sen verran huijasin edellisessä viestissä, että olen kuullut Pasista taustaa muutamasta lähteestä mm. eräältä nivalalaiselta entiseltä pelaajalta ja Ässien joukkueen sisältä. Nämä kertovat että Pasi on erittäin hyvä pukukoppipelaaja tai sitten ei... Eli on kuulemma välillä erittäin raskas ja hankala.
Nielikäinen ja Joensuu eivät kilpaile samoista pelipaikoista sillä Joensuu on kiekollinen tulevaisuuden lupaus, jonka pitäisi ensi kaudella pelata n. 20 ottelua Ässien kolmosessa, kun taas Nielikäinen on selvä roolipelaaja.
Sen verran Cairns:lle, että siinä mielessä olen tyypillinen porilainen, että alkaa tympiä suunsoitto, jos laatikossa ei tapahdu mitään. Eli porilainen fani hylkää Pasin yhtä nopeasti kuin ottaa omakseen ja silloin seiskan jutut ja Pasin hypetys osuvat omaan nilkkaan. Mutta toivottavasti saamme sen Nielikäisen tänne joka on kuppiloiden idoli ja "kurvi" ulvoo.