puuha-pete
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Kerho, Minnesota, Hollanti
Kyllä se on ehdottomasti se C, ah niin sopivat..Vittu tätä!
Eikös tämä juuri ole se joka kodin laajakaista ?Ted Raikas kirjoitti:naisen kannattaa antaa miehelleen portaaton pääsy rintojen ääreen, jos haluaa niiden pysyvän priimana.
bozik kirjoitti:Itse aiheeseen vastaisin sekä ison että pienen olevan kaunista tässä asiassa. Aakkosten loppupään koot voivat toki olla mukavia katsella, mutta enpä sellaista riesaa kenellekään minulle läheiselle ihmiselle toivoisi. Ihan normikoko tai jopa pienempi lienee yleisominaisuuksiltaan paras. Ja luulisin näitä hieman pienempiä olevan ainakin kevyempi kantaa, tosin onhan kottikäyrryt keksitty.
Loistava avaus ensi "kauden" kesätyttö-skabaa ajatellen. Takuulla vähintään sata kirjoittajaa jo malttamattomasti odottaa pääsevänsä äänestämään metsänpeikkoa. Vaalityö on aloitettava ajoissa.metsänpeikko kirjoitti:Kyselyn tämänhetkinen vastaustilanne ei kyllä ollenkaan vastaa sitä käsitystä, jonka miehet ovat allekirjoittaneelle antaneet. Meikäläisen henkilökohtaisista kupeista kun ovat tuntuneet pitävän monet kaksilahkeiset, vaikka tässä kyselyssä aivan muuta annetaan ymmärtää. Kateellinen olen silti kaikille pienitissisille kavereilleni. Kyynel.
bozik kirjoitti:Loistava avaus ensi "kauden" kesätyttö-skabaa ajatellen. Takuulla vähintään sata kirjoittajaa jo malttamattomasti odottaa pääsevänsä äänestämään metsänpeikkoa. Vaalityö on aloitettava ajoissa.
Mä luulen, että me pysytään ihan kirjallisessa tyylissä ja pyritään visualisoimaan sanoin ja lausein. Tehdään aiheesta erilliset versiot lapsille, teineille, varttuneille bongareille ja vielä vaikkapa keinutuoli/muisteluversio. Kaikille näille versioille yhteistä on vaan puskurien jumalallinen ylistys ja tätä äänestystä voimme käyttää julkaisun tieteellisenä pohjana. Lapsia todennäköisesti lähestytään rinnastamalla mamman rinnat kameliin. Lapset nimittäin diggaa eläimistä ja kummallisista kyttyröistä. Teineille sitten jotakin räväkämpää ja vaikkapa luettelo kaikista näiden rakkaiden muhkuroiden lempinimistä, tulee paksu nide, tietsä. Varttuneiden bongarien versioon pohjaksi Kalevala ja keinutuoliversioon isoja kuvia ja muistia helpottamaan teksti mikä kertoo mistä on kyse.mtmela kirjoitti:Tässä monsieur bozik voi ottaa roolia ja luoda visuaalisen portfolion kisaa varten. Keskustelemme aiheesta syksyn aikana.
bozik kirjoitti:Logiikkasi tosin ei välttämättä kaikille perus-äijille aukea. Miehet tykkää - olen siis kateellinen pienitissisille kavereille ! Hhhmmm, kait se sitten noin menee. Miehen logiikan (hyvin yksinkertainen) mukaanhan sinun pitäisi olla onnellinen ja pomppia riemusta kiljuen kattoon.
metsänpeikko kirjoitti:Ha ha hah, johan se on nähty, miten uskottavia kaikki isotissiset blondit ovat. Ja kuinka paljon niitä isoista tisseistä kiinnostuneita miehiä kiinnostaa yhtään mikään muu. No, onhan se joskus hauskaa. Mutta yleensä ei. Ja jotkut vielä ruikuttavat olevansa kateellisia.
Ou tsiisus, mies on filosofi ! Oli nätisti kirjoitettu ja täysin totta. mtmela for President.mtmela kirjoitti:Mies tietää, ettei rinnat ole ainoa sisältö elämässä vaikka mielihyvää tuottavatkin. Pojat taas kuvittelevat, että riittää kun naisella on isot tissit. Nainen on uskottava, jos hänellä on luonnetta ja persoonallisuutta. Riippumatta rintojen koosta.
Ihan noin täysin ja aikuisten oikeasti, ei kait blondien tai runsaskeuhkoisten uskottavuutta ole missään muualla kyseenalaistettu kuin vitseissä. Sen voin jotenkin etäisesti myöntää, että kyllähän joitakin miehiä saattavat isot daisarit kiinnostaa ;) Vaan jos tämä on ainoa kiinnostuksen aihe, niin silloin on syytä huoleen.metsänpeikko kirjoitti:Ha ha hah, johan se on nähty, miten uskottavia kaikki isotissiset blondit ovat. Ja kuinka paljon niitä isoista tisseistä kiinnostuneita miehiä kiinnostaa yhtään mikään muu. No, onhan se joskus hauskaa. Mutta yleensä ei. Ja jotkut vielä ruikuttavat olevansa kateellisia.
Myönnetään. Eikä sekään varmasti kivaa ole, jos ekan pompun jälkeen osaa kropasta jatkaa pomppimista vielä vartin. Kauniin näköistä, mutta ei varmaankaan kivaa.metsänpeikko kirjoitti:Sitäpaitsi, ei se kattoon, tai yhtään minnekään, pomppiminenkaan ole kovin helppoa.
tintti83 kirjoitti:Kyllä minä tyytyväinen olen omiini c75:siin. No B olisi ok myös. Kun tuota kokoa ei muuten ole niinkään. Tosin järkytyksekseni huomasin että postimyynnistä tilaamani kokoa c75 olevat liivit on liian pienet. Siis ei kai ne tässä iässä enää kasva perkeles. Vai onko koko taulukko muuttunut...
Onko se muka kauniin näköistä? Hyi saasta.bozik kirjoitti:Kauniin näköistä, mutta ei varmaankaan kivaa.
Hyvin sanottu siellä takana. Nimimerkki metsänpeikko ei ole sitten vielä tavannut yhtään miestä. Tai korkeintaan muutaman.mtmela kirjoitti:Mies tietää, ettei rinnat ole ainoa sisältö elämässä vaikka mielihyvää tuottavatkin. Pojat taas kuvittelevat, että riittää kun naisella on isot tissit. Nainen on uskottava, jos hänellä on luonnetta ja persoonallisuutta. Riippumatta rintojen koosta.
scholl kirjoitti:Eikös tämä kysymys ole kuin auto. Siis erityypeille sopii vähän erilaiset.