Ilmoitukset

Nimimerkki Dats keskittyi tuotannossaan pelkästään flametukseen. Tämän vuoksi hänen kirjoitusoikeutensa on nyt poistettu.

Sulje ilmoitus

Palstalaisten keskinäiset NHL-vedonlyönnit 2017–2018

Viestiketju osiossa 'NHL' , aloittajana Lico, 25.06.2017 klo 12.49.

1. Gemondo Jäsen

Lainaus:
    Omat odotukseni taas ovat hienoisesti jopa ylittyneet Teräväisen kohdalla. Kuitenkin rikkonut jo omat maali-, syöttö- ja piste-ennätyksensä ja on yli 60 pinnan tahdissa. Esimerkiksi juuri Forsberg on pystynyt parhaimmillaan tekemään 64 pistettä kaudessa ja ruotsalaista pidetään kuitenkin aika kovan kaliiberin kaverina jo NHL-tasollakin.

2. Zohan Jäsen

Pientä päivitystä muutamaan vetoon:

Columbus (@Flagger ) vs San jose (Zohan) 20e

Tässä San Josella vielä suht turvallinen 8 pisteen johto. Katsotaan kuitenkin loppuun asti.

Enemmän pisteitä Matthews (Zohan) vs Eichel (@Tontsasd) 50e

Molemmat tällä hetkellä sairastuvalla. Eichel johtaa 3 pinnalla, mutta hänen palustaan ei ole mitään tietoa.

Enemmän pisteitä Colorado (Zohan) vs Vegas (@Luige) 40e

Vaikka Colorado veti odotuksin nähden huikean kauden, ei mulla tässä vedossa mitään mahdollisuuksia ole.

3. V-G- Jäsen

Suosikkijoukkue:
    NHL
    Laitetaanpa omien vetojen seuranta tähän nyt kun kautta on kutkuttavasti jäljellä enää vajaat parikymmentä peliä.

20 maalin skaba

Toronto - @Vpiiroi 4 pelaajaa tehnyt 20 maalia, (1 pelaaja yli 15)
    Minnesota Wild - @Zohan 2, (2)
    Dallas Stars- @V-G 3, (1)
    Blackhawks - @Lico 3, (3)
    Pittsburgh - @Malkkinen 4, (1)
    Tampa Bay- @viikst 5, (1)
    New York Islanders - @Kultakarinkane 3, (3)
    Ottawa Senators - @Abdel 1, (3)
    Columbus Blue Jackets - @Tontsasd 1, (1)
    Ducks @HOOLIGAN_ 1, (3)
    Winnipeg @Vilpurni[/QUOTE] 4, (2)

Tämä näyttäisi olevan meikäläisen ulottumattomissa. Voittajaksi on melko helppo veikata Tampaa, mutta mustina hevosina myös Hawks ja Isles ovat yllätysvalmiita, miksei Jets niin ikään.

Abdel:

Laine, Patrik 35+23=58
    Bäckström, Nicklas 16+33=49
    Seguin, Tyler 34+26=60
    Schultz, Justin 3+15=18
    Karlsson, Erik 6+41=47
    = 232

@Lico :

Benn, Jamie 22+36=58
    Tavares, John 30+35=65
    Draisaitl, Leon 21+37=58
    Hamilton, Dougie 14+24=38
    Burns, Brent 10+42=52
    = 271

@viikst :

Tarasenko, Vladimir 26+30=56
    McDavid, Connor 30+49=79
    Matthews, Auston 28+22=50
    Shattenkirk, Kevin 5+18=23
    Werenski, Zach 12+17=29
    = 237

@Linnunpelätin :

Scheifele, Mark 21+30=51
    Crosby, Sidney 22+48=70
    Giroux, Claude 23+55=78
    Subban, P.K. 15+35=50
    Ristolainen, Rasmus 6+25=31
    = 280

@tankero

Radulov, Alexander 24+34=58
    Kane, Patrick 24+38=62
    Kucherov, Nikita 33+52=85
    Josi, Roman 10+34=44
    Letang, Kris 5+34=39
    = 288

@V-G- :

Malkin, Evgeni 36+42=79
    Getzlaf, Ryan 9+36=45
    Marchand, Brad 25+36=61
    Hedman, Victor 11+38=49
    Klingberg, John 7+48=55
    = 289

Tämä se onkin varsin tiukka tapaus. Ratkennee tyyliin viimeisellä kierroksella. Yhden pisteen johto ei anna kamalan paljoa turvallisuudentunnetta.

@Prof. Puck ja minä löimme vetoa Laineen Patun pistemäärästä. Jos viime kauden 64 pistettä alittuu, Proffa voittaa, jos ylittyy, minä voitan ja jos menee tasan samaan pistemäärään, veto raukeaa. Nyt kasassa on 58 pistettä, eli olen seitsemän pisteen päässä voitosta. Toistaiseksi näyttää siis hyvältä, mutta vielä ei auta hihkaista.

@Kirjoittelija ja minä löimme vetoa Ovechkinin maalimäärästä. Jos tulee 51 maalia tai enemmän, minä voitan, jos 50 tai alle, Kirjoittelija voittaa. Tämä on aivan varma nakki, rahaa tulee liikkumaan Tampereen suunnalta Helsinkiin.

4. Kirjoittelija Jäsen

Lainaus:
    Se kyllä kenkuttaisi. Kuusi kausivetoa löin yhteensä 390 euron panoksilla, ja suurin osa on aika hyvissä:

-Laine tekee enemmän maaleja kuin Matthews runkosarjassa
    -Panarin alle 78,5 pistettä
    -Marchand alle 38,5 maalia
    -Matthews alle 41,5 maalia
    -Ovie alle 50,5 maalia
    -Haapala alle 15,5 peliä änärissä

Ovetshkin kun katkoo jalkansa, ollaan aika lähellä saldoa 6/6. Siitä saisi kivasti matkakassaa Ilveksen vieraspeliin Eurooppa-liigan karsinnassa

5. eeMule Jäsen

Suosikkijoukkue:
    Edmonton Oilers
    @Abdel in kanssa käynnissä vedonlyönti joukkueiden parhaista maalintekijöistä, ja näin loppusuoralla on hyvä aika katsella, että missä mennään. Nappaan listan pelaajista spoilereiden taakse, boldatut pelaajat johtavat joukkueensa maalipörssiä.

Koodi:
    Joukkue                             eeMule                         Abdel

Anaheim Ducks               Jakob Silfverberg                      Rickard Rakell
    Arizona Coyotes              Derek Stepan                          Brendan Perlini
    Boston Bruins                 Brad Marchand                        David Pastrnak
    Buffalo Sabres                Evander Kane                         Jack Eichel
    Calgary Flames               Johnny Gaudreau                       Sean Monahan
    Carolina Hurricanes          Jeff Skinner                          Sebastian Aho
    Chicago Blackhawks           Patrick Kane                          Artyom Anisimov
    Colorado Avalanche            Mikko Rantanen                       Nathan MacKinnon
    Columbus Blue Jackets        Cam Atkinson                          Artemi Panarin
    Dallas Stars                 Alexander Radulov                     Jamie Benn
    Detroit Red Wings             Tomas Tatar                          Andreas Athanasiou
    Edmonton Oilers               Leon Draisaitl                       Connor McDavid
    Florida Panthers              Aleksander Barkov                    Yevgeni Dadonov
    Los Angeles Kings             Jeff Carter                          Tyler Toffoli
    Minnesota Wild                Mikael Granlund                      Jason Zucker
    Montreal Canadiens            Alex Galchenyuk                      Max Pacioretty
    Nashville Predators           Filip Forsberg                       Viktor Arvidsson
    New Jersey Devils              Taylor Hall                         Kyle Palmieri
    New York Islanders           John Tavares                          Anders Lee
    New York Rangers             Chris Kreider                         Mika Zibanejad
    Ottawa Senators                Kyle Turris                         Mike Hoffman
    Philadelphia Flyers            Wayne Simmonds                      Claude Giroux
    Pittsburgh Penguins          Yevgeni Malkin                        Jake Guentzel
    San Jose Sharks              Joe Pavelski                          Brent Burns
    St. Louis Blues              Vladimir Tarasenko                    Jaden Schwartz
    Tampa Bay Lightning          Steven Stamkos                        Nikita Kucherov
    Toronto Maple Leafs          Auston Matthews                       James van Riemsdyk
    Vancouver Canucks            Bo Horvat                             Sven Baertschi
    Vegas Golden Knights         Jonathan Marchessault                 James Neal
    Washington Capitals           TJ Oshie                             Alex Ovechkin
    Winnipeg Jets                 Patrik Laine                         Mark Scheifele

