Onpas kyllä mielenkiintoisia näkemyksiä Markooliolla. Esimerkiksi oma 55-60 kiloinen eksäni menee jopa tämän skaalan ulkopuolelle kaikkine äksineen ja ällineen.
Neiti oli siis 65F. Toisaalta meidän tavatessamme hän oli 75B (yleisin rintaliivinkoko Suomessa), mutta tällainen paatumaton urheiluvälinekauppias onnistui muuttamaan rinnankoon tuohon 65F:n. Itseasiassa jos tämä urheiluvälinekauppias olisi onnistunut perustelemaan itsensä paremmin, olisi neidin rinnat olleet 60G. Ja kyllä, kauniit olivat rinnat, muttei mitenkään super poikkeukselliset. (Olen nähnyt muitakin).
Jos nyt näitä yleistyksiä kuppikoon suhteen katsoo, niin niihin suuresti vaikuttava asia on se, että suurin osa naisista käyttää täysin vääränkokoisia liivejä. Ympärysmittää klikkaamalla alaspäin, kuppi kasvaa yhdellä. Tuollainen ympärysmitaltaan 75-80, on jo todella kookas ihminen, toki kookas voi olla tavalla jos toisella.
Summasummarum, minä ainakin tarvitsen kaunisrintaisen naisen, ja mielestäni tässä tapauksessa pieni ei ole kaunista. En vain kykene ottamaan pienirintaisia naisia tosissaan, ja jollain tasolla minun on vaikea nähdä heidän naisellisuuttaan, enkä minä tätä mitenkään pahallani tee. Silikoneistakin saa kauniit, mutta ei mukavia. Ehkäpä vielä kohtaamme TQoFE:n kanssa rintaliivirekillä.
Parinvalinnassani rintojenkoko on yksittäisistä ulkoisista asioista siellä sijoilla TOP 1-3. Valitsisin mieluummin pyöreämmän tytön isoilla rinnoilla, kuin sporttisen tytön pienillä. Vaikka itse olenkin kehollisesti siellä natukuntoilijoiden kärkipäässä...