Rautiolle loppui palkan maksu viime kevääseen.Voisivatkohan nuo tehdä vaihtokaupan keskenään? Mulle kävisi. Montako vuotta sitä Kai Raution sopimusta olikaan jäljellä? Sitä ennen tuskin tulee uutta valmentajaa, eli Pasilla mennään.
Rautiolle loppui palkan maksu viime kevääseen.Voisivatkohan nuo tehdä vaihtokaupan keskenään? Mulle kävisi. Montako vuotta sitä Kai Raution sopimusta olikaan jäljellä? Sitä ennen tuskin tulee uutta valmentajaa, eli Pasilla mennään.
Ei kai nyt ihan noin epätoivoisia olla :D.
Me ollaan just näin epätoivoisia. Mulle kelpaa ihan kuka vaan, Sakke, Elomo, Kiva, Alatalo, ihan kuka vittu vaan. Ei voi enempää perseelleen mennä.
Ei se ihan niin yksinkertaista ole ja pelkästä rahasta kiinni. Tuskin kovin moni "korkean profiilin" valmentaja ottaa riskiä hypätä uppoavan laivan ruoriin vajaaksi kaudeksi (oletus että ensi kauden valmentaja on jo tiedossa). Siinä kun voi valmentajan osakkeet äkkiä kääntyä laskuun jos laiva kuitenkin uppoaa.Jos sekä Suikkanen ja Kivi ovat ilman pestiä, niin todennäköisesti voisivat tulla huomattavasti halvemmallakin kuin mikä on yleinen luulo. Lisäraha on aina lisäraha.
Voisivatkohan nuo tehdä vaihtokaupan keskenään? Mulle kävisi. Montako vuotta sitä Kai Raution sopimusta olikaan jäljellä? Sitä ennen tuskin tulee uutta valmentajaa, eli Pasilla mennään.
No, toki tämä, mutta suurin osa täällä puhuu kuitenkin vain siitä, että riittääkö perunat. Toisaaltaan, jos on työttömänä jo toista kautta, niin uppoavan laivan nostaminen pinnalle voi tuoda seuraavalle kaudelle kovastikkin kovempaa tarjousta pöydälle. Tietty jos ei tee mitään, ei tee virheitäkään.Ei se ihan niin yksinkertaista ole ja pelkästä rahasta kiinni. Tuskin kovin moni "korkean profiilin" valmentaja ottaa riskiä hypätä uppoavan laivan ruoriin vajaaksi kaudeksi (oletus että ensi kauden valmentaja on jo tiedossa). Siinä kun voi valmentajan osakkeet äkkiä kääntyä laskuun jos laiva kuitenkin uppoaa.
Sekottiko pantse taas kesken pelin kokoonpanoja...tarkkailiko joku?
Mielestäni ei toimi että jos ollaan häviöllä niin kaikki pistetään sekaisin. Pieniä muutoksia voi tehdä mutta jotain pysyvyyttä. Eihän noi ukot ikinä opi toistensa kuvioita.
Näin se juuri on, ja juuri tämän takia uskon että Arvonen ei saa potkuja. Mulla on siis sellainen käsitys että seuraavan/seuraavien kauden valmentaja on jo kiikarissa.Jos valmentajaa vaihdettaisiin niin kyllä sitä pitäisi joku pidempi sopimus väsätä, jotta saataisiin vihdoin uskottava projekti käyntiin. Kiveä, Suikkasta tai jotain muuta nimekästä valmentajaa ei olisi järkeä hankkia vain vajaaksi kaudeksi vaan tehdä samantien 2-3 kauden sopimus. Siltikin mulle kelpaisi vaikka omasta organisaatiosta Salo tai joku muukin nimettömämpi, kunhan ajattelee pelistä edistyksellisesti ja omaa toimivan pelikirjan.