Täällä ei tosiaan ymmärretä näköjään rintaliivien kokojen logiikkaa. Ei se mitään, eivät monet naisetkaan ymmärrä. Kupin koko kertoo siis siitä, kuinka paljon isompi rinnan ympärys on rinnan päältä kuin alta. Täysin samankokoinen rinta voi siis olla kokoa F tai A riippuen siitä, minkäkokoisessa ruhossa se on kiinni. Itsellä koko on 70 E. Jos olisin hieman sirompi rakenteeltani ja itse rinnan koko pysyisi samana, kuppikokokoni voisi olla esim. (65)F tai (60)G, jos taas läskistyisin, mutta itse rintojen koko ei kasvaisi samalla (toki se yleensä kasvaa), käyttäisin ehkä kokoa (75)D, (80)C, (85)B tai (90)A.
Moni nainen käyttää vääränkokoisia liivejä, ympärysmitaltaan liian isoja ja kuppikooltaan liian pieniä, jolloin ne toki mahtuvat mukavasti päälle, mutta eivät täytä rintaliivien varsinaista tehtävää, joka on tukea rintaa. Tämä tuki muodostuu pääasiassa riittävän napakasta ympärysmiasta rinnan alla. Jos se on löysä (kuten monilla on), jää rinnan paino kannettavaksi olkaimen varaan ja sitten tulee hartiat kipeiksi ja ei ole kivaa.
Toisten naisten rinnat eivät lähtökohtaisesti itseäni suuresti kiinnosta, mutta jos itselle saisi valita, ottaisin mieluusti nykyistä hieman pienemmät rinnat, vaikka tämä 70E:kään ei siis missään nimessä ole mikään valtavan iso. Veikkaisin, että suurin osa miehistä kuvittelee, että minulla olisi B- tai korkeintaan C-kupin rinnat, koska elävät jossain virhekäsityksessä, että E-kupit olisivat valtavan isot, vaikka esim. minun koossani se tarkoittaa, että ympärysmitta rintojen alta on n. 72-77 cm ja päältä 91-92 cm.
Ja tosiaan E-kupit siroilla tai pienillä naisilla (jota minä siis en ole, mutta normaalipainoinen kuitenkin), eivät ole mikään poikkeus, vaan ihan tavallista ja tyypillistä, kun taas ylipainoisimmalla kaverillani (pitkälle toista sataa kiloa), on AA-kupit (ja ympärysmitta pitkälle yli sadan.)