Palstan "sotahullujen" kokoontumisketju...

  • 48 189
  • 542

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Re: Loma-anomus

Viestin lähetti dude
loma-aika: 12.4.2003-20.4.2003
Loman laatu: VLV+HL+HL+HL+HL+KL+VLV


Tarkoitus olisi lähteä verestämään Suomen Lappiin vuoristojääkärin taitojani

Loma myönnetty. Kun nuori mies lähtee laskettelemaan, tenuttamaan ja naimaan, niin sehän on kuin rahaa pankkiin panisi. Laittaisi.

Loman laatuun määrään vielä lisäyksen: KVASP (= Korvien Välisen Alueen Sisäinen Pimennys).

Joudumme siis lähtemään keikalle ilman korpraali dudea, nimittäin Vaarallinen Tehtävä odottaa jo huomenissa... tarkemmat tiedot tulevat tämän illan aikana.
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
TEHTÄVÄ MÄÄRITETTY:

Snoring Eaglesin laskuvarjohyppyihin spesialisoituneet henkilöt suorittavat seuraavan tehtävän ensi yön aikana (Suomen aikaa klo 24.00 - 05.00 välillä):

Tehtävämme on muiluttaa Segoslavian diktaattori Rainer Molotovic Jr. pois maasta (elävänä, prkl) ja edelleen toimittaa hänet elävänä (tupla-prkl) naapurimaan Slobotomian hallituksen käsiin ja presidentin virkaan.
Sen jälkeen vastuumme ns. raukeaa ja saatuamme palkkiomme keikasta Slobotomian pääministeriltä käymme ohimennen listimässä Slobotomian presidentin Rainer Molotovic Juniorin.

Tässä on nyt se onkelma, että Molotovicin tämähetkistä olinpaikkaa ei ihan tarkkaan tiedetä.

Snoring Eaglesin oma-aloitteinen laskuvarjoryhmä kertonee keikan etenemisestä.... ETTEI minun taas tarvitse lähteä sinne itse SIIVOAMAAN!

KELE!
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Viestin lähetti Predator

Snoring Eaglesin oma-aloitteinen laskuvarjoryhmä kertonee keikan etenemisestä.... ETTEI minun taas tarvitse lähteä sinne itse SIIVOAMAAN!

KELE!

Vielä jos tietäisin keitä tähän oma-aloitteiseen laskuvarjoryhmään kuuluu, vai onko varjo ainoa joka siihen kuuluu. Niin, mutta hänkin on nyt muistaakseni sillä omalla keikalla.

Minä taasen tänään loukkaannuin itse "hyvin vakavasti", päivä on kulunut tehdessä itselle kasvokirurgista toimenpidettä. Lääkintäalik. lienee oltava keikalla mukana joten käypäsen etsimässä varjon vain ja lähden kentälle. Missä muuten kenttä jolta lähdemme? Muisti mennyt tässä lääketokkurassa..

Terv. hivenen epätietoinen lääkintäalik.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Re: TEHTÄVÄ MÄÄRITETTY:

Viestin lähetti Predator
Tehtävämme on muiluttaa Segoslavian diktaattori Rainer Molotovic Jr. pois maasta (elävänä, prkl) ja edelleen toimittaa hänet elävänä (tupla-prkl) naapurimaan Slobotomian hallituksen käsiin ja presidentin virkaan.


Ehdottaisin muilutukseen erästä erittäin hyväksi havaittua konstia - suoraan mallia Hussein. Nimittäin tämä edelliseltä keikalta saamamme salamatkustaja Hans, josta värvättiin vääpelin perunankuorintakone, on osoittautunut epäkelvoksi tapaukseksi. Ei riittänyt, että kaveri ei osannut kuoria perunoita tai siivota vessoja. Kaiken kukkuraksi se kelmi murtautui salaiselle Alue 69.lle ja ryöväsi 10 kappaletta vääpelin kallisarvoisia selviytymislaatikoita!

Eli siis, tämä mallia Hussein-oleva muilutustaktiikka menee siis näin: Lääkintäporukka (vlad etunenässä) tekee Hansille kasvokirurgisen toimenpiteen ja runtelee hänen jo ennestään ruman naamansa sellaiseksi, että se todellakin muistuttaa Rainer Molotovic jr.a. Sen jälkeen puemme miehen Segoslavian kansallisvaatteisiin (vaaleanpunaiseen puuvillahameeseen ja susiturkkiin) ja suoritamme yön pimeydessä Segoslavian syrjäisillä salomailla vaihdon viemällä oikean diktaattorin pois ja antamalla heille tämän aidon kopion...

Ja Segoslavian sorrettu kansa ei havaitse mitään, ennen kuin on liian myöhäistä...

Ja ongelmamme ratkeaa....
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Re: Re: TEHTÄVÄ MÄÄRITETTY:

Viestin lähetti Sistis


Ja ongelmamme ratkeaa....

Ei se ole noin yksinkertaista.

Nimittäin meidät on havaittu! Satelliittipaskiainen seuraa minua koko ajan! Minä en pysty menemään Lontoossa edes viskikahveelle ilman tuon satelliitin huomiota!

Nyt agenttimme Jessica Alba onneksi tuli minun avukseni.....

... jaahas, huomisiin...
 

TBK

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sydän on KIRVEEN muotoinen!
Re: Re: Re: TEHTÄVÄ MÄÄRITETTY:

Viestin lähetti Predator

Nimittäin meidät on havaittu! Satelliittipaskiainen seuraa minua koko ajan! Minä en pysty menemään Lontoossa edes viskikahveelle ilman tuon satelliitin huomiota!

Tässä vaiheessa henkivartija uhrautuu. Me vaihdamme hetkeksi osia ja näin saama satelliitin seuraamaan minua. Sinä.. , siis korjaan te, pakennet U-båtilla salaiseen tukikohtaan, joka sijaitsee aivan Sri Lankan länsirannalla, 30 km Colombosta luoteeseen. Älkää minusta huolehtiko, minä toimin hetken aikaa aivan kuin te, eli juon koffia ja käytän neppariverkkareita.
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Re: Re: Re: Re: TEHTÄVÄ MÄÄRITETTY:

Viestin lähetti TBK
Älkää minusta huolehtiko, minä toimin hetken aikaa aivan kuin te, eli juon koffia ja käytän neppariverkkareita.

Muuten hyvä luonnehdinta meikäläisen tyylistä ja tavoista, mutta minä en ole vielä päässyt oman kehityskaareni kanssa neppariverkkarikauteen. Minä käytän 1970-luvulta peräisin olevaa kireätä Terinit-veryttelypukua... sitä samaa jota käytin kesäduunissa Hesaria jakaessani, rippijuhlissa ja ensimmäistä känniä vetäessäni Kaunissaaren pöpeliköissä. Mahtuukohan nuo verrarit henkivartijalleni?

ASIAAN:

Minulle kävi ns.vanhanaikaisesti tuon Segoslavian muilutuskeikan suhteen. Lähdin Malmin vanhalta lentokentältä vuokratulla Cessnalla kohti operointialuetta, mutta pian lentoonlähdön jälkeen pilotti pyörtyi... ilmeisesti minun Teriniteistä ahtaassa ohjaamossa ilmoille lemahtavat aromit olivat miehelle liikaa (verkkarit on pesty viimeksi 1973), siinä kojelaudan yläpuolella tuulilasissa käveleskellyt kärpänenkin putosi tajuttomana lattialle.

Tuossa vaiheessa huomasin piteleväni sylissäni vaimon pyykkisäkkiä - sen perhanan laskuvarjon minä unohdin kylppäriin pesukoneen vierelle. Ainoa keino oli siis tarttua itse ohjaimiin henkikultani säästämiseksi. Tässä tosin on sellainen pikku trouble, että minä en ole koskaan ohjannut lentokonetta. Missä tässä on kaasu- ja jarrupoljin? Entäs kytkin, vai onko tämä automaatti? Mistäs viiksestä vilkut pannaan päälle jos minä haluan yllättäen kääntyä johonkin?
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
..kaaottinen tilanne...

Osaltani koko operaatio meni aivan mäkeen. Ajauduin selkeästi eroon muusta ryhmästä jo hyppyvaiheessa. Hyppäsin merkistä ensimmäisenä mutta ilmeisesti merkki annettiin aivan liian varhain koska maahan tullessani havaitsin olevani keskellä ei-mitään aivan yksin. Kätkettyäni laskuvarjon ja selvitettyäni sijaintini huomasin joutuneeni linnuntietä yli kymmenen mailin päähän varsinaisesta pudotuspaikasta, ei tässä mitään mutta minun ja varsinaisen pudotusalueen välillä oli kapea mutta pitkä Ladog Segoslavia niminen järvi joten todellinen matka pudotusalueelle oli viisin kertainen.

Pahaksi onneksi turvallisuusjoukkojenyksikkö pääsi jäljilleni, olivat kuulleet matalla lentäneen koneen ja ilmeisesti havainneet varjon tms. mutta alle kahden tunnin kuluttua jouduin ankaraan tulitaisteluun ja minun oli suoritettava taktinen vetäytyminen hanhifarmin ja untuva varastojen kautta. Joten älkää ihmetelkö jos alueella leijaillee edelleen sankka untuvapilvi.

Minut tunnistatte siitä, että olen kauttaaltaan hanhenpaskassa ja untuvissa. Ei ole ollut mahdollisuutta peseytymiseen. Nyt on jatkettava vetäytymistä/ harhauttamista. Seuratkoot turvallisuusjoukkojen miehet minua.

Kenraalivääpelin nimeen vannon etteivät he saa minua elävältä kiinni!

vlad#16.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Ei huolta vlad! Nyt ei ole enää hätäpäivää siellä vihollisen linjojen takana. Pudotimme sinulle hätäapuna yhden selviytymislaatikon Ladog Segoslavian ja siihen laskevan joen, Sivarin, suistoalueen tuntumaan. Yritä löytää se - pudotuspaikka sijaitsee lähellä Sivarin voimalaitosta. Varo niitä pienempiä laatikoita - ne ovat takaa-ajajiesi moraalin nujertamiseen tarkoitettuja propaganda-laatikoita. Niissä on samaa teho-ainetta, mitä sinulle tarkoitetussa, mutta paljon pienemmissä määrin - niistä tulee vain vihaiseksi ja tehtäväänsä kykenemättömäksi.

Kotirintamalla odotetaan mielenkiinnolla tietoja Segoslavian maaperältä. Oletteko onnistuneet paikallistamaan tuon diktaattorin olinpaikan? Alkaa mennä hermot jo tuohon Hansiin... se perkele, kun ihastui täysin noihin Segoslavian kansallispuvun vaatteisiin ja nyt se keimailee niissä kuoriessaan perunoita... vähemmästäkin menee ruokahalu ja tulee krapula.

Mitenkäs herra KenVääp? Vieläkö leijailette jossain Ulko-Urmundian taivaalla, vai oletteko jo päässeet takaisin sivistyksen pariin? Vääpeli Sistis odottaa herkeämättä lisäohjeita!
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Viestin lähetti ipa rules
Sieg heil.

Wo ist mein Führer?


Heil itselles.

Minkä minä sille voin, ettei keikkaa ole tulllut kukaan tarjoamaan. Kyllä maailmalla kriisipesäkkeitä riittää, mutta Snoring Eaglesin maine on ilmeisesti kärsinyt viimeisimmän keikan mentyä hieman "puihin". Pitäiskö tässä nyt sitten omin nokkinensa tehdä jonkinmoinen mainostusluonteinen isku jonnekin päin esim. taktisella ydinaseella? Muuten täsä on vaarana se, että vaivumme yleisellä tasolla unholaan - edes YLE ei enää noteeraa, CNN-kanavasta puhumattakaan.

Ei mikään ole niin surkea näky, kuin sotimattomaan olotilaan joutunut solkkapaturi. Eihän tässä kohta enää osaa edes rynkkyä purkaa/koota pimeässä, ja ikenetkin alkavat tottua pehmeään leipään. Hyi saakeli!
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Onneksi on teekkariwappu. Muuten noita selviytymislaatikoita ei saisi tyhjennettyä milllään. Suunnittelen kuitenkin tässä hiljaisuudessa kaikkea kivaa ehdotettavaa, joskin näillä minun ehdottamillani keikoilla lienee vähän huono maine - 100% niistä on mennyt puihin.

Pidän nyt noin viikon punden tässä ja keskityn rellestämiseen ja siinä sivussa tenttilukuihin. Tenteissäni on viikon tauko 6.5. jälkeen, joten tuona aikana lupaan palata vapaaehtoisesti yksikköön ja ilmoittaudun taas sotilastehtäviin.

Tussua ja Tuborgia joukkue!
 

Anton

Jäsen
Olin ajatellut kirjoittaa tämän jonnekin vitutusketjuun tai sekalaisiin kysymyksiin tai lakiketjuun.
Nimittäin saanko rakentaa kesämökilleni bunkkereita ja ampumavalleja sekä asemia tykeille, konekivääreille ja kranaatinheittimille. Jos rakennuksessa on ikkunoita ja lämmitys, niin sitä voi pitää asuinrakennuksena. Koska en aio pistää bunkkereihini ikkunoita yms. niin onko rakentaminen sallittua ilman mitään erillislupia? Materiaalina ajattelin käyttää teräsrakenteista betonia ja tiiltä.
Te tunnutte olevan alan harrastajia, joten tietouttakin voisi löytyä.

Ai miksikö? En tykkää kesämökkinaapuristani!
Kehtasi julkisesti möläyttää, että öiseen aikaan mökkini kovaäänisistä tuleva marssimusiikki on liian lujalla, se pas[SENSUROITU!]inen!

Olen nyt seurannut Herra Nuhteetonta vuoden verran ja huomannut, että hän on saatananpalvoja ja juuri hänen kesämökiltään ovat peräisin maailmaa koittelevat vitsaukset, kuten AIDS, gonorrea, borrelioosi, ientulehdus ja ennenaikainen kaljuuntuminen. Eikä hänen vähämielisellä pojallaan ei ole enduropyörässään äänenvaimenninta. Heidän piharakennuksensa pakastimessa on kolmen mökkijärveen syöksynyttä UFO:a ohjanneen avaruusmatkalaisen ruumiit sekä jonkin verran syväjäädytettyjä natsijohtajia. Lisäksi naapurin selluliittireisinen tytär on ilmeisesti viime syksynä käynyt meidän mailla sienestämässä! Sama rietas tytär ei sulje huoneensa verhoja kunnolla, nukkuu kesäisin alasti ja ajelee saunan jälkeen kainalokarvansa. Onko se normaalia, kysyn vain?

Jos laitan hyvät piikkilankaesteet ja miinoitteet, niin kyllä loppuu sienivarkaudet - p[SENSUROITU!]e!

Kiinnostaakohan teidän yksikköänne pienet AKS –henkiset rakennustalkoot?
Kyllähän kunnon ihmisillä on oikeus suojata yksityisyyttään ja omaisuuttaan kaiken maailman kaheleilta!

Nyt pitää taas mennä. Taas tuo hoitaja tulee sen pillerirasian kanssa häiritsemään.


