Mulla on itseasiassa tuota samaa partasaippuaa. Sitä oon joku kolme kertaa varmaan laittanut, ihan vain huvin vuoksi, en oo itse huomannut juuriikaan eroa.Omaan makuun tuo Snake Oil-partaöljy on liian "tujun" tuoksuista. Mutta sitten taasen käytän partasaippuana samaa merkkiä ja omasta puolesta sitä voin suositella lämpimästi. Vähintään joka toisella pesukerralla tulee käytettyä niin pahimmat kutinat pysyy pois. Kasvu on tosiaan myös ihan hyvä partaöljy, tömäkän koostumuksen avulla sitä voi käyttää hyvin muotoiluun.
Partasaippua GodLike 200ml
Hittituote nyt uudessa 200ml pumppupullossa!Dick Johnsonin Original-partasaippua on kokonaisvaltainen elämys. Se herättää aistisi, piristää mieltäsi ja antaa parrallesi uuden elämän! Partasaippuan sisältämän nokkosen rauhoittava vaikutus tekee parranhoitohetkestäsi rentouttavan kokemuksen...dickjohnson.fi
Öljynä mulla on tällä hetkellä Allover Oil Big Boy ja sitä voin suositella hintaan nähden riittoistan pullon, miellyttävän keskivahvan koostumuksen ja sopivan vienon vaniljan tuoksun vuoksi.
Allover Oil Big Boy 50ml
Miten olisi kompakti öljy mikä kelpaa mihinkä vaan? Partaöljy, kasvoöljy vai parranajoöljy. Tämä on formuloitu niin, että tuote pystyy kiitettävästi selvittämään kyseiset haasteet. Slammerin tyyliin pakkaus ja brändäys on toteutettu "less is more" hengessä ja näin myös tuotteen hinta on saatu...dickjohnson.fi
Lisäksi aina pesullakäynnin jälkeen pyyhkäisen partaan seuraavaa tuotetta, voin suositella!
Pehmentävä parran ja sängen voide
Daimon Barberin Pehmentävä parran ja sängen voide on helposti imeytyvä hoitoaine, joka sekä pehmentää kovaa sänkeä että jättää pidemmät partakarvat silkinpehmeiksi, kiitos hydrolysoidun silkkiproteiinin, joka auttaa ylläpitämään partakarvojen kosteustasapainoa. Seerumin sisältämässä...dickjohnson.fi
Näillä mäskeillä ei kutise eikä hilseile vaikka itsellä on siihen taipumusta niin hiusten kuin parran osalta.
Ja siis tujua toi voikin monelle olla, mä kai oon sen vaan hyväksi tuoksuksi kokenut. Hyvä jos ei paskalta ainakaan tuoksu kun kaupoilla kävelee.:)Mainittakoon, että omat partatököttini (eli öljyä ja vahaa) tilaan myös Dick Johnsonilta. Ihan arvalla joskus tilasin öljyä, joka oli kyllä muuten ihan ok, mutta tuoksu oli osastoa "Mennen Black Musk"= ei jatkoon. Seuraava tilaus osuikin sitten nappiin ja tätä linkittämääni öljyä siis käytän. Tuoksu on mieto ja "puhdas", tuote on riittoisaa ja sen vaikutus pätevää. Silloin harvoin ku partavahaa käytän, on se saman puljun tuote.
Beard Lubricant
Tämän tuotteen avulla et kärsi enää kutiavasta tai hilseilevästä parrasta. Tuotteen laatuun on todella panostettu, ja se sisältää mm. australianpähkinäpuun, kameliapuun ja jopa arganpähkinöiden öljyä. Kaikki tämä on pakattu erittäin helppokäyttöiseen ja riittoisaan pumppupulloon. Varoitus...dickjohnson.fiBeard Pomade
Kun haluat todella siistin ja muotoillun parran, on Beard Pomade hyvä valinta. Vaikka kyseessä ei olekaan perinteinen vaha, ei tuote silti kovetu käytössä, vaan jättää parran luonnollisen näköiseksi. Koko: 100 ml Todella hyvä pito. Jos haluat muotoilla parran tyylikkääksi veistokseksi, valitse...dickjohnson.fi
Dick Johnsonista kauppana ei ole pahaa sanottavaa, kaikki on aina toiminut hienosti ja tuotteet toimitettu nopeasti. Viimeksi kun öljyä tilasin, oli pullon pumppumekanismi jotenkin rikki. Pystyi sitä käyttämään, mutta tylsyyspäissäni naputtelin Dickille perus kahden rivin palautteen sähköpostitse, jossa kerroin vain pumpun olleen epäkunnossa ja kehotin selvittämään oliko kyse yksittäistapauksesta, oliko joku tilauserä kokonaan viallinen tmv. En pyytänyt enkä odottanut mitään mielenpahoituskompensaatiota, mutta lähettivät silti (veloituksetta) pari uutta pulloa ja pahoittelut. Kiitollisena otin laadukkaan asiakaspalvelun vastaan ja päätin entistä pontevammin tilata parranhoitotuotteet tuolta myös jatkossa.
Ja tosiaan hyvä varmaan mainita, itsellä ei mitään 2-5cm pidemää partaa ikinä ole ollutkaan. Tänään päätin sitten huvikseni ajella goateen. Joku kaveri joskus naureskeli, et näytän sen kanssa vanhemmalta tai jotain, 20:n puolessa välissä elelen.
Verkkokaupasta sit tilasin tällaisen, kun vanha Oneblade tosiaan juuri meni rikki. Ei kauhean kallista viitsi hommata sikäli yksinkertaiseen hommaan, mutta tosiaan hyvä olisi aina jos veden kanssa noilla saa räplätä myös:
[404] Sivua ei löytynyt
www.verkkokauppa.com