Vaikka täällä aiemmin vähän vitsailtiinkin tuolle, että kuplan sisällä näytetään kuinka monta viestiä on kirjoittanut ketjuun, olisi myös kiva jos jostain pääsisi oikeasti selailemaan niitä omia viestejä tietyssä ketjussa. Joskus olen kaivannut. Onko tällainen mahdollisuus olemassa?
Vaikka täällä aiemmin vähän vitsailtiinkin tuolle, että kuplan sisällä näytetään kuinka monta viestiä on kirjoittanut ketjuun, olisi myös kiva jos jostain pääsisi oikeasti selailemaan niitä omia viestejä tietyssä ketjussa. Joskus olen kaivannut. Onko tällainen mahdollisuus olemassa?
Yläkulmasta Etsi -> Tästä ketjusta -> By: jäsenVaikka täällä aiemmin vähän vitsailtiinkin tuolle, että kuplan sisällä näytetään kuinka monta viestiä on kirjoittanut ketjuun, olisi myös kiva jos jostain pääsisi oikeasti selailemaan niitä omia viestejä tietyssä ketjussa. Joskus olen kaivannut. Onko tällainen mahdollisuus olemassa?
Palstalle on näköjään tullut paljon uutta väkeä sitten aiempien softapäivitysten, koska perinteistä ei näköjään välitetä. Täällähän on annettu jopa ihan vuolaita kehuja, kun oikea perinteinen tapa olisi ollut lytätä kaikki muutokset maanrakoon ja ilmoittaa itkupoturaivareiden säestämänä, että palstan lukeminen loppui just ja nyt, jos ei ole paluuta vanhaan.
Minusta tämä palsta on nyt loistava.
Tuossa tyhjässä kohdassa on mainos, jos ei ole esto-ohjelmaa.Miksei tuo palsta näy koko leveydeltä vaan oikealle puoelle jää tuommoinen iso vaalea tyhjä kohta?
Yläpalkit näkyy kuitenkin koko leveydeltä
Selaimena Brave, kirjautuminen ei onnistu kännykällä.
Olemme varautuneet käyttämään palstan etusivulla kirjautumattomille käyttäjille uusia mainosratkaisuja, joiden takia etusivun leveys ja sijoittelu on erilainen kuin muualla.Siellä on jostain syystä tuo etusivun "bodyn" pagewrapperin max width 1200 pikseliä, kun muualla 1400 pikseliä. Joku koodaaja ehkä ymmärtää. Minä en sellainen ole, niin en paremmin osaa selittää, mutta katsoin silti mistä kiikastaa. Suomeksi sanottuna siis keskustelun etusivussa on perhanasti isommat marginaalit kuin muissa osioissa. Ärsyttää, kun ei ole yhtenäinen. Nappulatkin siirtyy eri paikkoihin. Ei yhtään kivaa. En suostu olemaan ainoa, jota tämä häiritsee. Suuttukaa nyt jo joku muukin.
Kyseisessä kohdassa näytetään mainoksia vain kirjautumattomille käyttäjille, joten kirjautuneelle käyttäjälle siinä ei näy mainosta. Sen sijaan mikä siitä nyt puuttuu on Verkkolehden uusimmat -elementti. Se siihen ja etusivulle palaa tässä muun säädön ohessa.Tuossa tyhjässä kohdassa on mainos, jos ei ole esto-ohjelmaa.
Korjaustoimenpiteiden jälkeen tekniikan kommentti oli "ihanku se toimis".Nyt skulaa, tänks
Korjaustoimenpiteiden jälkeen tekniikan kommentti oli "ihanku se toimis".
Tuohon ja muihin ketjun kommentteihin vastauksia tässä vielä tekniseltä puolelta myöhemmin.
- Matti Liljaniemi