HPK:lla ei ollut yhtään maalipaikkaa ensimmäisessä erässä. Ylipäätänsä 2 laukausta. Hyökkäyksiin pyritään lähtemään nopeasti, mutta kun viisikko on levällään niin menee yksin puskemisesksi. Ja jos lähdetään hitaasti omista, niin voi hyvää päivää.. Kuka tuon viivelähdön on organisoinut?! Aivan kamala sekamelska! HPK:n hyökkäys ei kiihdy missään vaiheessa ja joka kerta ajaudutaan heittämään kiekko päätyyn jossa se kulmapelissä hävitään. HPK ei juuri nyt pyri edes paineistamaan vaan tyytyy vetämään trappia, mistä vastustaja tulee heittämällä ohi.
Nopeasti sitä on ainakin hetkeksi taas into lätkään kadonnut.
Huonot syötöt johtuu useimmiten siitä että peli ei ole uomissaan ja ajoitukset kusee, silloin syötöt tulee myöhässä ja jalkoihin kun lapa on mennyt jo sekunteja sitten. Sieltä on hyvin vaikeaa ottaa vastaan kiekkoa kun sen olisi pitänyt tulla lapaan 2-3 metriä aiemmin, kun se lapa oli siellä mihin syötön piti tulla. Tämä on täysin valmennuksen vastuulla että ajoitus kusee, sitä ei selvästi saada silloin valmennuksen toimesta reenattua sinne selkäytimeen. Kyllä pitäisi jossain mennä sen itsekritiikin raja kun samaa "pelaajien asenne" mantraa ladotaan, joka saamarin kausi ja peli on kentällä täyttä roskaa. Ei se nyt vaan voi aina olla pelaajien asenteesta kiinni.Pelikirja ja pelikirja... Mulla pistää eniten silmään huonot syötöt ja syöttöjen vastaanotot. Sille ei kai Pantsekaan voi mitään? Monta hyökkäyksiinlähtöä pilataan todella surkeilla syötöillä tai sitten, kun syöttö tulee lapaan, niin se lipsahtaa siitä pois. Surkeaa pelaamista pelaajilta!
Näillä saattaa olla jonkinlainen yhteys toisiinsa. Hasssusti ne Kalpan syötöt napsuu lavasta lapaan ja jengi pitää kiekkoa puolet enemmän kuin Kerho. Kun Kerho kiekon sitten saa, alkaa hirveä kiire ja sählääminen. Sellaista se luomutsemppilätkä usein on. Pelaajat vetää hatusta ratkaisuja kuin pihalätkässä. HPK voitti laukaukset selkeästi toisessa erässä, monta vaarallista paikkaa siellä oli?Pelikirja ja pelikirja... Mulla pistää eniten silmään huonot syötöt ja syöttöjen vastaanotot.
Pelikirja ja pelikirja... Mulla pistää eniten silmään huonot syötöt ja syöttöjen vastaanotot. Sille ei kai Pantsekaan voi mitään? Monta hyökkäyksiinlähtöä pilataan todella surkeilla syötöillä tai sitten, kun syöttö tulee lapaan, niin se lipsahtaa siitä pois. Surkeaa pelaamista pelaajilta!
Moi Pantse.Pelikirja ja pelikirja... Mulla pistää eniten silmään huonot syötöt ja syöttöjen vastaanotot. Sille ei kai Pantsekaan voi mitään? Monta hyökkäyksiinlähtöä pilataan todella surkeilla syötöillä tai sitten, kun syöttö tulee lapaan, niin se lipsahtaa siitä pois. Surkeaa pelaamista pelaajilta!
Voi, voi. Veikkaan valmentajakuvatuksen tutut kommentit: "ei oltu peliin alussa valmiita"
Hyvin aavistettu. Kuulemma toinen ja kolmas erä tosi hyvää pelaamista ja pelaajat saa itseluottamusta niistä seuraavaan peliin. Vittu että alkaa ärsyttämään tämä jätkä. Oikeesti.
Niinpä! Ja markkinoilla kun olisi ihan oikeitakin valmentajia. Erityisen haitallista nykytilanne on myös osakemyynnille. Eipä ole kovin moni viitsinyt edes yhtä osaketta ostaa, jäi myös toistaiseksi väliin myös itseltä. Eipä näytä ruusuiselta siirtyminen osakeyhtiöksi...Nyt vain odotellaan sitä kuinka pitkäksi tappioputken annetaan kasvaa ennenkuin uskalletaan tehdä vaihtoliike. Toivottavasti siellä ollaan hereillä ja tajutaan sama minkä yleisökin.
Seuraavaksi on vuorossa kolmen vieraspelin viikko. Toivon hartaasti, että seuraavaan kotipeliin ei tarvitse lähteä kuuden tappion putkessa.
Ihan huomiona että viime kaudella Hietanen kyllä piti puheet.Toivon todella että sieltä löytyy hallitukselta niin isot munat puheenjohtaja Koskisen johdolla, että lähtölaskenta on viimeistään tänään alkanut. Korpelalla niitä ei ole, mutta huomion arvoista on että juuri Koskinen on puhunut jäällä sekä kauden avauksessa että tänään, ennenhän se on ollut Korpelan duuni. Valtaa siis on, ja nyt se jo näin pian kauden alun jälkeen punnitaan onko mikään muuttunut. Kerhon täydellinen pelitavallinen persraiskaus nyt sekä Tepsiä, KooKoota !! ja Kalpaa vastaan osoittaa sen että Arvosella tätä venettä ei enää tästä myrskystä kuiville ohjata.
Ei kai nyt ihan noin epätoivoisia olla :DMoi Pantse.
Täällä kun korvaajia huudellaan niin itse nostan hatusta nimen Sakke Pietilä. Wanha kunnon 8-2-karvaus takaisin!
Ässät ja HPK. Kumpa vaihtaa ensin valmentajaa. No Ässät tietenkin eihän meidän Pantse minnekään lähde kun on niin laadukasta työtä tehnyt.
Itse taas alan toivomaan ihan kunnon tappioputkea, muuten siitä Danny DeVito-look-a-likesta ei ole toivoakaan päästä eroon. Montakohan tappiota pitää ihan oikeasti saada putkeen että johdossa herätään?Seuraavaksi on vuorossa kolmen vieraspelin viikko. Toivon hartaasti, että seuraavaan kotipeliin ei tarvitse lähteä kuuden tappion putkessa.
Me ollaan just näin epätoivoisia. Mulle kelpaa ihan kuka vaan, Sakke, Elomo, Kiva, Alatalo, ihan kuka vittu vaan. Ei voi enempää perseelleen mennä.Ei kai nyt ihan noin epätoivoisia olla :D