Jk: Lisäksi epäilen vahvasti heidän antaneen paikallisille räkättirastaille perusteellisen marjantuhoajan koulutuksen…
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Viestin lähetti Anton


En tykkää kesämökkinaapuristani!


Nyt pitää taas mennä. Taas tuo hoitaja tulee sen pillerirasian kanssa häiritsemään.



Arvoisa Anton

Ai sinä pärjäät pillerilääkityksellä? Meikäläinen ja suurin osa yksiköstäni on ollut suonensisäisillä jo pitempäänkin.

Sitten tuohon sinun ongelmaasi. Snoring Eagles ei mielellään kaivaudu mihinkään, me menemme aina baretti väpättäen helvetillisellä haipakalla eteenpäin/taaksepäin... joten tästä yksiköstä et saa talkooapua juoksuhautojen ja korsujen kaivamiseen. Ei kaivautumalla uusia alueita valloiteta.
Meillä tosin on varsin tehokkaat tarkka-ampujat, joten kehottaisin sinua kääntymään heidän puoleensa naapuriongelmasi suhteen.
Komppaniani kokoonpanon löydät kelaamalla ketjua taaksepäin.

Terveisin kenrraalivääpeli Predator

... valium loppuu ihan just, missä se lääkintävlad on silloin kun sitä tarvitaan? Tässä alkaa jo suupielet nykiä...
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Viestin lähetti Predator

... valium loppuu ihan just, missä se lääkintävlad on silloin kun sitä tarvitaan? Tässä alkaa jo suupielet nykiä...

Lääkintäkers. vlad ilmoittautuu palvelukseen!

En haluaisi selvitellä mitään mutta täytyy tunnustaa, että edellinen keikka meni ainakin minulta perseelleen. Kiitos kuitenkin Sistiksen lähettämien hätäapulaatikoiden - nautin muuten kaikki, myös ne harhautuslaatikot - selvisin tänne saakka hengissä.

Jouduin kertaalleen Segoslavian vai olikos se nyt heidän naapurimaansa Milutinovskogian erikoisjoukkojen pidättämäksi mutta jotenkin kummalla tavalla onnistuin pakenemaan leiriltä ruumissäkissä. Hermostuin moisesta kohtelusta niin kovin, että pistelin seuraavan pärin päivän ajan segoja ja milutinoja matalaksi oikein urakalla. Nyt taitanevat maat olla keskenänsä sodan partaalla? Vai kuinka?

Viimein aivan lähi aikoina saavuin takaisin omien pariin, joskin vasen käteni on tällä hetkellä lähes toimintakyvytön. Mutta enköhän onnistu tykittämään Predan... anteeksi... siis kenraalivääpeli Predatorin suoneen ties mitä mielihyvää tuottavia aineita. Pillereitäkin on tarjolla useaa sorttia ja väriä.

Tarjolla olisi muuten Segoslavialaista unikko-olutta, se pistää jalan vipajamaan oikein kunnolla.

vlad#16.
 

Iceman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Suomenlinnan valtaus

Suomenlinnan valtaus...

Snoring Eaglesin tarkka-ampuja on valmiina. Luotan esikunnan laativan tarkan ja täsmällisen suunnitelman niinkuin aina.

Odotan aina valmiina.... veneestä en olekaan sniputtanut ketään vielä... vai oliko tämä vain PR -missio jossa otetaan vankeja ilman uhreja? Ei kai?
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
SNORING EAGLES GO!

Solkkapaturiveljet, taas on kutsu käynyt tarttua toimeen!
Pitkäaikainen radiohiljaisuus päättyy tällä päivämäärällä 20.2.2004.

Sekalaisten kysymysten ketjussa nimimerkki HABS # 11, tuon Montrealissa vaikuttavan hullun turkulaisen tappelijan nimeen vannova palstalainen on antanut Snoring Eaglesille keikan!

Tehtävämme on ryöstää Fort Knoxin kulta. Ei sen kummempaa. Tuonhan nyt hoitaa kusireisullaan saunan ja tuvan välillä, mutta kenties olisi kuitenkin syytä tehdä ensin jonkinlainen suunnitelma.

Niinpä kenraalivääpelin ominaisuudessa pyydän osaston upseerit ja aliupseerit välittömästi neuvonpitoon.
Joten jokainen Snoring Eaglesin "reserviläinen", HERÄTYS!
Kelatkaa ketjua taaksepäin jos ette muista omia tehtäviänne tässä yksikössä.
Otan myös vastaan uusia alokkaita tästä päivästä lähtien, joten perusteltuja ilmoittautumisia kehiin. Tämä on käsky. TOIMIKAA!
 

Kaiser Soze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rontti's potatoes, whiners and wankers
Re: SNORING EAGLES GO!

Viestin lähetti Predator 20.02.2004 16:47
Solkkapaturiveljet, Tehtävämme on ryöstää Fort Knoxin kulta. TOIMIKAA!

Ja juuri tällä punaisella sekunnilla CIA.n keskustietokone poimii eräältä Suomalaiselta saitilta sanat Fort Knox, Ryöstää ja Veljet.

Viesti kiikutettiin Valkoiseen taloon ja Defcon nousi pykälän ylöspäin. Pyöreän huoneen pöydälle asettiin Suomen kartta ja alettiin hiomaan yksityiskohtia tuon kapisen ja uppiniskaisen terroristimaan valloittamiseksi...
Klo tvenivanhanredauor, julistaa George W sodan Suomelle. Roskavaltio saa pataansa...


K
 

Rontti

Jäsen
Suosikkijoukkue
paska kiekko
Mikäli Estados Unidosin keskustiedustelupalvelu ei ole vielä lyönyt hommaa jäihin, niin suorastaan palan halusta päästä lyömään näppini tuohon kiiltävään jalometalliin.

Toisin sanoen ilmoittaudun Snoring Eagles- iskuryhmään erikoisaloinani soluttautuminen, soluileminen, solu- ja molekyylibiologia sekä hymyily.

Aseeseen en koske.
 

varjo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Montreal Canadiens, (Internazionale), Nash&Suns
KUI

tiedustelu on jo valmiina paikanpäällä

Fort Knox -tuolta se näyttää ulkoapäin

Koska Kentuckyssä ollaan uskoisin että pääosastot arvostavat jos suoritan pienen "Kuunpaisteen" hankintaoperaation, onhan matka tänne varsin pitkä ja matkan loputtua voi jano yllättää.

Mainittakoon muuten, että Fort Knoxia ei ole vuosiin pidetty hirveän täynnä kultaa, koska dollari ei enää perustu kultavarantoon. Mutta eiköhän sieltä muutama unssi silti löydy.
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Re: Re: SNORING EAGLES GO!

Viestin lähetti Kaiser Soze
Ja juuri tällä punaisella sekunnilla CIA.n keskustietokone poimii eräältä Suomalaiselta saitilta sanat Fort Knox, Ryöstää ja Veljet.

Viesti kiikutettiin Valkoiseen taloon ja Defcon nousi pykälän ylöspäin.



Äläs nyt Keisari Soosi rupea alkamaan. Lukekoon CIA samantein koko viestiketjun, niin tietävät että "missä tässä mennään".
Minä en kuitenkaan ota vastuuta mistään. Minä noudatan vain käskyjä... ääniä, joita kuulen päässäni...
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Viestin lähetti varjo


Koska Kentuckyssä ollaan uskoisin että pääosastot arvostavat jos suoritan pienen "Kuunpaisteen" hankintaoperaation, onhan matka tänne varsin pitkä ja matkan loputtua voi jano yllättää.


Tämä jos mikä on todellista oma-aloitteellisuutta! Varjolle on tiedossa ainakin yksi uusi kunniamerkki, jos tuo opereissön nimeltä Moon Shine onnistuu hyvin! Varmista sitten, ettei pulloissa ole distilleryn väen kusta... vaan sitä "ehtaa".
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Viestin lähetti Rontti


Toisin sanoen ilmoittaudun Snoring Eagles- iskuryhmään erikoisaloinani soluttautuminen, soluileminen, solu- ja molekyylibiologia sekä hymyily.

Aseeseen en koske.

Soluileminen kuulostaa ihan hyvältä, mutta että et koske aseeseen? Entäs jos vihollinen koskee sinua omalla aseellaan kesken soluilun? Mitäs sitten tehdään? Ei meillä ole varaa laittaa jokaiselle soluilijalle omaa aseistettua suojelijaa. Saat korkeintaan mukaasi hampaaseen kiinnitetyn syandikapselin (kauko-ohjatun, siltä varalta että alat hannata kesken kapselin pureskelun). Näillä mennään. Sopiiko?
 

Rontti

Jäsen
Suosikkijoukkue
paska kiekko
Viestin lähetti Predator
Soluileminen kuulostaa ihan hyvältä, mutta että et koske aseeseen? Entäs jos vihollinen koskee sinua omalla aseellaan kesken soluilun? Mitäs sitten tehdään? Ei meillä ole varaa laittaa jokaiselle soluilijalle omaa aseistettua suojelijaa. Saat korkeintaan mukaasi hampaaseen kiinnitetyn syandikapselin (kauko-ohjatun, siltä varalta että alat hannata kesken kapselin pureskelun). Näillä mennään. Sopiiko?
Ítse asiassa olen kävelevä ase. Elävä kendokeppi ja Krav Maga yhdessä paketissa.

Syanidikapselinkin suostun ottamaan pitkin hampain pitkään hampaaseeni, vaikka olenkin itse aineelle allerginen. Minulla on myös rasitusastma ja refluksitauti, mutta ne tuskin ovat tässä operaatiossa suurikaan ongelma, kunhan lääkintämiehet ovat miehiä paikoillaan.
 

HABS #11

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Pelicans, Antikale Lahko
Re: SNORING EAGLES GO!

Viestin lähetti Predator
Solkkapaturiveljet, taas on kutsu käynyt tarttua toimeen!
Pitkäaikainen radiohiljaisuus päättyy tällä päivämäärällä 20.2.2004.

Sekalaisten kysymysten ketjussa nimimerkki HABS # 11, tuon Montrealissa vaikuttavan hullun turkulaisen tappelijan nimeen vannova palstalainen on antanut Snoring Eaglesille keikan!

Tehtävämme on ryöstää Fort Knoxin kulta. Ei sen kummempaa. Tuonhan nyt hoitaa kusireisullaan saunan ja tuvan välillä, mutta kenties olisi kuitenkin syytä tehdä ensin jonkinlainen suunnitelma.

Niinpä kenraalivääpelin ominaisuudessa pyydän osaston upseerit ja aliupseerit välittömästi neuvonpitoon.
Joten jokainen Snoring Eaglesin "reserviläinen", HERÄTYS!
Kelatkaa ketjua taaksepäin jos ette muista omia tehtäviänne tässä yksikössä.
Otan myös vastaan uusia alokkaita tästä päivästä lähtien, joten perusteltuja ilmoittautumisia kehiin. Tämä on käsky. TOIMIKAA!

Hei pojat heitin vain leikkimielisen ja hypoteettisen kysymyksen kullan ryöstöstä. En tarkoittanut että pitäis tosissaan ryöstää... Mutta kun hommaan on ruvettu niin antaa palaa!
Luulen kyllä että lähikadulla on kohta parkissa harmaa toyota corolla jossa mies lukee sanomalehteä. Katsokaa vaan kaikki ikkunoistanne niin lähistöllä on katunäkymään sulautuva auto jossa on lehteä lukeva mies. Toinen vaihtoehto on joku spurgu kerjäämässä rahaa ihmisiltä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös