@Ikävänkantaja HPK:n yleisötavoite on tälle kaudelle 3500 katsojaa. Ei muuta jatkakaa.
Jäädään kauvaksi jos kaikkia kotipelejä ei pelata lauantaina ja hifkiä vastaan.
@Ikävänkantaja HPK:n yleisötavoite on tälle kaudelle 3500 katsojaa. Ei muuta jatkakaa.
Aamen! Näinhän tuo eilen meni. Kyllä siellä kengät heilu ja potkuja vaadittiin pelin aikana. Kyllä muuten pikkusen vituttaa kun ite teet duunin että saa peliim hyvää pöhinää ja yrittää yhteisön kanssa vääntää jotain uutta ja hienoo ja vastineeks saat ton luokkasta paskaa joukkueelta joka on valmentajansa johdolla yhtä selkärangaton kun Jarmo Muukkonen.Kuka vitun idiootti haluaa seurata tota paskaa ja olla antamatta palautetta! Fanitus = kannustetaan omia mutta annetaan myös palautetta kun sekoillaan. Fanitus ei ole sitä että kaikki niellään vaikka kuinka vituilleen menis!
Jos perseily jatkuu niin lisää palautetta!
Tajuaako seura että valmentajaa pitää vaihtaa jos halli on täynnä tai saavutetaan yleisötavoite?Yritysmaailmassa raha puhuu ja kyllä se HPK on yritys, oikea Oy. Voittoa pyritään tekemään. Osakkeita myydään.Pelikirja ja tuote. Voi vittu. Kaksi typerintä sanaa jääkiekko-nimisen pelin yhteydessä. Etenkin tuo tuote. Minä käyn ainakin hallissa katsomassa juurikin jääkiekkoa, en mitään saatanan tuotetta. Tuotteet ovat kaupoissa. Ja näin fanina ja kannattajana ajatus on, että mitä huonommin seuralla menee, sitä enemmän siellä pitäisi käydä, jotta muutokseen olisi mahdollisuus. Sitä uutta valmentajaa kun ei ilman rahaa saa. Saati maalivahtia.
Kuinka pihalla voikaan Pasi-fani olla? Tässä on sen tason settiä että taidat olla seuran toimistolla töissä? Palvelu ei ole tuote? Esimerkiksi elokuva ei ole tuote?Pelikirja ja tuote. Voi vittu. Kaksi typerintä sanaa jääkiekko-nimisen pelin yhteydessä. Etenkin tuo tuote. Minä käyn ainakin hallissa katsomassa juurikin jääkiekkoa, en mitään saatanan tuotetta. Tuotteet ovat kaupoissa. Ja näin fanina ja kannattajana ajatus on, että mitä huonommin seuralla menee, sitä enemmän siellä pitäisi käydä, jotta muutokseen olisi mahdollisuus. Sitä uutta valmentajaa kun ei ilman rahaa saa. Saati maalivahtia.
Mutta ei myöskään kentällä, jos näillä pelaajilla ja valmennuksella jatketaan.Rahalla kerho ei pysty kilpailemaan nyt eikä jatkossakaan.
Siinähän menet. Kohta menet sinne hallille aina vain hupenevan määrän kanssa katsomaan jääkiekkoa. Minä olen tänne laittanut ylen urheilumarkkinointi pätkän jo aikaa sitten missä kaksi alan asiantuntijaa oli asiasta keskustelemassa ja se nyt vaan on TUOTE mitä siellä myydään. Se on se tuote 90% katsojista (useiden tutkimusten mukaan). Se ei todellakaan ole, kuin ihan pienelle porukalle, jotain muuta ja se on FAKTA.Pelikirja ja tuote. Voi vittu. Kaksi typerintä sanaa jääkiekko-nimisen pelin yhteydessä. Etenkin tuo tuote. Minä käyn ainakin hallissa katsomassa juurikin jääkiekkoa, en mitään saatanan tuotetta. Tuotteet ovat kaupoissa. Ja näin fanina ja kannattajana ajatus on, että mitä huonommin seuralla menee, sitä enemmän siellä pitäisi käydä, jotta muutokseen olisi mahdollisuus. Sitä uutta valmentajaa kun ei ilman rahaa saa. Saati maalivahtia.
Se ei todellakaan ole, kuin ihan pienelle porukalle, jotain muuta ja se on FAKTA.
Ei se HPK Pantsellakaan voi kilpailla. Pantse tuskin on mikään vetovoima joukkueeseen. Itse asiassa Pantsen pitäminenkin taitaa alkaa käydä melko kalliiksi.Toimistollakin luetaan näitä palstoja, mutta lupaukset ostaa muutamia hassuja osakkeita eivät päätöksiin vaikuta. Jokainen muistaa viime kauden TPS:n ja hätiköidyt (kalliit) päätökset.
HPK on pieni seura ja liigajoukkueiden määrän kasvun myötä kilpailu pelaajista on kovempaa, sinne mennään missä maksetaan eniten. Rahalla kerho ei pysty kilpailemaan nyt eikä jatkossakaan. Seura tosin tarvitsisi vahvistuksia ja toimistolle oikeita ihmisiä löytämään tulevaisuuden tähdet. Hankala yhtälö.
Pahimmista kilpailijoista? Se on oltava Blues, se on vielä alempana toistaiseksi!Jaa niin joo, kuulin tänään (teknisesti eilen, mutta kun tässä NFL:ää katselee...) vähän huhua, että yksi pahimmista kilpailijoista vei sitten sen Kivenkin.
Näin sen on pakko olla. Eipä tuolla muut ole Kerhon kilpailijoita tällä hetkellä kuin Blues ja KooKoo. Kouvolassa tuskin mietitään valmentajan vaihtamista - liiganousija saa kuitenkin paljon anteeksi ja kuitenkin peli ei ole mitenkään katastrofaalista. Toisin kuin meidän Kerhossa.Pahimmista kilpailijoista? Se on oltava Blues, se on vielä alempana toistaiseksi!
Eikö kukaan ole vielä käynyt katsomassa Pantsen palkkaa...?
Mahtaako tienata tarpeeksi, jotta pääsee mihinkään listalle?
Niin ne tekee, mutta alle 120k tienaavia ei listata mihinkään. Niitä noi jotkut mediat tonkii jostain, mutta ei ketään kiinnosta Pasi Arvonen.Mä oon luullut, että verottaja listaa ihan kaikki, jotka tienaa jotain.