Noniin, peli oli tasainen ja jännä ja hallissa odotetusti hyvä tunnelma. Lopputuloksen voi nähdä kahdella tapaa, joko menetettiin pisteitä tai sitten voitettiin yksi piste. Varsinkin toisessa erässä HIFK tuli juuri sellaisella karvauksella ja paineella päälle, kuten ounastelinkin ja HPK joutui lähinnä heittelemään roikkukiekkoja alueelta pois. Se, että selvittiin vain kahdella takaiskumaalilla oli jo eräänlainen torjuntavoitto varsinkin, kun itse päästiin erän alussa ensin johtoonkin. Kolmannessa erässä joukkue sitten kokosi itsensä ja otti peliä taas haltuunsa ja tasoitti pelin ansaitusti. Toki voidaan jossitella, että sen hallinnan aikana olisi pitänyt tehdä se voittomaalikin, kun paikkoja siihen kerta oli, mutta näin tällä kertaa. Jatkoaika nyt sitten meni tällä kertaa näin päin.
Olen ainakin itse tyytyväinen pisteeseenkin. Saatiin taas Ässiä pisteellä kiinni vaikka toisaalta Ilves ja KooKoo nousivat meidän kanssa tasoihin. Ei muuta kuin hyvällä ilmeellä jatkossakin niin kyllä tämä lopulta vielä meidän eduksi kääntyy.