Pyh, älähän liioittele. Auvinen johtaa tällä hetkellä tuota kategoriaa liigassa :) Kyllä Pantse tietää mitä tekee.Siis juuri ne Liigan suurimmat pakkasukot.
Pyh, älähän liioittele. Auvinen johtaa tällä hetkellä tuota kategoriaa liigassa :) Kyllä Pantse tietää mitä tekee.Siis juuri ne Liigan suurimmat pakkasukot.
Jos samanlaiset otteet jatkuvat kun tänään, niin tuskin on tarvetta Pantsen potkuille.Huomenna käkättimeen HIFK:lta ja saadaan lähteä taukoviikolle jännäämään käyvätkö ovet vai vieläkö luottoa riittää. Tai no kaikkihan tietävät Pasin seisovan penkin takana hamaan tappiin saakka, mutta saahan sitä pieni ihminen toivoa.
Jos samanlaiset otteet jatkuvat kun tänään, niin tuskin on tarvetta Pantsen potkuille.
No teeppä se.Ai nolla pistettä helvetinmoisen taistelun jälkeen on sellaisten otteiden tulos, että potkuille ei ole tarvetta. Selvä. Täytyy käydä kysymässä huomenna saunakavereiltasi toimistolla ovatko samaa mieltä.
Ole siellä tai ole neliö.
Hehee, taas muutama nimimerkki hekumoi parantuvilla otteilla, kun on yksi voitto ja toinen hyvä taistelu alla.
Vaikka Lukko-pelin tulokseen ei sillä ollut loppujen lopuksi mitään merkitystä, niin minkä signaalin meidän koutsi antaa pelaajille yleensä ja varsinkin nuorille läpimurtoa hakeville pelaajille, että voittomaalin tehtyäsi edellisessä pelissä pääset pureen tuppea seuraavaan peliin. Ihan sama mitä teet kentällä. Silti siellä pari kaveria saa koomailla yhdessä pelistä toiseen.
Tähän case Vuotiin on pakko sano sellainen asia tai oikeastaan kysymys esittää, että olisiko neloskenttä ollut oikea paikka?
Itse kyllä puhuit tuolla ylempänä kolmos/neloskentän roolista, mutta anyway minä pidän tuosta Hopposesta ja hänessä on hyvä aihio ylempien kenttien pelaajaksi kuten on tietysti Vuodissakin, mutta mielestäni Hopponen on tällä hetkellä potenttiaalisempi kaveri jolle kannattaa sitä peliaikaa antaa enemmän.Vaikka pysyvämmällä komennuksella kolmoseen Hopposen tilalle, niin saadaan pian kolmaskin ketju, joka pystyy luomaan paikkoja. Jos sitten onnistuisi, niin miksei sitten YV-vastuutakin. YV kun on toiminut niin hyvin, ettei mitään uusia lääkkeitä kannata kokeilla. Tässä puhuttiin vastuun antamisesta kaverille, ei mistään 8 minuutista nelosessa. Sen voi hoitaa Hopponenkin.
Itse kyllä puhuit tuolla ylempänä kolmos/neloskentän roolista, mutta anyway minä pidän tuosta Hopposesta ja hänessä on hyvä aihio ylempien kenttien pelaajaksi kuten on tietysti Vuodissakin, mutta mielestäni Hopponen on tällä hetkellä potenttiaalisempi kaveri jolle kannattaa sitä peliaikaa antaa enemmän.
Itse näen, että Hopposessa, mutta nämä ovat taas näitä. Itse tykkään tuossa Hopposessa siitä miten hän suojaa kiekkoa ja tietenkin ei ole ihan mikään kukkakeppikään. Vuoti on kyllä nopea, mutta sellainen rohkeus ajaa pieniin väleihin puuttuu. Muuten aikalailla samanlainen pelaaja kuin Rautiainen, mutta Rautiainen oli paljon röyhkeempi.Kummassakohan sitä potentiaalia on oikeasti enemmän kiekollisessa pelissä?
Varmaan aika paljon, mutta kyllä nyt on Pantsea sen verran kehuttava, että pitää Auvista vielä huonompana pakkina kuin Nikkilää ja Järventietä, kuten hän oikeasti onkin. Forsberg taas menisi heittämällä kyseisten herrojen edelle, kun pakkeja valitaan.Paljonko pitää Nikkilän tai Järventien mokata, että korvataan joko Forsbergilla tai Auvisella?
Vuoti on kyllä nopea, mutta sellainen rohkeus ajaa pieniin väleihin puuttuu.
Muuten aikalailla samanlainen pelaaja kuin Rautiainen, mutta Rautiainen oli paljon röyhkeempi.
Näinhän se on ja oikein odotan, että milloin Henrik Forsberg laitetaan Petteri Nikkilän rinnalle. Sekä Nikkilästä että Järventiestä näkyy se, että hieman pelkäävät epäonnistua ja tietävät, että parillakaan ei mene hyvin. Forsberg voisi rauhoittaa Nikkilää, kun Petteri huomaisi yhtäkkiä, ettei pakkipari ryntäilekään ja jätä häntä yksin enää.Forsberg taas menisi heittämällä kyseisten herrojen edelle, kun pakkeja valitaan.
Paska mika paska. Eikohan voida jo tuhkata taa homma?