Jokaiselle kaudelle pitää olla yksi extraordinary veto ja tässä tulee se meikäläisen vuoden pakollinen:
Joukkueiden parhaat pistemiehet (Panos: 30€)
- Yksi vastustaja meikäläiselle hakusessa.
- Veikataan vuorotellen jokaisen joukkueen parhaita pistemiehiä, pienillä twisteillä tietysti:
- Vastustajani saa olla ensimmäisenä vuorossa ja valita mistä joukkueesta valitaan ja samalla valitsee oman ehdokkaansa tuosta ko. joukkueesta
- En saa veikata samaa pelaajaa eli jos vastustaja X haluaa aloittaa vaikka joukkueesta Tampa Bay Lightning ja valitsee Dan Girardin, en saa häntä valita.
- Tämän jälkeen suoritan oman veikkaukseni ja siirrymme seuraavaksi minun valitsemaani joukkueeseen josta suoritan samalla oman valintani. Homma jatkuu samalla kaavalla loppuun asti, kunnes kaikista joukkueista on saatu veikattua voittajat.
- Vain täysin oikein menneistä veikkauksista saa pisteen. Eli siis jos minä olen veikannut Dallasin parhaan pistemiehen tulevalla kaudella olevan Dan Hamhuis ja vastustaja on veikannut Julius Honkaa, mutta sisäisen pistepörssin voittaakin Alexander Radulov, emme saa kumpikaan pistettä. Jos kuitenkin Hamhuis voittaisi, minä saisin pisteen. Yksinkertaista, eh?
- Tasatilanteessa katsotaan sitten, että kummalla on enemmän parempia sijoituksia. Eli jos kummallakin on 11 oikein veikattua joukkueen sisäisen pistepörssin voittajaa, mutta vastustajalla on sitten kakkossijan haltijoita 3 (vs minun 2), hän voittaa. Helvetin vaikeasti sanottu, mutta yksinkertainen tie-breaker siis kuitenkin kyseessä :D
- Loukkaantumispykäliä ei miesten peleissä tunneta eli jos sinun valitsema Chris Kunitz loukkaantuu heti eikä pelaa enää ikinä, no can do - Shit happens.
- Pidätän oikeudet sääntöjen muutoksiin mikäli vastustajan kanssa niin yhteistuumin päätämme. Kehitysideoita / huomautuksia saa antaa.
Ja sitten nopein ilmoittautumaan meikäläiselle.