Paras kuppikoko?

  • 34 497
  • 148

Mikä on paras kuppikoko?

  • A - pieni on kaunista

    Ääniä: 23 5,3%
  • B - standardirinta, Luoja suosi tätä kai jo Eevan kohdalla

    Ääniä: 122 28,2%
  • C - Kädet eivät enää kaikilla riitä

    Ääniä: 181 41,8%
  • D - Kädet eivät riitä kellään, ihq

    Ääniä: 62 14,3%
  • E - Silikoni on kova juttu tai sitten vaan tykkään XXXXL:stä!

    Ääniä: 8 1,8%
  • F - Minulla on viehtymys kaikkeen kummalliseen

    Ääniä: 6 1,4%
  • Elä poro kysele

    Ääniä: 31 7,2%

  • Äänestäjiä
    433

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Kyllä se on ehdottomasti se C, ah niin sopivat..Vittu tätä!
 

Twite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho
Koolla ei ole merkitystä, vaan sillä miten niitä käyttää. Joo'o, tuon uskoo yhtä moni kuin eräästä toisestakin asiasta samoin sanottaessa.

Sillä miten niitä näyttää tosin on merkitystä, koon lisäksi.
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko. /HC Tallinna !
Rinnat ovat yksi tärkein asia elämässä, ihmisellä. Mielestäni jääkiekkoilijan ja ex-jääkiekkoilijan tyttöystävällä olisi hyvä olla ainakin d-kuppi, ja tämän lisäksi pitäisi vielä olla samanlaiset nännit kun Kummolan ovessa on ovikellon nupit.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Sitä paitsi rinnat pysyy kiinteinä ja terhakoina, jos niitä hieroo ja huoltaa tarpeeksi. Toisin sanoen, naisen kannattaa antaa miehelleen portaaton pääsy rintojen ääreen, jos haluaa niiden pysyvän priimana.

Näin on asia. Vailla mitään sovinismia.
 
Kyllä minä tyytyväinen olen omiini c75:siin. No B olisi ok myös. Kun tuota kokoa ei muuten ole niinkään. Tosin järkytyksekseni huomasin että postimyynnistä tilaamani kokoa c75 olevat liivit on liian pienet. Siis ei kai ne tässä iässä enää kasva perkeles. Vai onko koko taulukko muuttunut...
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Eikös e-pillereiden syönti saata vaikuttaa siihen, että rintojen koko hieman kasvaa?
 
Kyllähän se vaikuttaa toisilla. Itelläni aikanaan kasvoi b:stä c:hen. Mutta nyt en ole kyllä niitäkään aikoihin syönyt. No itsellä tosiaan ei ole niin väliä, kun ei ne nyt vielä mitkään valtavat ole. Ja mukava lukea että miehet pääasiassa tykkää ihan normikokoisista.
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ted Raikas kirjoitti:
naisen kannattaa antaa miehelleen portaaton pääsy rintojen ääreen, jos haluaa niiden pysyvän priimana.
Eikös tämä juuri ole se joka kodin laajakaista ?

Itse aiheeseen vastaisin sekä ison että pienen olevan kaunista tässä asiassa. Aakkosten loppupään koot voivat toki olla mukavia katsella, mutta enpä sellaista riesaa kenellekään minulle läheiselle ihmiselle toivoisi. Ihan normikoko tai jopa pienempi lienee yleisominaisuuksiltaan paras. Ja luulisin näitä hieman pienempiä olevan ainakin kevyempi kantaa, tosin onhan kottikäyrryt keksitty.
 

metsänpeikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
bozik kirjoitti:
Itse aiheeseen vastaisin sekä ison että pienen olevan kaunista tässä asiassa. Aakkosten loppupään koot voivat toki olla mukavia katsella, mutta enpä sellaista riesaa kenellekään minulle läheiselle ihmiselle toivoisi. Ihan normikoko tai jopa pienempi lienee yleisominaisuuksiltaan paras. Ja luulisin näitä hieman pienempiä olevan ainakin kevyempi kantaa, tosin onhan kottikäyrryt keksitty.

Kylläpä muuten olisi todella mainiota, kun saisi ihan itse määritellä, että minkäskokoiset sitä sitten haluaisikaan. Tai kyllähän niin periaatteessa voisikin tehdä, senkun menee lääkärisedän tai -tädin luo ja lyö rahat tiskiin "Ottaisin tuollaiset c-kupit, kiitos." ja sitten se lääkäri vaan tekisi juuri sellaiset. Mutta kun meillä köyhillä ei vaan tuollaiseen ole varaa. Ehkä sitä jotain tukiaisia jostain alkaisi saamaan siinä vaiheessa, kun kottikärryjä kantamiseen tarvisi, mutta onneksi tilanne ei ole ihan niin hälyttävä. Näillä mennään.

Kyselyn tämänhetkinen vastaustilanne ei kyllä ollenkaan vastaa sitä käsitystä, jonka miehet ovat allekirjoittaneelle antaneet. Meikäläisen henkilökohtaisista kupeista kun ovat tuntuneet pitävän monet kaksilahkeiset, vaikka tässä kyselyssä aivan muuta annetaan ymmärtää. Kateellinen olen silti kaikille pienitissisille kavereilleni. Kyynel.
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
metsänpeikko kirjoitti:
Kyselyn tämänhetkinen vastaustilanne ei kyllä ollenkaan vastaa sitä käsitystä, jonka miehet ovat allekirjoittaneelle antaneet. Meikäläisen henkilökohtaisista kupeista kun ovat tuntuneet pitävän monet kaksilahkeiset, vaikka tässä kyselyssä aivan muuta annetaan ymmärtää. Kateellinen olen silti kaikille pienitissisille kavereilleni. Kyynel.
Loistava avaus ensi "kauden" kesätyttö-skabaa ajatellen. Takuulla vähintään sata kirjoittajaa jo malttamattomasti odottaa pääsevänsä äänestämään metsänpeikkoa. Vaalityö on aloitettava ajoissa.

Logiikkasi tosin ei välttämättä kaikille perus-äijille aukea. Miehet tykkää - olen siis kateellinen pienitissisille kavereille ! Hhhmmm, kait se sitten noin menee. Miehen logiikan (hyvin yksinkertainen) mukaanhan sinun pitäisi olla onnellinen ja pomppia riemusta kiljuen kattoon. Samalla voisit vielä kovaan ääneen kaveripiirissä päivitellä, että kyllä sillä S.Foxilla on loppujen lopuksi aika vaatimattomat. Kehotan samalla seuraamaan miespuolisten ystäviesi reaktiota. Anna niille etukäteen anteeksi, jos ne vaan tuijottaa eivätkä saa sanaa suustaan. Sellaista se on, miehen elämä ja ajatuksenjuoksu.
 

mtmela

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Keltainen #27. Kajaanin Hokki.
bozik kirjoitti:
Loistava avaus ensi "kauden" kesätyttö-skabaa ajatellen. Takuulla vähintään sata kirjoittajaa jo malttamattomasti odottaa pääsevänsä äänestämään metsänpeikkoa. Vaalityö on aloitettava ajoissa.

Tässä monsieur bozik voi ottaa roolia ja luoda visuaalisen portfolion kisaa varten. Keskustelemme aiheesta syksyn aikana.
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
mtmela kirjoitti:
Tässä monsieur bozik voi ottaa roolia ja luoda visuaalisen portfolion kisaa varten. Keskustelemme aiheesta syksyn aikana.
Mä luulen, että me pysytään ihan kirjallisessa tyylissä ja pyritään visualisoimaan sanoin ja lausein. Tehdään aiheesta erilliset versiot lapsille, teineille, varttuneille bongareille ja vielä vaikkapa keinutuoli/muisteluversio. Kaikille näille versioille yhteistä on vaan puskurien jumalallinen ylistys ja tätä äänestystä voimme käyttää julkaisun tieteellisenä pohjana. Lapsia todennäköisesti lähestytään rinnastamalla mamman rinnat kameliin. Lapset nimittäin diggaa eläimistä ja kummallisista kyttyröistä. Teineille sitten jotakin räväkämpää ja vaikkapa luettelo kaikista näiden rakkaiden muhkuroiden lempinimistä, tulee paksu nide, tietsä. Varttuneiden bongarien versioon pohjaksi Kalevala ja keinutuoliversioon isoja kuvia ja muistia helpottamaan teksti mikä kertoo mistä on kyse.

Aiheesta toki keskustellaan vielä. Todennäköisesti jopa enemmän kuin kansallisten murtomaahiihtokisojen väliajoista.
 

metsänpeikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
bozik kirjoitti:
Logiikkasi tosin ei välttämättä kaikille perus-äijille aukea. Miehet tykkää - olen siis kateellinen pienitissisille kavereille ! Hhhmmm, kait se sitten noin menee. Miehen logiikan (hyvin yksinkertainen) mukaanhan sinun pitäisi olla onnellinen ja pomppia riemusta kiljuen kattoon.

Ha ha hah, johan se on nähty, miten uskottavia kaikki isotissiset blondit ovat. Ja kuinka paljon niitä isoista tisseistä kiinnostuneita miehiä kiinnostaa yhtään mikään muu. No, onhan se joskus hauskaa. Mutta yleensä ei. Ja jotkut vielä ruikuttavat olevansa kateellisia.

Sitäpaitsi, ei se kattoon, tai yhtään minnekään, pomppiminenkaan ole kovin helppoa.
 

mtmela

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Keltainen #27. Kajaanin Hokki.
metsänpeikko kirjoitti:
Ha ha hah, johan se on nähty, miten uskottavia kaikki isotissiset blondit ovat. Ja kuinka paljon niitä isoista tisseistä kiinnostuneita miehiä kiinnostaa yhtään mikään muu. No, onhan se joskus hauskaa. Mutta yleensä ei. Ja jotkut vielä ruikuttavat olevansa kateellisia.

Mies tietää, ettei rinnat ole ainoa sisältö elämässä vaikka mielihyvää tuottavatkin. Pojat taas kuvittelevat, että riittää kun naisella on isot tissit. Nainen on uskottava, jos hänellä on luonnetta ja persoonallisuutta. Riippumatta rintojen koosta.
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
mtmela kirjoitti:
Mies tietää, ettei rinnat ole ainoa sisältö elämässä vaikka mielihyvää tuottavatkin. Pojat taas kuvittelevat, että riittää kun naisella on isot tissit. Nainen on uskottava, jos hänellä on luonnetta ja persoonallisuutta. Riippumatta rintojen koosta.
Ou tsiisus, mies on filosofi ! Oli nätisti kirjoitettu ja täysin totta. mtmela for President.

metsänpeikko kirjoitti:
Ha ha hah, johan se on nähty, miten uskottavia kaikki isotissiset blondit ovat. Ja kuinka paljon niitä isoista tisseistä kiinnostuneita miehiä kiinnostaa yhtään mikään muu. No, onhan se joskus hauskaa. Mutta yleensä ei. Ja jotkut vielä ruikuttavat olevansa kateellisia.
Ihan noin täysin ja aikuisten oikeasti, ei kait blondien tai runsaskeuhkoisten uskottavuutta ole missään muualla kyseenalaistettu kuin vitseissä. Sen voin jotenkin etäisesti myöntää, että kyllähän joitakin miehiä saattavat isot daisarit kiinnostaa ;) Vaan jos tämä on ainoa kiinnostuksen aihe, niin silloin on syytä huoleen.

metsänpeikko kirjoitti:
Sitäpaitsi, ei se kattoon, tai yhtään minnekään, pomppiminenkaan ole kovin helppoa.
Myönnetään. Eikä sekään varmasti kivaa ole, jos ekan pompun jälkeen osaa kropasta jatkaa pomppimista vielä vartin. Kauniin näköistä, mutta ei varmaankaan kivaa.
 

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
tintti83 kirjoitti:
Kyllä minä tyytyväinen olen omiini c75:siin. No B olisi ok myös. Kun tuota kokoa ei muuten ole niinkään. Tosin järkytyksekseni huomasin että postimyynnistä tilaamani kokoa c75 olevat liivit on liian pienet. Siis ei kai ne tässä iässä enää kasva perkeles. Vai onko koko taulukko muuttunut...

Sehän on paljon valmistajasta kiinni. Itse käytän samaa kokoa, mutta joillain valmistajilla sekään ei tahdo riittää.

Ja omiini olen tyytyväinen kun tällaisiksi sattuivat kasvamaan, eivätkä ole vielä kulahtaneet.
 

girlzilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tissien pitää olla kiinteät ja hyvän muotoiset. Usein c:tä isompi kuppikoko on jo hiukan veltto tai huonon muotoinen. Ja jos kyseessä on luomut, d-kupin omistaja on YLEENSÄ hiukan ylipainoinen. Toki ympärysmitalla on väliä, esim. d75 tuskin on vielä kovinkaan runsas.

Pitäydyn sanoissani, d70 rokkaa.

metsänpeikko älä viitsi. Ei se isotissisen blondin elämä nyt niin rankkaa ole. Hyvinhän tässä on pärjätty kumpikin.
 

tuuski

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pallo-Kärpät
Vastasin B, C voi jossain tapauksissa vielä käydä, mutta usein sellaiset näyttävät jo suhteettomilta. Suhteettomilta, koska naisen pitää olla minua lyhyempi, eli suht lyhyt. Iän myötä isorintaisille kehittyvät saunatissit ovat myös sellaista horroria, mitä en myöskään mielelläni samassa taloudessa katsele.

Yksi ärsyttävä yksityiskohta vielä. Ei ollut ennen sattunut kohdalle, mutta lähiaikoina eräs isorintainen beibe kieltäytyi ratsastamasta, koska se kuulemma sattuu pidemmän päälle.

Usein toistuu myös:

- Oliko hyvä?
- Oli sillä isot tissit.

Huoh. Pro B.
 

metsänpeikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
No, ehkä pitäisi olla jo tottunut, kun on näitä tissi-läppiä kuunnellut suunnilleen ala-asteelta asti. Onhan ne jännittävät. Mutta kyynelehditään nyt oikein kunnolla, kun kerran aloitettiin. Toisaalta ihan sama, mitä muut ajattelevat, itse kun en pidä niin en vaan pidä, vaikka mikä olisi. Luonnottomat, olis edes ylipainoinen.

bozik kirjoitti:
Kauniin näköistä, mutta ei varmaankaan kivaa.
Onko se muka kauniin näköistä? Hyi saasta.

mtmela kirjoitti:
Mies tietää, ettei rinnat ole ainoa sisältö elämässä vaikka mielihyvää tuottavatkin. Pojat taas kuvittelevat, että riittää kun naisella on isot tissit. Nainen on uskottava, jos hänellä on luonnetta ja persoonallisuutta. Riippumatta rintojen koosta.
Hyvin sanottu siellä takana. Nimimerkki metsänpeikko ei ole sitten vielä tavannut yhtään miestä. Tai korkeintaan muutaman.
 

scholl

Jäsen
Eikös tämä kysymys ole kuin auto. Siis erityypeille sopii vähän erilaiset. Tosin täytyy myöntää se, että onhan sellaistakin porukkaa nähtävissä, joiden olisi kyllä rehellisesti sanottuna syytä upgradeta rintavarustuksensa. Mutta ei pidä vaatia. Jokainen päättää sen, mikä itselle sopii.
 

amorphous

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mighty Hawks of Monte Carlo. HIFK.
scholl kirjoitti:
Eikös tämä kysymys ole kuin auto. Siis erityypeille sopii vähän erilaiset.

Tästä ehdottoman samaa mieltä. Hyvin monennäköiset ja -kokoiset rinnat voivat olla kauniita ja muutenkin kivoja, tärkeä juttu on se, miten ne kantajalleen istuvat. Mutta vedän sen verran kotiinpäin, että vastaan "D."
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös