Oli korkea maila, ei kai sitä kukaan kielläkään. Ratkaiseva tuomarivirhe tapahtuikin jatkotilanteessa, josta Lehtivuorelle arvottiin 2min tyhjästä kun yleisö huusi vielä sitä korkeaa mailaa jota yksikään tuomari ei nähnyt.Se ei ollut tuomarien maila naapuria naamassa, kyllä se oli Sillanpään? maila se. Tuomari ei siinä mokannut mitään muuta kuin sen osuman näkemisen. Sillanpää mokasi aivan helvetin raskaassa paikassa mailansa naapuria naamaan niin että silmäkulma auki. Hauskasti se vika silti kääntyy tuomareihin, eikä siihen vitun idioottiin joka 2-2 tilanteessa ja pelin ollessa hallussa menee hakkaan naapuria mailalla kupoliin.
Tuomari ei siinä mokannut mitään muuta kuin sen osuman näkemisen.
Sama. Viihdyttävä matsihan tämä oli! Viides olisi jäänyt tulematta, niin Kerholla olisi puristus riittänyt tasoitukseen ja taas Iltapulun otsikot olisi kirkuneet... Hyvä matsi, hässäkkätulos.Posia: Peli näytti todella hyvältä verraten siihen mitä se on ollut viimeiset pari-kolme viikkoa. Jalka näyttää kevyemmältä ja syötöt napsuu paremmin lapaan kun ajoitukset on kunnossa.
Näin mäkin tuon näkisin. