Parranajosta

  • 20 171
  • 104

KaljaVeikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
235, Karjala-lippis
Tässä ei öljyistä sen enempää juttua ollut, joten:

Dick Johnsonilta ommosia partaöljyjä tullut tilailtua joskus vuosi sitten. Tuo Snake Oil lienee hyvä, kun tyttöystäväkin sitä joskus kehui. Omasta mielestäni myös hyvä tuoksu, tuoksuu kuten kuuluukin mutta ei mun mielestä liikaa. Se toki loppui jokin aika sitten, mutta nyt on tollasta "Kasvu" nimistä tököttiä vielä jäljellä, oon sitä varmaan 10-20 kertaa naamaan laittanut. Ton Kasvun tuoksu on kans ihan ok, tulee mieleen joku metsäinen pihka ja jotain muuta siihen päälle vielä. Kumpikin em. puteleista on kyllä helvetin pieni (50ml), mutta riittoisa ainakin tuo Snake Oil oli.


Omaan makuun tuo Snake Oil-partaöljy on liian "tujun" tuoksuista. Mutta sitten taasen käytän partasaippuana samaa merkkiä ja omasta puolesta sitä voin suositella lämpimästi. Vähintään joka toisella pesukerralla tulee käytettyä niin pahimmat kutinat pysyy pois. Kasvu on tosiaan myös ihan hyvä partaöljy, tömäkän koostumuksen avulla sitä voi käyttää hyvin muotoiluun.


Öljynä mulla on tällä hetkellä Allover Oil Big Boy ja sitä voin suositella hintaan nähden riittoistan pullon, miellyttävän keskivahvan koostumuksen ja sopivan vienon vaniljan tuoksun vuoksi.


Lisäksi aina pesullakäynnin jälkeen pyyhkäisen partaan seuraavaa tuotetta, voin suositella!


Näillä mäskeillä ei kutise eikä hilseile vaikka itsellä on siihen taipumusta niin hiusten kuin parran osalta.
 

Jyyd

Jäsen
Suosikkijoukkue
♠️, Flyers
Omaan makuun tuo Snake Oil-partaöljy on liian "tujun" tuoksuista. Mutta sitten taasen käytän partasaippuana samaa merkkiä ja omasta puolesta sitä voin suositella lämpimästi. Vähintään joka toisella pesukerralla tulee käytettyä niin pahimmat kutinat pysyy pois. Kasvu on tosiaan myös ihan hyvä partaöljy, tömäkän koostumuksen avulla sitä voi käyttää hyvin muotoiluun.


Öljynä mulla on tällä hetkellä Allover Oil Big Boy ja sitä voin suositella hintaan nähden riittoistan pullon, miellyttävän keskivahvan koostumuksen ja sopivan vienon vaniljan tuoksun vuoksi.


Lisäksi aina pesullakäynnin jälkeen pyyhkäisen partaan seuraavaa tuotetta, voin suositella!


Näillä mäskeillä ei kutise eikä hilseile vaikka itsellä on siihen taipumusta niin hiusten kuin parran osalta.
Mulla on itseasiassa tuota samaa partasaippuaa. Sitä oon joku kolme kertaa varmaan laittanut, ihan vain huvin vuoksi, en oo itse huomannut juuriikaan eroa.




Mainittakoon, että omat partatököttini (eli öljyä ja vahaa) tilaan myös Dick Johnsonilta. Ihan arvalla joskus tilasin öljyä, joka oli kyllä muuten ihan ok, mutta tuoksu oli osastoa "Mennen Black Musk"= ei jatkoon. Seuraava tilaus osuikin sitten nappiin ja tätä linkittämääni öljyä siis käytän. Tuoksu on mieto ja "puhdas", tuote on riittoisaa ja sen vaikutus pätevää. Silloin harvoin ku partavahaa käytän, on se saman puljun tuote.


Dick Johnsonista kauppana ei ole pahaa sanottavaa, kaikki on aina toiminut hienosti ja tuotteet toimitettu nopeasti. Viimeksi kun öljyä tilasin, oli pullon pumppumekanismi jotenkin rikki. Pystyi sitä käyttämään, mutta tylsyyspäissäni naputtelin Dickille perus kahden rivin palautteen sähköpostitse, jossa kerroin vain pumpun olleen epäkunnossa ja kehotin selvittämään oliko kyse yksittäistapauksesta, oliko joku tilauserä kokonaan viallinen tmv. En pyytänyt enkä odottanut mitään mielenpahoituskompensaatiota, mutta lähettivät silti (veloituksetta) pari uutta pulloa ja pahoittelut. Kiitollisena otin laadukkaan asiakaspalvelun vastaan ja päätin entistä pontevammin tilata parranhoitotuotteet tuolta myös jatkossa.
Ja siis tujua toi voikin monelle olla, mä kai oon sen vaan hyväksi tuoksuksi kokenut. Hyvä jos ei paskalta ainakaan tuoksu kun kaupoilla kävelee.:)

Ja tosiaan hyvä varmaan mainita, itsellä ei mitään 2-5cm pidemää partaa ikinä ole ollutkaan. Tänään päätin sitten huvikseni ajella goateen. Joku kaveri joskus naureskeli, et näytän sen kanssa vanhemmalta tai jotain, 20:n puolessa välissä elelen.

Verkkokaupasta sit tilasin tällaisen, kun vanha Oneblade tosiaan juuri meni rikki. Ei kauhean kallista viitsi hommata sikäli yksinkertaiseen hommaan, mutta tosiaan hyvä olisi aina jos veden kanssa noilla saa räplätä myös:
 

Keskiviiva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuopion KalPa
Kahdeksan vuotta ollut naamassa tuuhea parta, joskin siistitty pääosin saksienkin avulla. Harvoin täysin ryöväinen.
Nyt pohtinut, että pitäisikö ajaa kokeilumielessä välillä veks. Onhan se erikoista kun ei enää itsekään tiedä miltä nykyisin näyttää ilman partaa ja on paljon nykyisiä lähipiirin ihmisiä, jotka eivät ole koskaan nähneet minua ilman partaa. Kasvaahan tuo takaisin mikäli ajaa. Mutta niin tottunut tyyliini, että aikamoinen ponnistus tulee olemaan ajaminen kokonaan pois.
Kesäaikaan sitä ei viitsine tehdä, silloin kun rusketusta/punoitusta muualla naamassa/päässä, paitsi parran alla oletettavasti kalpea iho.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Kahdeksan vuotta ollut naamassa tuuhea parta, joskin siistitty pääosin saksienkin avulla. Harvoin täysin ryöväinen.
Nyt pohtinut, että pitäisikö ajaa kokeilumielessä välillä veks. Onhan se erikoista kun ei enää itsekään tiedä miltä nykyisin näyttää ilman partaa ja on paljon nykyisiä lähipiirin ihmisiä, jotka eivät ole koskaan nähneet minua ilman partaa. Kasvaahan tuo takaisin mikäli ajaa. Mutta niin tottunut tyyliini, että aikamoinen ponnistus tulee olemaan ajaminen kokonaan pois.
Kesäaikaan sitä ei viitsine tehdä, silloin kun rusketusta/punoitusta muualla naamassa/päässä, paitsi parran alla oletettavasti kalpea iho.
Ymmärrän, että ajatus houkuttaisi ja kuten kirjoitit, kasvaahan se takaisin. Ihollekin tekee ihan hyvää. Vaan jumalauta, olihan tuo aikamoinen järkytys, kun vedin itseltäni koneen lyhimmällä terällä millisängen. Samantien oli fiilis, että ei perkele, viisi minuuttia taaksepäin kiitos! Mulla ehti olla vähän pidempi parta reilun vuoden tuota ennen, lyhyempi muutaman vuoden sitten edellisen tuuletusleikkauksen. Kahdeksan vuotta on jo sellainen aika, että mikäli et ole aivan poikanen, voit järkyttyä pahasti, miten aika on kasvojasi raiskannut. Tai sitten et, yksilöitähän me olemme.
---
Omani olen antanut kasvaa kaksi kuukautta ja tällä viikolla ajattelin ensimmäisen siistimisen ja feidit tehdä. Paikoin nelisen senttiä, paikoin kolme on pituutta. Muutoin kasvaa kivasti tämä, mutta toiselle sivulle leukaa muodostuu viiden sentin jälkeen aikamoinen pyörre, joka ei meinaa asettua millään. En ole päässyt sen ylitse vielä kertaakaan, mutta tässä olisi toisaalta vielä hyvin aikaa ennen mahdollista elämän normalisoitumista ja ihmisten ilmoille kömpimistä. Vähän harmittaakin, että tuli aina tuossa vaiheessa otettua sentti pois ja lopulta ajettua kokonaan sen sijaan, että olisi vain raakasti kokeillut, miltä homma näyttää näin etäjakson jälkeen.

Viikset- ja parrattomuudesta en muuta etua näe kuin sen, että erinäisten kastikkeiden yms. jogurttien syöminen on vapautuneempaa ihmisten seurassa, kun ei tartte ihan niin paljon miettiä, onko naama majoneesissa vai ei. Siihenpä se sitten jääkin, ainakin omalla kirveelläveistetyllä naamataulullani.
 

Eetska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Tuli tänään postissa DJ:n Snake oilia. Voi veljet, aluksi haistelin pullosta sitä ja en oikein tiennyt mitä mieltä olla. No sitten hieroin sitä partaan. Nyt hymyilyttää kun tuoksuu taivaalliselle.

Oletteko päivittäin käyttäneet öljyä?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös