Palsta päivitetty Xenforon uusimpaan versioon, bugit ja palautteet tähän ketjuun

  • 139 106
  • 572

PataJaska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, sympatiat HPK ja Kiekko-Espoo
Äkkiseltään luulin, että sivu jotenkin lagaa eikä lataudu kunnolla, mutta sitten tajusin, että täällä on vain ulkoasu vaihtunut ja tämä uusi ulkoasu nyt vain on tällainen. No, kai tähänkin tottuu.

Tosiaan tämä uusi ulkoasu on jotenkin niin "tyhjä" (ei ole vielä mainosbannereita sun muuta), että kiistatta näyttää siltä kuin sivu ei latautuisi kunnolla. Mutta hyvä tämä on, siirryin heti tähän silmälle miellyttävävään yö teemaan. Tulee mieleen joitakin metallimusiikki foorumeita, joiden ulkoasu on juuri tällainen.. hieno lisäys muuten tuo yläpalkissa oleva "luet ketjua" tieto. Koska monessa ketjussa, etenkin ässäosiossa, puhutaan temaattisesti ihan samoista asioista, niin enää ei tarvitse skrollata takaisin ylös katsomaan, että mitäs ketjua minä tässä nyt ylipäätään luen..

Mutta onpahan muuten todella, siis todella, ahdistava tuo ketjun otsikon vieressä oleva pieni puhekupla joka näyttää montako viestiä olen siihen ketjuun vuosien saatossa yhteensä kirjoittanut. Mitä hemmettiä kukaan tekee sellaisella tiedolla? Ihan nyt vaikka, että minä olen kirjoittanut Salatut Elämät ketjuun 89 viestiä, ei mitään relevanttia informaatiota ole sellainen. Itse en koe tuota kuin lähinnä ahdistavana *hymiö*
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Eikö tuosta keskusteluforumin yläosasta enää näe viimeaikaisia jääkiekkouutisia? Pieni pettymys, koska se oli ensisijainen uutislähdepaikkani minulle Jatkoajasta.

Tämä. Välittömästi tää homma kuntoon!
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Onko joku syy, että tuossa yläpalkissa ukkelin kuva on sininen? Muut valkoisia.
 

Liitteet

  • Screenshot_20190828-205646.jpg
    Screenshot_20190828-205646.jpg
    531,1 KB · kertaa luettu: 349

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Sillon ennen wanhaan...

Etusivulta kun avasi tuon "liiga" valikon auki, niin KalPan osio oli "tälleen" ja muiden osiot oli "tälleen". Eli tuo tummennettu kertoi että siellä oli ketjuja joita en oo avannu.

Nykyään...

Kaikkien tiimit on samanlaisia. Sillä ei oo merkitystä onko KalPalassa lukemattomia viestejä vai ei.

Eli laittakaa homma niin ku se oli ennen. K thanks bye.
 

Aces High

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Red Wings, HIFK Gimmat, THFC
Säädin Samsungin asetuksia aiemmin tällä viikolla ja valitsin tumman taustan, täten meinasi mennä ohi palstan yö- ja päivä- asetukset. Sinisen eri sävyt hiukan hämää tässä tupla yö-mode asetuksessa kun ei luettuja ja lukemattomia ketjuja meinaa erottaa. Muuten varsin onnistuneelta uudistukselta vaikuttaa
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans, Dallas Stars, Leksands IF
Kyllä mä tuon tiedän. On vain olemassa ketju "Esittäjä tai biisi edellisestä ketjusta", jossa linkin näkyminen on tärkeää. Keskustelijoiden musiikkimaku on erilainen. Nyt olisi pakko kuunnella se edellinen biisi, jotta sen kaikki otsikossa olevat sanat saataisiin näkyviin. Tässä ketjussa harvemmin kuunnellaan biisejä. Tärkeintä on, että biisin nimi näkyy upotteen yläpuolella sellaisena linkkinä, joka sisältää sen esittäjän ja otsikon kaikki sanat ilman, että täytyy mennä YouTubeen soittamaan itse biisiä, joka saattaa olla esittäjältä, jonka musiikista ei pidä lainkaan.
Onko se nyt toisaalta niin iso vaiva avata video, paussata, lukea biisin nimi kokonaisuudessaan videon alta ja sitten sulkea sivu?
 

Ylläpito

Administrator
Etusivulle takasin verkkolehden uusimmat uutiset. Ei noita oikein jaksa selailla pääsivulta, tuosta osuu paremmin silmille.

Tulossa on kyllä ja piti olla jo päivällä saman tien, mutta jostain syystä ei otsikot nouse framille. Tässä on muutenkin iltasella viilailtu palvelimen puolelta asioita kuntoon ja noita muita ehtii sitten kyllä fiksailla.
 

Jyväsjemmari

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, D Team
Onko se nyt toisaalta niin iso vaiva avata video, paussata, lukea biisin nimi kokonaisuudessaan videon alta ja sitten sulkea sivu?
No ei se tietokoneella iso vaiva ole, mutta olisihan se vähäsen helpompi, jos Youtube-linkin voisi laittaa ilman upotusta, ja muutenkin kyseisen ketjun tapauksessa siistisi sen yleisilmettä.

Puhelimella se onkin toinen juttu, koska Youtube-videot avautuvat aina Youtube-sovelluksessa eivätkä suoraan selaimessa, ja se on rasittavaa ja hidasta. Sen lisäksi jos on samaan aikaan katsomassa jotain toista videota, kun painaa Youtube-linkkiä selaimessa, se video jota oli katsomassa menee pois, ja se pitää etsiä ja kelata uudestaan, jos sen katsomista tahtoo jatkaa.
 
No ei se tietokoneella iso vaiva ole, mutta olisihan se vähäsen helpompi, jos Youtube-linkin voisi laittaa ilman upotusta, ja muutenkin kyseisen ketjun tapauksessa siistisi sen yleisilmettä.

Jos kyseisen ketjun tarkoitus on heitellä esittäjän ja kappaleen nimiä ja johtaa niistä taas uusia kappaleita, niin kannattaako koko ketjuun edes laittaa mitään YouTube-upotuksia. Eikö sen esittäjän ja biisin nimen kirjoittaminen riittäisi?
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans, Dallas Stars, Leksands IF
Puhelimella se onkin toinen juttu, koska Youtube-videot avautuvat aina Youtube-sovelluksessa eivätkä suoraan selaimessa, ja se on rasittavaa ja hidasta. Sen lisäksi jos on samaan aikaan katsomassa jotain toista videota, kun painaa Youtube-linkkiä selaimessa, se video jota oli katsomassa menee pois, ja se pitää etsiä ja kelata uudestaan, jos sen katsomista tahtoo jatkaa.
No mulla ei ole tapana linkata jatkikseen puhelimeltani mitään joten kyseinen ongelma on minulle vieras. Youtubeakaan ei tuu kännykällä pahemmin käytettyä kun löytyy Spotify Premium.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans, Dallas Stars, Leksands IF
Jos kyseisen ketjun tarkoitus on heitellä esittäjän ja kappaleen nimiä ja johtaa niistä taas uusia kappaleita, niin kannattaako koko ketjuun edes laittaa mitään YouTube-upotuksia. Eikö sen esittäjän ja biisin nimen kirjoittaminen riittäisi?
Kävin muuten ihan huvikseni lukemassa ketjua läpi ja sain selville, että biisien linkkaamisesta tuli tuolla ns. vakio vasta joskus vuonna 2012.
 

Jyväsjemmari

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, D Team
Jos tuo upotus tuon ”pelin” takia muutetaan, niin ylläpidolle painot jalkaan ja järveen.
No ei nyt tietenkään kokonaan muuttaa, oli puhe vain siitä jos upotuksen lisäksi olisi mahdollisuus liittää linkki normaaliin tapaan niin halutessaan. Mutta tuossakin se on vain pieni ärsyke ja muualla siitä ei ole pienintäkään haittaa niin... olkoon.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Leon

Konsta Kepuli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Athletic Bilbao, Tahko, Pool, Saints
Varmaan jo raportoitukin mutta mistä saa tekstin suuremmaksi? Android / Chrome - esteettömyysasetuksista ei enää saa keskustelupuolen leipätekstiä skaalattua suuremmaksi. "Mä en nää mittään!"
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, Eddie Howe, Sir Bobby, Rock of Gibraltar
Pelihän on jo itsessään ääliömäinen, mutta siis. Miksi ei voi kirjoittaa biisin nimeä upotuksen lisäksi? Tai kopioi ja sijoita? Ei voi olla oikeasti noin vaikeaa.

Ps iPhonella näkyy viesti kirjoittaessa ”näin hyvin”.
 

Liitteet

  • A8B6A146-04C5-4AAF-B37F-47BB2C098BB1.png
    A8B6A146-04C5-4AAF-B37F-47BB2C098BB1.png
    374,7 KB · kertaa luettu: 249
K

Kiekkokatsoja

Joo läppärillä aivan liian kirkasta katsoa ruutua. Kännykällä se on parempi.
Jotain push ilmoituksia herjaa, ja en anna siihen.lupaa. se häiritsee, ja bie tilaa.
Sekavalta tuntuu aluksi. En edes bäe kännykällä kirjoitustani. Kirjoitusvirheet lisääntyy.
No katotaan nyt.
 

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
Millä pääsee sellaisten ketjujen tuoreimpiin viesteihin, mitä ei ole muutamaan kuukauteen/koskaan lukenut? Aiemminhan niissäkin pääsi lukemaan vain tuoreimmat tuotokset (kuukauden ajalta?) klikkaamalla ketjun otsikon vasemmalla puolella olevaa sinistä palkkia, vaikka niissä viestiketjun nimen klikkaaminen veikin ketjun ensimmäiseen viestiin, kuten nykyisinkin. Aktiivisessa luennassa olevissa ketjuissa pääsee suoraan tuoreimpaan lukemattomaan viestiin kyllä edelleen ketjun nimeä klikkaamalla.
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Kuten monet ovat jo kirjoittaneet, niin lukemattomat ketjut tummalle teemalle paremmin esille.

Ja mä en ainakaan tykkää näistä nimimerkkien paksuuksista. Ehkä mä oon sit vaan sokea tai vammanen, mutta ärsyttää silmiä nuo paksut kirjaimet nimimerkissä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös