Jukureiden paita 2019-20. Linkki vie instaan.
Muuten pidän paitojen tyylistä, joten varovaisen positiivinen fiilis syntyy. Tappara on päässyt pahimmista tilkkutäkeistä irti. Oranssin paidan tuominen tällekin kaudelle on vahvasti positiivista.
Jukureiden paita 2019-20. Linkki vie instaan.
Tuleepa mieleen edesmenneen Espoon Bluesin (rauha heidän sieluilleen) paidat, eikä ihan vähääkään.Jukureiden paita 2019-20. Linkki vie instaan.
Onko tietoa, että onko vieraspaita oranssi vai valkoinen?KooKoon kauden 2019-2020 paidasta löytyy kuvia KooKoon facebookista.
Paita on melko samanlainen kuin vime kaudella.
Pieniä muutoksia on tehty ja paidassa ei ole enää yhtä leveää oranssia helmaa kuin viime kaudella ja tilalle paidan alareunaan tullut Nissanin maninos.
Myös ainakin Kotkamillsin mainos on uusi.
https://www.facebook.com/KouvolanKooKoo/photos/pcb.10157576382559675/10157576371514675/?type=3&theater
Onko tietoa, että onko vieraspaita oranssi vai valkoinen?
Okei, kohta se kuitenkin saadaan tietää, kun kausi alkaa.Minulla ei tästä ole valitettavasti mitään tietoa. Oma arvaukseni on, että vieraspaita olisi viime kauden tapaan oranssi.
Ja värisokeiden unelma jatkuu. (en itse onneksi ole, kunhan totesin)Minulla ei tästä ole valitettavasti mitään tietoa. Oma arvaukseni on, että vieraspaita olisi viime kauden tapaan oranssi.
Ei ollu sponsoreita juurikaan, niin paidatkin näyttivät hyviltä. Ja pelaajat tekivät työkseen jotain muuta...Tämäkin asia oli ennen paremmin.
Katsokaa vaikka näitä kasaripaitoja (jokaisen sanan takana linkki kuvaan). Laatu korvaa määrän tässäkin.
Paitsi hallitsevaa Suomen mestaria vastaan. :)Minulla ei tästä ole valitettavasti mitään tietoa. Oma arvaukseni on, että vieraspaita olisi viime kauden tapaan oranssi.
Minäkin olisin todella mielissäni, jos Oulussa pelattaisiin vielä joskus noissa punakeltaisissa paidoissa. On nimittäin uljas ja räjähtävä ilmestys, joka peittoaa minusta mustan asun 6-0. Kaunis paita kertakaikkiaan.
Meikäläinen on alkanut seuraamaan jääkiekkoa ja SM-liigaa tämän vuosikymmenen alussa, joten minullekin Kärpät on tuttu nimenomaan mustakeltaisena. Eikä siinä mitään, on sekin ihan kiva ilmestys, mutta punaisessa on mielestäni paljon enemmän voimakkuutta. Pirun siisti paita, mutta musta on vakiintunut jo ajat sitten, joten siitä ei taideta luopua koskaan.
Ei ollu sponsoreita juurikaan, niin paidatkin näyttivät hyviltä. Ja pelaajat tekivät työkseen jotain muuta...
Tätä olen joskus kieltämättä itsekkin pohtinut. Ammattilaisuus on mennyt virheiden karttamiseksi, kentällä ei samalla lailla voi pitää hauskaa (ylilyöntejä, niitähän kansa halajaa) ja pelaaja ei putoaisi tyhjän päälle uran jälkeen, kun työpaikka on takataskussa. Puhumattakaan siitä, kuinka intiiminä katsojat ja pelaajat olisi, jos kävisivät samassa työpaikassa, peleihin lähdetään kattomaan että mites kaveri pelaa.Totta.
Tampereellakaan ei kannattanut sytytellä tulipaloja Pispalassa torstai- tai sunnuntai-iltaisin, kun Marjalla ja kumppaneilla oli peli.
Kyllähän oikeat työt tekisivät gutaa myös näille moderneille tissiposkisille nuuskahuulille. Ennen katsojat tienasivat enemmän kuin pelaajat, nykyään joku neloskentän hiihtelijäkin kuittaa 40k vuodessa muista nyt puhumattakaan.
Tulee noista sävyistä mieleen jonkun ajan Jokerit ja hartiavalkoisesta Jukureiden uuden paidan sama tyylivalinta.Kärpillä on kyllä paita aika suosta. Saapa nähdä jos koskaan palataan tuonne wanhaan perinteiseen.. Musta ja keltainen kun eivät ole Kärppien perinteisimmät värit, mutta niillä kai mennään ainakin vielä lähitulevaisuudessa.
Juu kyllä Mikkelissäkin oli mestisaikaan joukkue paljon intiimimmin läsnä kun pelaajia oli samoilla luennoilla ja joka viikko parina iltana kaupungin juottoloissakin. Liiga-aikaan ei ole tullut yhden yhtä karaokeduettoakaan vedettyä joukkueen ykkösveskan kanssa siinä missä jokunen vuosi sitten oli jossain vaiheessa jopa viikottainen perinne. (Jos ei auennut niin preferoin nykytilannetta.)Tätä olen joskus kieltämättä itsekkin pohtinut. Ammattilaisuus on mennyt virheiden karttamiseksi, kentällä ei samalla lailla voi pitää hauskaa (ylilyöntejä, niitähän kansa halajaa) ja pelaaja ei putoaisi tyhjän päälle uran jälkeen, kun työpaikka on takataskussa. Puhumattakaan siitä, kuinka intiiminä katsojat ja pelaajat olisi, jos kävisivät samassa työpaikassa, peleihin lähdetään kattomaan että mites kaveri pelaa.
...
Ymmärsin kyllä. Enkä minä nyt sillä, että ammattilaisuus pitäisi kieltää, mutta totesin vain ettei yksinomaan ole ollut hyvä juttu.Juu kyllä Mikkelissäkin oli mestisaikaan joukkue paljon intiimimmin läsnä kun pelaajia oli samoilla luennoilla ja joka viikko parina iltana kaupungin juottoloissakin. Liiga-aikaan ei ole tullut yhden yhtä karaokeduettoakaan vedettyä joukkueen ykkösveskan kanssa siinä missä jokunen vuosi sitten oli jossain vaiheessa jopa viikottainen perinne. (Jos ei auennut niin preferoin nykytilannetta.)
Peliasusta sanoisin pikkuhuomion vielä: toi on älyttömän hienon näköistä kun pöksyt on "tyhjät", sitä sallii pikku tilkkua paitaankin paremmin kun pöksyt vakauttaisi kokonaisuuden. Valitettavasti onneksi joku sponssi haluaa laatikkomainoksensa vielä reisi-/ etutaskuihin.
Verratkaapa Jypin ja SaiPan peliasujen harmonioita: SaiPa avasi harjoitusotteluiden voittotilin − JYP kaatui Imatralla Heti kuvassa kaksi näkyy tämä iso ero siinä mikä miellyttää silmää ja mikä toimitusjohtajaa.