Mainos

Parhaat/heikoimmat biisit ”coverina”

• 333 303
  • 1 798

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viime viikon Nick Cave-keikan (keskimmäisellä olin) jälkihuumassa tuli törmättyä tällaiseen jokseenkin jokapäiväiseen kombinaatioon: Jenkkiläinen veteraanibändi, levynteon aikaan 13-vuotias kanadalaistyttö ja albumillinen Nick Cave & the Bad Seeds-covereita. Asialla siis Nell Smith ja The Flaming Lips. Albumi ilmestyi 2021.

Ei ole ainakaan lähdetty tekemään hiilipaperikopioita. Albumilta löytyy yhteensä 9 biisiä.

Red Right Hand

The Weeping Song

Raimoton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers, La Albiceleste

Gotterdam

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä, Leijonat, IPV, Roihuttaret, PuMu
Heikoin cover, biisiä en edes linkkaa, on Disturbedin The Sound of Silence.

My god, miten tässä mättääkin kaikki.

Txjokeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Men in Blue ja muut oikeudenjakajat
Heikoin cover, biisiä en edes linkkaa, on Disturbedin The Sound of Silence.

My god, miten tässä mättääkin kaikki.

Tämä nyt oli aikamoinen yhteensattuma: juuri kun olin avaamassa tätä ketjua, mietin, josko joku olisi kommentointu tuota viestissä mainittua coveria.

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Tämä nyt oli aikamoinen yhteensattuma: juuri kun olin avaamassa tätä ketjua, mietin, josko joku olisi kommentointu tuota viestissä mainittua coveria.
Onhan sitä täällä myös kehuttu, mikä menee täysin oman ymmärrykseni ylitse.

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki Penan ja Tamin joukkueet, KuPS
Kyllähän tämä Eric Cartmanin eli Trey Parkerin versio Lady Gagan Poker Facesta menee ehdottomasti parhaimpien covereiden joukkoon. Olin ihan unohtanut tämän nerouden olemassaolon, mutta jotain kautta tuli se jaksossa ollut lyhyempi versio vastaan ja tästähän on tosiaan tehty ihan kokonainen versio.

Pah pah pah pah poker face pah pah poker face meh meh meh meh pah pah pah poker face pah pah poker face meh meh meh meh...

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
Post-rock/ Post-punk
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy