Kurjaa että kadotaan palstalta/jätetään maksamatta, mutta sehän riski noissa "massavedoissa" aina on.
Hienoa toisaalta että ilmeisesti 28/30 on hoitanut maksupuolen kuten pitääkin. Uskaltaa jatkossakin lyödä palstalla vetoa suht turvallisin mielin.
Väitän, että Nikita Kucherov EI voita pistepörssiä. Voidaan sopia peliraja esim 65 ottelua.
Panos 20€. Ensimmäisen halukkaan kanssa betsi pystyyn.
Mä voin ottaa, 65 ottelua on hyvä peliraja.
Eli Kucherov voittaa pistepörssin tai 20 euroa siirtyy sulle. Jos voittaa, mulle.
Je! Minä väitän että Laineen pistemäärä on suurempi kuin viime kaudella, sinä väität, että se on pienempi. Jos tulee tasan sama pistemäärä, veto raukeaa. Loukkaantumiset yms. eivät vaikuta vetoon. Panos 30e. Ok?
Todellakin mennään. Itse olin suorastaan ylimielisen varma, että tästä tulee helpoimmat rahat kotiin, mutta näin ei käynyt, ei ainakaan näillä näkymin.Yllättävän tiukilla tässä mennään vieläkin?
Todellakin mennään. Itse olin suorastaan ylimielisen varma, että tästä tulee helpoimmat rahat kotiin, mutta näin ei käynyt, ei ainakaan näillä näkymin..
Kucherovilla tosiaa kuiva kausi menossa pisteiden suhteen vaikka paikkoja saa kyllä joka pelissä ja sekös on pistänyt tuon kolmikkovedonki viel tiukemmaks kun Dallas on ollu hirmuiskussa samaan aikaan, jännäksi menee loppukauden osalta.
Sanon että Boston Bruins voittaa Stanley Cupin. Voit lähteä mukaan vetoon millä tahansa muulla joukkueella, mutta en ota vastaan kun yhden vedon per joukkue. Panos olkoot vaikka 30€. Eli siis Stanley Cup ja veto mitätöityy jos vedon osapuolista kumpikaan ei voita kannua.
Wäsingtön
Ja kun kerran on paukkunut Ben Blood tyyliin jo onelinerista pelikiellot päälle, niin selkeytetään toiselle riville että Washington Capitals.
Hyvä hyvä roger moore. Uskoisin että tähän halutaan muutomalla muullakin joukkueella lähteä mukaan.
Otetaanko muita mukaan kimppavetoon? Eli useampi tiimi ja voittaja korjaa koko potin?
@Artturenos : Boston Bruins
@TylerDG : Washington Capitals
Panos 30 €
Sanon että Boston Bruins voittaa Stanley Cupin. Voit lähteä mukaan vetoon millä tahansa muulla joukkueella, mutta en ota vastaan kun yhden vedon per joukkue. Panos olkoot vaikka 30€. Eli siis Stanley Cup ja veto mitätöityy jos vedon osapuolista kumpikaan ei voita kannua.