Mieluiten tämä vaihtoehto. Mutta jos pitää valita kahdesta vaihtoehdosta niin ei loukkaantumisrajojaMielellään ei loukkaantumisrajoja.
Jos loukkaantumiset huomioidaan, niin siinä tapauksessa hyväksyisin että jokin pelaaja pelaa tositosi vähän, eli vaikkapa alle 30 peliä.
Kiitti ja kuitti.Nakattiin @Largo :n kanssa sovittu veto pystyyn eli 16 pudotuspelijoukkuetta piti selvittää, molemmille 8 hevosta. Oikeasta valinnasta piste, tie-breakerinä jos jotkut valituista jengeistä jää ulkopuolelle niin paras valittu ulkopuolinen joukkue tuo edun.
Panos 100 euroa, jälleen.
Licon 8 pudotuspelijoukkuetta:
Tampa Bay Lightning
Edmonton Oilers
Pittsburgh Penguins
Dallas Stars
Montreal Canadiens
New York Rangers
St. Louis Blues
Ottawa Senators
Largon 8 pudotuspelijoukkuetta:
Anaheim Ducks
Washington Capitals
Toronto Maple Leafs
Nashville Predators
Minnesota Wild
Calgary Flames
Chicago Blackhawks
Columbus Blue Jackets
Mukana ollaan jokatapauksessa!
En meinaa ja näin jälkikäteen mietittynä onhan se kivempi ilman rajotuksia.
Mä laitan uhkarohkeana vetotarjouksen John Tavaresista: väitän, että Tavares ei tee sopimusta Islandersiin ennen Stanley Cupin seuraavan haltijan ratkeamista. 20e.
Sovitaan niin. Eli sinä sanot että Tavares tekee jatkosopparin Islandersiin ennen kauden päättymistä, minä sanon ettei tee. Veto ratkeaa viimeistään UFA-markkinoilla, kun Tavares tekee sopimuksen Islandersin tai jonkin toisen joukkueen kanssa.Mä voin tarttua tähän, mikäli veto raukeaa, jos Tavares ei tee Islandersin kanssa ollenkaan sopimusta.
Sovitaan niin. Eli sinä sanot että Tavares tekee jatkosopparin Islandersiin ennen kauden päättymistä, minä sanon ettei tee. Veto ratkeaa viimeistään UFA-markkinoilla, kun Tavares tekee sopimuksen Islandersin tai jonkin toisen joukkueen kanssa.
Edit. Itse kyllä toivon hartaasti että Tavares lähtee lätkimään Islesistä, eli tässä tapauksessa vedon raukeaminen olisi hyvän mielen asia.