Kiinni! Millä panoksella?
50e hyvä ?
Kiinni! Millä panoksella?
50e hyvä ?
Meitsi vois tulla kolmanneksi pyöräksi patuvetoon jos vaan herroille sopii? @FutureHockeyMun puolesta muitakin saa vetoon tulla mukaan, mutta annan tässä viimeisen määräämisvallan FutureHockeylle!
Sopii mulle toi varaussysteemi oikein hyvin. Vedon alullepanija @Prof. Puck saa alottaa. @FutureHockey otti haasteen vastaan, joten saa kakkosvarauksen. Kolmas pyörä, eli meitsi varaa kolmantena ja neljäntenä ja niin edelleen...Pitää vaan jossain kohtiin tuo varaussysteemi sopia. Mennäänkö käänteisessä järjestyksessä eli esimerkiksi Prof.Puck - FutureHockey - Malkkinen - Malkkinen - FutureHockey - Prof.Puck - ProfPuck - etc... vai mitenkä?
Kuitti ja kiitti!
Otetaanko vaikka heinäkuun 31. Päivä takarajaksi ilmottautumisille? Käy minulle että joku otetaan vielä kolmanneksi pyöräksi, mutta kovin montaa ei kehtaa ottaa kun loppuu isäm_maamme_pulustajat kesken!
1.8. Siis varaukset sisään?
Sopii mulle toi varaussysteemi oikein hyvin. Vedon alullepanija @Prof. Puck saa alottaa. @FutureHockey otti haasteen vastaan, joten saa kakkosvarauksen. Kolmas pyörä, eli meitsi varaa kolmantena ja neljäntenä ja niin edelleen...
Vegas ei ole NHL:n vähiten pisteitä kerännyt joukkue runkosarjassa. 100€
Tehdään näin. Virallinen taulukko kertoo. Kiitos rohkeudesta, katsotaan keväällä missä mennään!Ehdotin tätä samaa vetoa pari sivua taaksepäin, mutta kukaan ei tarttunut.
Nyt kuitenkin kun katson rosteria, tulin siihen lopputulokseen että tartun tähän itse, 100 €.
Väitän että VGK on vähiten pisteitä kerännyt joukkue runkosarjassa. Tiebreakerina sitten ROW jne, kuten virallisestikin?
Colorado Avalanche on vähiten pisteitä kerännyt joukkue runkosarjassa. 75 €.
Väitän, ettei ole.
Jos ei Leinolle kelpaa, niin mä voin tarttua. Otetaan suoraa tuolla 200e. Sä sanot siis, että Laine tekee viisi maalia ja mulla on kaikki muut maalimäärät.Jos kukaan ei ole ehtinyt niin voin lyoda vetoa nimimerkkia @VilleLeino vastaan vedon etta Patrik Laine tekee viisi maalia. Ei pelirajoituksia ja AHL-maaleja ei lasketa. Voit valita vedon 20-200€ valilta
Huonosti muotoiltu. Tarkoitin etta tekee minimissaan viisi maaliaJos ei Leinolle kelpaa, niin mä voin tarttua. Otetaan suoraa tuolla 200e. Sä sanot siis, että Laine tekee viisi maalia ja mulla on kaikki muut maalimäärät.
Noniin! Licon kanssa taas mielenkiintoinen veto tulille, eli viime kauden Calder-ehdokkaista koottu viisikko.
@Red Label junnuviisikko:
Mitch Marner - William Nylander - Sebastian Aho
Zach Werenski - Nikita Zaitsev
@Lico junnuviisikko:
Patrik Laine - Auston Matthews - Jake Guentzel
Ivan Provorov - Brady Skjei
50 € panoksella.
Lähteekö joku vetoon kanssani viiden suomalaisen yhteispisteistä runkosarjassa. Loukkaantumisilla ei ole merkitystä vedon kannalta. Tasapisteissä kumman valinnat on tehnyt yhteensä enemmän maaleja voittaa. Panos 30€. Vedon periaate, ettei samaa pelaajaa voi valita kahta kertaa ja valintakaavio voisi olla tälläinen:
1A, 2B, 3B, 4A, 5B, 6A, 7B, 8A, 9B, 10A
Ensimmäisen halukkaan kanssa veto kiinni.