Itse olen samoilla linjoilla Rinksun kanssa. Mun mielestä nuorempi kaarti on täyttänyt peliesitysten perusteella niiltä odotetut roolit hyvin, esim. Vesalainen, Turunen, Paajanen, Palve, Leino, Tuulola, Friman, Almari. Tosin pakeista Nikkilältä olisin odottanut vähän enemmän. Jos hankinnoista on joku pettänyt, niin se on tuo Lehtonen, jota monet odottivat ykkösketjun tasoiseksi pelaajaksi. Tähän ykkösketjun rooliin toivoisin ensi kaudeksi hankittavan jonkun melko nuoren tällä kaudella noin 30-40 pistettä tekevän, edelleen ylöspäin menevän ja myös puolustussuuntaan hyvin pelaavan pelaajan, tyyliin Markus Nenonen, sen sijaan että hankitaan joku uusi Lehtosen tyylinen jo urallaan alaspäin menevä pelaaja. Tuo on ollut oikeastaan ainoa suurempi huti uusissa pelaajissa tälle kaudelle nykyisten peliesitysten perusteella. Muuten tällä kaudella on ollut vain todella paljon epäonnea noiden loukkaantumisten kanssa, joita on ollut paljon. Backman olisi mielestäni ihan hyvin voinut olla ykkösketjun/kakkosketjun tasoinen pelaaja, ainakin harjoituspelien perusteella, jos vain olisi pysynyt ehjänä/terveenä. Nyt sitten Leino tippui tuosta varmaankin aika pitkäksi aikaa, kun oli hyvässä vireessä. Morinissa itse näen potentiaalia parantaa nykyisestä tasostaan vielä kevättä kohden, kun pääsee vielä parempaan kuntoon, jos sopimusta nyt jatketaan.