Tilanne siis 7-10 Abdelin hyväksi. Muutamassa joukkueessa (esim. Caps, Jets, Ducks) uskon, että kilpailu on jo taputeltu, mutta sitten on myös noita joukkueita, joissa saadaan jännittää ihan viime hetkille asti. Mulla taisi olla myös kaksi vai kolme pelaajaa ketkä on treidattu kauden aikana, joten huonoa tuuria silläkin saralla.

Jännitetään nyt loppuun asti kuitenkin!

e: Jaahas, boldaus ei toimikaan spoilerin sisällä. No kuitenkin, tilanne 7-10 Abdelille. :D

6. Dragunov Jäsen

Suosikkijoukkue:
    Tampa Bay Lightning
    Täällä oli kanssa @Abdel in kanssa kisa Rangers vs Predators pakkienpisteet ja tuo kisa on tällä hetkellä mulle 88 vs 168 kun vähennetään pois treidatut pelaajat McDonagh ja Girardi, joten laitoin jo viestiä tuleen yv:llä :)

7. Abdel Jäsen

Suosikkijoukkue:
    Kärpät
    Tuossa tais myös Lico olla mukana kälkärillä?

8. Lico Jäsen

Suosikkijoukkue:
    Chicago Blackhawks
    Lainaus:
    Jep mä oon mukana. @Dragunov

9. Malkkinen Jäsen

Suosikkijoukkue:
    Pittsburgh Penguins
    @V-G- Sulta tais jäädä huomioimatta 20 maalin skabassa Derick Brassard, jolla on 19 maalia. Eli pingviinit hyvin mukana kisassa. Vai oliko tähän jotain sääntöpykälää?

10. V-G- Jäsen

Suosikkijoukkue:
    NHL
    Lainaus:
    Tosiaan NHL:n sivuille ei näköjään ole päivittynyt treidattuja pelaajia. Eikä tuon vedon kohdalla löytynyt mitään erikoispykälää aiheesta, joten kyllä Brassard pitää tietysti laskea mukaan Pensin pelaajistoon. Hyvä huomio.

11. Malkkinen Jäsen

Suosikkijoukkue:
    Pittsburgh Penguins
    Lainaus:
    Ja siellähän on myös Tampalle laskettu Namestnikovin maalit, joka ei enää seuraa edusta. Eli onko kyseessä kyseiselle joukkueelle 20 maalia tehneet pelaajat, vai kauden lopussa joukkueessa olevat 20 maalia tehneet pelaajat?

12. V-G- Jäsen

Suosikkijoukkue:
    NHL
    Lainaus:
    Nyt pitää ohjata kysymys vedon alulle laittajalle, eli what say you, @Vpiiroi ?

Itse en hölmönä hömelönä kiinnittänyt huomiota tuohon, koska oletin automaattisesti NHL:n olleen seuravaihdoksissa ajan tasalla.

13. Dragunov Jäsen

Suosikkijoukkue:
    Tampa Bay Lightning
    Lainaus:
    Piti oikee kaivella ketjun syövereistä ja tarkistaa tuo veto mutta näköjää oli unohtunu Licon Flamespakit :D. Pikasel laskul Calgaryl ois 124 pistettä.

14. Lico Jäsen

Suosikkijoukkue:
    Chicago Blackhawks
    Lainaus:
    Joo en mä tota oo voittamassa, mutta totta kai voittajalle annetaan hänelle kuuluva!

Toki voidaan odottaa kauden loppuun ja varmistua, Abdel nyt todennäkösesti on ulkona.

15. Dragunov Jäsen

Suosikkijoukkue:
    Tampa Bay Lightning
    Lainaus:
    Odotellaan loppuun vaa

16. Kultakarinkane Jäsen

Suosikkijoukkue:
    TPS , Boston Bruins
    Lainaus:
    Ottamatta sen enempää kantaa tähän, mutta reilun pelin hengessä niin namestnikov tuon 20 maalia teki tampan paidassa niin pitäisi laskea kyllä mukaan.

17. Ferris Jäsen

Suosikkijoukkue:
    SaiPa, Washington Capitals
  18. Noppa10 Jäsen

Suosikkijoukkue:
    Toronto Maple Leafs
    Lainaus:
    Tässä näin... Oon päivittänyt aina kierrosta seuraavana päivänä, mutta en ole tarkistanut nyt virallisista tilastoista mahdollisia muutoksia... Kahtotaas, jos kohta kerkiäis, kun saa duunihommat alta pois tältä illalta...

edit. No laitetaan asiat tärkeysjärjestykseen kuitenkin. Duunit sai nyt odottaa, tuossa päivitetty (ja tarkastettu) official leaderboard.

Liitetyt tiedostot:

Viimeksi muokattu: 08.03.2018 klo 23.13
  19. Ferris Jäsen

Suosikkijoukkue:
    Lainaus:
    Iso kiitos vaivannäöstä.

Se meni siinä sitten meikäläisen mahdollisuudet voittoon, vaikka näyttäisikin ilmeisesti sille, että Hurrikaanihurrini on jo seuraavassa pelissä pelikuntoinen. Trotz ei Orpikia nimittäin penkitä ja pisteitähän se ei tuu tekemään missään nimessä. Ois kyllä niin Capsien kuin itteni kannalta hyödyllistä, jos Orpikille sattuis nyt jo ku pieni loukki tässä loppupuolella...

20. Noppa10 Jäsen

Suosikkijoukkue:
    Toronto Maple Leafs
    Lainaus:
    No joo, toisaalta jos teidän molempien kärkimiesten ukot on telakalla, niin eiköhän silloin @Red Label tai @viikst skaban vie...

21. Lico Jäsen

Suosikkijoukkue:
    Chicago Blackhawks
    Lainaus:
    Siis tavalla tai toisella mä tän vielä käännän ittelleni. Taas.

Ei vaan, kiitos taas päivityksestä. Jännäks menee!

22. Ferris Jäsen

Suosikkijoukkue:
    Lainaus:
    Väännä nyt siellä veistä haavassa lisää, kiitos!

T: Nimi. "Eiköhän tää päädy samoin kuin viime vuonna, että oon kakkonen parin pisteen erolla." Ois niin Capitalsmaista ku olla ja voi.

23. Noppa10 Jäsen

Suosikkijoukkue:
    Toronto Maple Leafs
    Lainaus:
    No joo, teikäläinen vie kyllä aika suvereenisti noita viisikko-osioita... :D Eipä tossa oikein mitään käytännön mahdollisuutta enää meillä muilla ole kiinni saada...

24. Malkkinen Jäsen

Suosikkijoukkue:
    Pittsburgh Penguins
    Antakaa mun hetki nautiskella. Mun vetohistorialla tää homma tulee kusemaan viimesellä kierroksella. Orpik tasapisteissä johdossa ja sitten se penkitys tulee merkityksettömässä ottelussa että saadaan nuorille kokemusta

25. Ferris Jäsen

Suosikkijoukkue:
    Lainaus:
    Ei tule tapahtumaan, ei sitten millään. Siellä on nyt jo kaksi tradedeadline-uutta pelaajaa kehissä ja molemmat on tuotu sisään kokoonpanoon omien nuorten (Djoos, Bowey) kustannuksella, vaikka Orpikin tilastot on liigan heikoimpia. Orpik on ja pysyy kokoonpanossa ellei loukkaannu.