Paras kuppikoko?

  • 34 503
  • 148

Mikä on paras kuppikoko?

  • A - pieni on kaunista

    Ääniä: 23 5,3%
  • B - standardirinta, Luoja suosi tätä kai jo Eevan kohdalla

    Ääniä: 122 28,2%
  • C - Kädet eivät enää kaikilla riitä

    Ääniä: 181 41,8%
  • D - Kädet eivät riitä kellään, ihq

    Ääniä: 62 14,3%
  • E - Silikoni on kova juttu tai sitten vaan tykkään XXXXL:stä!

    Ääniä: 8 1,8%
  • F - Minulla on viehtymys kaikkeen kummalliseen

    Ääniä: 6 1,4%
  • Elä poro kysele

    Ääniä: 31 7,2%

  • Äänestäjiä
    433

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Minkähän muotoiseksi palstalaiset kuvittelevat allekirjoittaneen ja rintani, jos paljastan, että kuppikokoni on 70H :D Ja ei, vaatekokoni ei ole edes XL.

Kunhan pohdin...
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Minkähän muotoiseksi palstalaiset kuvittelevat allekirjoittaneen ja rintani, jos paljastan, että kuppikokoni on 70H :D Ja ei, vaatekokoni ei ole edes XL.

Kunhan pohdin...
Ei me miehet tiedetä kuppikoosta mitään. Se määrittely on päässämme hepreaa jne.
 

jussi_j

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Hämmentävä ketju missä suuri joukko miehistä tunnustaa avoimesti, etteivät tiedä tisseistä tai ainkaan niihin liittyvistä mitoista juuri mitään.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Täytyykin kysyä äiskältä mikä sen kuppikoko on.
No, minä kysyin ja vastaus yllätti täysin: E

Hämmentävä ketju missä suuri joukko miehistä tunnustaa avoimesti, etteivät tiedä tisseistä tai ainkaan niihin liittyvistä mitoista juuri mitään.
Niinpä - tuolla äänestyksessä E:n kohdalla puhutaan silikoneista ja xxxxl:stä, mutta vaimoni rinnat ovat kyllä kaikkea muuta kuin silikonia ja ylisuuret. Ne ovat erittäin... korrrrostan: ERRRRITTÄIN miellyttävät luomut, käteeni sopivat ja mukavasti hieman ylitsepursuilevat. Vaimo kyllä selitti jotain noista mitoista, mutta olin niin shokissa, ettei vastaanotin pelannut.

Joo - ei tuu kuvia!
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Minkähän muotoiseksi palstalaiset kuvittelevat allekirjoittaneen ja rintani, jos paljastan, että kuppikokoni on 70H :D Ja ei, vaatekokoni ei ole edes XL.

Kunhan pohdin...
Olen ostanut lahjaksi ja muuten vaan rintaliivejä useammallekin daamille, ja monenkokoista rintsikkaa on kannettu ulos kaupasta. Jos miesmyyjä vaan kelpaa, niin näppituntumani kokoihin voisi jopa riittää tuuraajan pestiin. No, toiveajattelua.

70H on aika etupainoisen naisen koko, erityisesti vartaloon nähden. Saanko kysyä, onko sinulla ollut selkävaivoja? Käytät varmaan laadukkaita ja tukevasti tehtyjä liivejä, ja ihan joka marketista ei taida sopivia tai soveltuvia löytyäkään?
 

iibor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Jokerit
Mitäs ihmettä täällä rietastellaan ja puhutaan naisten... krhm... tisseistä. Tätä ketjua saattaa lukea lapsetkin!! Lukkoon välittömästi!

Omasta mielestäni paras kuppikoko on ehdottomasti 2dl, juuri sopiva aamukahvia varten. Ei liian iso, mutta kuitenkin riittävä.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Exä oli tyytyväinen kun kerääntynyt paino meni tisseihin. Joku E se taisi olla isoimmillaan. Kivat tissit oli.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Omasta mielestäni paras kuppikoko on ehdottomasti 2dl, juuri sopiva aamukahvia varten. Ei liian iso, mutta kuitenkin riittävä.
Ei riitä alkuunkaan! Kolme desiä sen olla pitää jotta kahvinhimot lähtee, vähintään.

Suosin isompia kuppikokoja siis myös kahvikuppien suhteen. Nyt tiedätte tämänkin.
 

Oles

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim Ducks, Leijonat
Vastasin C, mutta rintojen muodolla ja kehon mitoilla sekä sopusuhtaisuudella on väliä, kun miettii ulkonäköä noin kokonaisuutena. Osa naisista näyttää hassuilta, kun on isommat rinnat, mutta ei lantiota tai peppua ja sama päinvastoin. Ja tosiaankin samaa kuppikokoa olevat rinnat voivat näyttää hyvinkin erilaisilta, joten koko ei ole oikotie onneen. Mieluummin pienemmät ja terhakkaammat kuin isot ja roikkuvat. Toki, jos saa päättää, niin kämmentä isommat ja terhakkaat rinnat ovat parhaita. Joillekin sopii pienemmät. Kyllä minä niistäkin tykään.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Vastasin C, mutta rintojen muodolla ja kehon mitoilla sekä sopusuhtaisuudella on väliä, kun miettii ulkonäköä noin kokonaisuutena. Osa naisista näyttää hassuilta, kun on isommat rinnat, mutta ei lantiota tai peppua ja sama päinvastoin. Ja tosiaankin samaa kuppikokoa olevat rinnat voivat näyttää hyvinkin erilaisilta, joten koko ei ole oikotie onneen. Mieluummin pienemmät ja terhakkaammat kuin isot ja roikkuvat. Toki, jos saa päättää, niin kämmentä isommat ja terhakkaat rinnat ovat parhaita. Joillekin sopii pienemmät. Kyllä minä niistäkin tykään.
Amen brother! Sanasta sanaan kuin omalta näppäimmistöltä tämä syväluotaava kuvaus.
 

jussi_j

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tähän toimii sellainen analogia, että tiedättekö minkä kokoiset pyörät minun autossa on, kun vanne on 17 tuumaa. Talvikiekoissa muuten 16, mutta silti ne on samaa kokoa.
 
4

444

Tähän toimii sellainen analogia, että tiedättekö minkä kokoiset pyörät minun autossa on, kun vanne on 17 tuumaa. Talvikiekoissa muuten 16, mutta silti ne on samaa kokoa.
En tiedä. Onko renkaiden kuluma otettu huomioon laskelmissa? Koska onhan sillä merkitystä, onko urasyvyys 1,6 mm vai 8 mm.
 
4

444

Lasketaanko nännien koko kuppikokoon mukaan?
Riippuu nännien sijainnista ja suunnasta. Jos sojottavat kovasti alaspäin ja rinnat ovat hyvin riippuvaa mallia, niin ne eivät juurikaan vaikuta kumpaankaan mitattuun lukemaan. Mikäli uhmaavat terhakkaasti painovoimaa, niin ovat vähän väkisin mukana suuremman lukeman muodostumisessa, ja näin ollen vaikuttavat kuppikokoon.
 

pepsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukka Seppäsen pelipaikaton fantasia
Amen brother! Sanasta sanaan kuin omalta näppäimmistöltä tämä syväluotaava kuvaus.

Onko muuten mestarilla kuinka monen tissiparin kopeloinnista kokemusta? Vai onko oma mielipide muodostunut lähinnä tietokoneen näytön välityksellä?

Jälkimmäisessä ei tietenkään mitään väärää ole. Kunhan vain pohdin tässä myöhäislounaan lomassa tämmöistä pähkinää. Ja kiinnostaa toki tietää, että miten tämä asia nykyajan nuorilla herrasmiehillä muodustuu.
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Joskus joku kysyi olenko tissi- vai persemiehiä. Vastasin että molempia, mutta jos pitää valita vain toinen, niin peppu. Enemmän arvostin hyvää persettä, kuin hyvää tissiparia. Vaan yllätyksekseni mieli on alkanut näin kypsemmässä iässä muuttua. Edelleen arvostan niin hyvää persettä kuin hyviä rintojakin, mutta nykyään enemmän rintoja, mistä lie johtuu tämä muutos mielessäni.

Niin, itse ketjun kysymykseen vastasin D. Tietysti hyvien tissien määritelmän jokainen luo itse ja hyvät tissit ovat hyvät tissit kuppikoosta riippumatta, mutta hyvin muodostuneet isot (luomu)rinnat ovat parasta.
 

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Noniin, pääsinpä takaisin asiaan, vaikka eihän itsellä siis lisättävää ole tuohon mitä @TQoFE on aiemmin avannut.

70H on aika etupainoisen naisen koko, erityisesti vartaloon nähden. Saanko kysyä, onko sinulla ollut selkävaivoja? Käytät varmaan laadukkaita ja tukevasti tehtyjä liivejä, ja ihan joka marketista ei taida sopivia tai soveltuvia löytyäkään?

Ehkä ihan pienesti etupainoinen olen, muttei kiloissa ja esim. vaatekoossa liiaksi näy. Valtaosa arkipaidoistani on M-kokoa. Jotkut paitapuserot on haastavampia, riippuu materiaalista. Ailahtelevaan ryhtiini löytyy terveydestäni toinen selitys, jonka alkulähde on aivoissani.

Johonkin ketjuun joskus mainitsin, että käännytin pebamiehen tissimieheksi, joten tuostakin voi jotain päätellä. (että poikaystäväni ei ole aivan tästä maailmasta...)

Tässä myös aika paljon kertova kuva. En tiedä, kuinka montaa ÄXää kuvittelette näiden vaatekokoihin.


 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös