Täähän on parhaat/heikoimmat coverit.. Ja Andykään ei (ihme kyllä) oo vielä kuollut.Väärä ketju. Kuuluisi paskalistaan tämä cover! Andy pyörii haudassaan.
Olen miettinyt, että onko se jätetty pois siksi, että ei tule makuasioista kiistelyä.Kai näihin linkityksiin voisi vaikkapa kirjoittaa saatesanoiksi, että onko kyseinen cover ns. paskaa vai parhautta?
Niin, ettei kellekään vain tule paha mieli.Olen miettinyt, että onko se jätetty pois siksi, että ei tule makuasioista kiistelyä.
Kaikki on paskoja, paitsi original-demokasetit.Niin, ettei kellekään vain tule paha mieli.
Niin tai sitten tyydytään levittämään vain musiikin ilosanomaa.Niin, ettei kellekään vain tule paha mieli.
No, minulle tuli kun ei kirjoitettu.
Joskus reilu vuosikymmen sitten Bayonettaa pelatessa tykästyin kovasti Helena Noguerra laulamaan coveriin Fly Me to the Moon -klassikosta.
Biisi on Bart Howardin kirjoittama ja Kaye Ballard oli alkuperäinen esittäjä, mutta tämä Sinatran versio epäilemättä se tunnetuin on.
Pari eri coveria samasta Mott The Hoople hitistä,
Ensimmäinen David Bowien versio on mielestäni huonompi, kuin alkuperäinen,
kun taas tämä Bruce Dickinsonin versio yltää alkuperäisen tasolle, ellei jopa paremmaksi..
Joo tiedossa oli, mutta kun ite kuitenkin levytti sen myöhemmin kun Mott The Hoople, niin tavallaanhan teki siitä coverin.Mahdollisesti tämän tiesitki, mutta Bowie on tehny tuon biisin.
Alkuperäinenhän on Tony Bennetin.Tässähän on tämmöinen vähän erilainen. Enemmän David Lynchin Blue Velvet elokuvassa Isabella Rosselinin versiosta inspiraatiota hakenut versio kuin Bobby Vintonin alkuperäisestä.