Orange Hockey
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HPK
No en minäkään jaksa sun kanssa keskustella tästä asiasta. Voit uskoa mitä huvittaa minun puolestani, jos et noita lukuja usko.
Tästä olen samaa mieltä. Varsinkin alaketjuihin potentiaalisia ok-tasoisia nuoria.Kyllähän HPK:n resursseilla täytyy joukkueeseen naarata näitä potenttiaalisia parikymppisiä
Tästä olen eri mieltä. Itse olen niin radikaalilla linjalla, että en palkkaisi enää yhtään yli kolmekymppistä ensi kaudelle. Mielestäni kopissa on tarpeeksi johtajuutta jo nyt esim. Paajasen, Lahden ja Viitaluoman mukana olon myötä.ja muutama yli kolmekymppinen jo(skus) tasonsa näyttänyt pelaaja.
Varmasti 40-60 pistettä edelliskaudella tehneitä on vaikea Kerhon resursseilla saada. Ainakaan yhtä enempää. Tästä olen samaa mieltä.Ei riitä rahkeet hankkia "valmiita parhaassa iässä" olevia pelaajia, jotka ovat parilla edellisellä kaudella tehneet Liigassa ne 40-60 pistettä. Niin kiva kuin se olisikin hankkia niitä 25-28 vuotiaita huippun veljeksiä joukkueellinen, niin Kerhon budjeteilla niin ei vain voi tehdä.
Harmi vaan, että piti laittaa se ulkomaanpykälä sinne, olisi aika hyvä pelaaja tuossa nyt. Jos se taktiikka tuottaa hyvä pelaaja on kehittää sitä pitkällä ajalla, niin erityisesti silloin kaikki tuollaiset pykälät pitäisi jättää pois sieltä sopimuksesta. No se oli Korpelan aikainen sopimus ja ehkä siitä opittiin jotain.
Manninen oli erinomainen haku silloin joskus myös. Harmi vaan, että piti laittaa se ulkomaanpykälä sinne, olisi aika hyvä pelaaja tuossa nyt. Jos se taktiikka tuottaa hyvä pelaaja on kehittää sitä pitkällä ajalla, niin erityisesti silloin kaikki tuollaiset pykälät pitäisi jättää pois sieltä sopimuksesta. No se oli Korpelan aikainen sopimus ja ehkä siitä opittiin jotain.
Voi kun sopimusten teko olisi näin yksinkertaista.
Laihaksi jää saalis, jos mitään pykäliä ei sopimuksiin laiteta. Erityisesti pienet joukkueet ovat siinä tilanteessa, että osa palkasta voidaan korvata siirtopykälillä. Ei enää olla millään 80-luvulla, kun luvattiin kylkeen paikka automyyjänä ja pelaajat tahkosivat samassa seurassa vuosia.
Muistetaanhan me myös se, kuinka Sakke olisi kovasti halunnut päästä eroon tuosta sopimuksesta jo heti sen ensimmäisen kauden jälkeen, mutta silloinhan Kerhon toimisto pysyi kovana ja hyvä niin.
En tiedä mikä on asian laita, mutta vähän on enää joukkueita, jotka voi ja alkaa vaatimaan pelaajia pelaamaan vasten tahtoaan. Niin tylsää kuin se onkin, niin ennemmin sitten "puretaan sopimus yhteisymmärryksessä" eli etsitään uusi osoite ja palkanmaksu jatkuu siellä. Muuten menee maine ja sitten onkin entistä vaikeampaa löytää niitä pelaajia. Täällä on vähän liian pienet markkinat ja liian vähän rahaa tälläiseen. NHL:ssä sitten näitä kovia päätöksiä näkee useammin.Itse olen kuullut asian niin, että toimisto olisi antanut Sakelle luvan siirtyä Kärppiin, mutta mies päätti jäädä Hämeenlinnaan.
Itse olen kuullut asian niin, että toimisto olisi antanut Sakelle luvan siirtyä Kärppiin, mutta mies päätti jäädä Hämeenlinnaan.
Hmm.. Alle kymppi pelattu ja HPK:lla ollu jo lähes kymmenen huippupaikkaa, mutta ei maaleja. Olenko nähnyt tämän ennenkin?