Käykö joku sen kaltainen sääntö, että ensimmäisen viikon aikana tai jouk
Mukana ollaan joka tapauksessa.
Käykö joku sen kaltainen sääntö, että ensimmäisen viikon aikana tai jouk
Näköjään suljin liian aikaisin puhelimen selaimen ja tänne ei ehtinyt tulla kaikki teksti. Eli siis olin aikeissa ehdottaa, että jos ensimmäisen viikon aikana runkosarjan alkamisesta tai valitsemasi joukkueen kolmen ensimmäisen pelin aikana joku kolmikostasi loukkaantuu esimerkiksi kolmeksi kuukaudeksi, niin on oikeus vetäytyä vedosta. Kuitenkin ymmärrän sen, että monet eivät halua näitä pykäliä ja se tuo oman mausteensa tähän vetoon.Jäi nyt lause kesken ilmeisesti, mutta ymmärsin, että tarkoitit jos nyt ensimmäisen viikon aikana putoaa pois? Se on ihan fine, sen verran ite antaisin kyllä siimaa.
Malkin ei ole paras venäläinen pistemies ensi kaudella runkosarjassa. Sinä väität, että on. 50-100e panos.
@Walkin Kuulostaa reilulta. 50e check.
Tässä mukana. Jos ei tule muita mukaan, olen valmis tuplapanokseen.Anaheim Ducks voittaa Pacific-divisioonan. Panos 50€
Saa osallistua useampikin. Sinun ei tarvitse valita joukkuetta.
Veto mitätöityy, mikäli Kesler tai Getzlaf pelaa alle 60 ottelua.
Sovitaan näin.Tässä mukana. Jos ei tule muita mukaan, olen valmis tuplapanokseen.
Voin ottaa tämän myösAnaheim Ducks voittaa Pacific-divisioonan. Panos 50€
Saa osallistua useampikin. Sinun ei tarvitse valita joukkuetta.
Veto mitätöityy, mikäli Kesler tai Getzlaf pelaa alle 60 ottelua.
Lähden tähänkin mukaan, nyt kun kerran vauhtiin päästiin.Patrik Laine on runkosarjan päätteeksi koko NHLn maalintekijätilastossa TOP 5:ssä. Ei mitään loukkaantumisrajoja tms. ne kuuluvat lätkään.
Väittääkö joku vastaan? Panos vaikka perinteinen 20€.
Ja tällekkin kuittia@FutureHockey :n kanssa lähdetään kisailemaan jäähyminuuteista seuraavilla "teloitus"lineupeilla:
Minä:
Antoine Roussel (DAL) - Micheal Haley (FLA) - Tom Wilson (WSH)
Deryk Engelland (VGK) - Dustin Byfuglien (WPG)
@FutureHockey :
Matt Martin (TOR) - Matthew Tkachuk (CGY) - Cody McLeod (NSH)
Mark Borowiecki (OTT) - Radko Gudas (PHI)
Panokseksi sovimme 20 euroa.
FH kuittaa?
Lähden tähänkin mukaan, nyt kun kerran vauhtiin päästiin.
Kuin myös. Tämän vedon kohdalla on enemmän kuin mielellään väärässä :)Homma selvä, onnea vetoon sinne vastapuolellekin!
Jos ymmärsin oikein ja saan kaikki muut suomalaiset, niin otan kiinni.Mikael Granlund kerää runkosarjassa suomalaisista eniten syöttöpisteitä, sinä väität ettei.
Panos 30e.
Jos ymmärsin oikein ja saan kaikki muut suomalaiset, niin otan kiinni.
Sopii oikein hyvin. Kuitattu.Kyllä. Käykö vielä että jos Granlund pelaa alle 65 ottelua, veto raukeaa?