Jere Myllyniemen isäkö siellä raivosi?Niin siis ei toimistolta tullut palautetta vaan muulta yleisöltä. Eivät tykänneet ja sehän sai osan meistä hieman ymmälleen.
Jere Myllyniemen isäkö siellä raivosi?Niin siis ei toimistolta tullut palautetta vaan muulta yleisöltä. Eivät tykänneet ja sehän sai osan meistä hieman ymmälleen.
En tiedä ketä olivat, mutta tuolla klubilla tulivat pelin jälkeen kyselemään, että eikö Kannattajien kuuluisi seistä joukkueen takana. Joten selvyyden vuoksi pakko sanoa tännekkin, että seisomme logon takana aina mutta kritisoimme kaikkea mikä on logolle haitallista.Jere Myllyniemen isäkö siellä raivosi?
Ok. Sovitaan näin.
Sovitaan samalla myös niin, että sitten kun siellä penkin takana seisoo joku alipainoinen, niin kelkka kääntyy.
Niin siis ei toimistolta tullut palautetta vaan muulta yleisöltä. Eivät tykänneet ja sehän sai osan meistä hieman ymmälleen.
Joo mä laihdutan. En ole katsellut pelejä. Teksti tv:n perusteella parasta kiekkoa mitä koskaan on Hämeenlinnassa pelattu.Moi Pantse! Laihduta jos iskee arkaan paikkaan.
Oletko muuten itse katsellut pelejä, vai keskittynyt siihen purkan jauhamiseen? Jos tosiaan käsi Raamatulla voit väittää ettet ole Pasi, niin kerro mullekin millä ilveellä tuon pelin saa näyttämään hyvältä? Mä haluan nuo samat värilasit, ei tuota muuten enää kestä.
Joo mä laihdutan. En ole katsellut pelejä. Teksti tv:n perusteella parasta kiekkoa mitä koskaan on Hämeenlinnassa pelattu.
No hitto. Tulisitko antamaan vinkkejä?No sehän selvisi. Pasi, sopisit paremmin esim. pelaajakoordinaattoriksi kun kerran Teksti-TV:n käyttö on hallussa. Jääkiekkojoukkuetta pitäisi myös valmentaa, eikä vain olla mukana kuulostelemassa miten pojat pelaavat. Ihmekös peli ja sarjataulukko ovat tuon näköiset kuin nyt ovat.
No hitto. Tulisitko antamaan vinkkejä?
Ehdotan päävalmentajaksi Jari Myllyniemeä, eli Jeren isää. Varmasti halvempi kuin Pasi Arvonen ja tietää lajista paljon.
Ostan viisi (5) osaketta heti, kun kaikki tulevat itse pyytämään hallille kannattajia ottamaan kantaa millon mihinkin, eivätkä pelkästään tätä kautta asioi.
Olen sitä mieltä, että jos sitä intohimoa seuraa kohtaan löytyy, siellä hallilla käydään vaikka aika saatanasti vituttaisikin, sillä jokainen euro seuran kassaan on euro seuran kassaan. Kotiin jääminen ei todellakaan ole se paras tapa protestoida.
Kuinka paljon mahtaa pantsen kaks kertaa päivässä treeneistä olla iloa kun idea kateissa. Varmaan treenataan maalin takaa viiveellä lähtöä tyhjällä kentällä.
Ehkä pitäisi pahvit laittaa maaleihin ja pari aukkoa kulmiin...joka jamppa vetää siniseltä 100 maalia per päivä niin saatais joku homma edes haltuun.
Nihilistisinkin "vastuutaho" voi olla tyytyväinen tasan niin kauan kuin sen oma palkanmaksu on taattu. Jos kannattajat käyvät otteluissa ja sponsorit maksavat näkyvyydestä normaaliin tapaan, ei mitään muutoksia ole tarpeen tehdä. Seurajohdon luulisikin heräilevän viimeistään siihen tosiseikkaan, että HPK:n tämän kauden kotiotteluiden yleisökeskiarvo on 3145 (!), mikä on 350 katsojaa alle tavoitteen (3500), ja 300 katsojaa huonompi kuin koko viime kaudella yhteensä. Vertailun vuoksi tammikuussa 2013 - eli kolme vuotta sitten - yleisökeskiarvo oli 20 kotiottelun jälkeen ennätykselliset 3908 (HPK kaikkien aikojen yleisökeskiarvovauhdissa).Kyllähän sitä saa vaatia Pantsen erottamista, ja samoin maalivahdin hankkimista joukkueeseen. Mutta luuletteko, että noita tapahtuu? No ei tapahdu.
Syy tähän on se, että joukkueen kokoonpanosta vastuussa olevat tahot ovat tyytyväisiä tilanteeseen. Tämän voi päätellä siitä, että vaikka rajut puutteet valmennuksessa on olleet pitkään kristallinkirkkaina näkyvissä - jopa tällaisen rivikannattajan silmin havaittavissa - niin yhtään mitään ei tilanteen muuttamiseksi olla tehty. Ei mitään. Vastuutaho on siis tyytyväinen siihen, että joukkue pelaa päin persettä, valmentaja ei osaa kuin selitellä, maalivahti aukoo päätään somessa, ja yleisö äänestää jaloillaan.
Näin.Kapitalistisessa markkinatalousjärjestelmässä kuluttajalla on oman näkemykseni mukaan tasan yksi vaikuttamisen väline, ja se on raha (tässä tapauksessa "jaloillaan äänestäminen"). Mielestäni siksi on turhaa moralisoida ketään, joka jättää menemättä hallille sen vuoksi, että HPK:n tuote ei tällä hetkellä vastaa odotuksia.