Mainos

Parhaat/heikoimmat biisit ”coverina”

• 333 292
  • 1 798

Dino

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi
Retromusiikin ystävänä Scott Bradleen Postmodern Jukebox on kuulunut pitkään omalle soittolistalle, ja heiltä on tullut koko joukko erinomaisia covereita. Mutta tämä Sweet Meggin kanssa tehty Kate Bush -cover on jo heidänkin skaalallaan aika mestarillinen. Ja kun miettii, miten loistava tuon biisin orkkisversio on, aika saavutus tehdä cover joka yltää ihan siihen rinnalle.

Toinen erinomainen cover on tämä country-versio Weekendin Blindin lightista, joka on jo sitten minusta paljon parempi kuin alkuperäinen.

Viimeksi muokattu:

Jj

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Habs, FCB
Viimeksi muokattu:

Haywire

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Chicago Blackhawks

Nena has no remake. Nena needs no remake. Alkuperäinen on mukaansatempaava poljento jo itsessään, mutta silti tämä hardstyle remix vaan iskee ja kovaa.

Vaihto Hollannissa sai meikäläisen nuorena miehenä haaveilemaan Saksaan muutosta. Saksan kieli naisen heleällä äänellä höystettynä saa meikäläisen polvet tutisemaan. Opiskelin kieltä vuoden verran Duolingon avulla, mutten sitä koskaan oppinut ja se siitä unelmasta.

Viimeksi muokattu:

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät

Nena has no remake. Nena needs no remake. Alkuperäinen on mukaansatempaava poljento jo itsessään, mutta silti tämä hardstyle remix vaan iskee ja kovaa.

Vaihto Hollannissa sai meikäläisen nuorena miehenä haaveilemaan Saksaan muutosta. Saksan kieli naisen heleällä äänellä höystettynä saa meikäläisen polvet tutisemaan. Opiskelin kieltä vuoden verran Duolingon avulla, mutten sitä koskaan oppinut ja se siitä unelmasta.

Ai, että! Olen viime aikoina paljon kuunnellut Nenan ja Kim Wilden yhteistä versiota biisistä Anyplace, Anywhere, Anytime.

Nuo kaksi saavat kasarinuoren polvet tutisemaan edelleen.

hooceebruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, Janette Lepistö

Joe Plop

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tässä olis ihan kelpo poljentaa livecoverina:

Ei ole ihan synkassa ääni ja kuva, joten pistä täysille ja kattele vaikka tuopin pohjaa jos moshaamiselta kykenet.

Tästä löytyy myös synkassa oleva versio. Mut pirun kova veto kyl. Kovassa vireessä bändi ja hyvä sovitus. Tätä tullut fiilisteltyä tasasin väliajoin... Coverdale on parhaimmillaan pirun hyvä... Vaikkei ollut paras laulaja Purplessa edes silloin kun oli itse bändissä...

Jj

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Habs, FCB
Ai, että! Olen viime aikoina paljon kuunnellut Nenan ja Kim Wilden yhteistä versiota biisistä Anyplace, Anywhere, Anytime.

Nuo kaksi saavat kasarinuoren polvet tutisemaan edelleen.

Samoin, toki tässä iässä pitää ottaa huomioon myös erilaiset nivelvaivat.. Itse olen enemmän neljän ekan saksankielisen LP:n varassa, jotka sain kerättyä täyteen joku aika sitten. Versio toki tuttu.

Kim Wilden Hesan keikan järjestäjä perui joku aika sitten, Nenan en ole huomannut Suomessa haitaksi asti keikkailevan. Aasinsiltana jazzcoverbändi Postmodern Jukebox on tulossa Suomeen ensi kesänä, ihan jees veto.

Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy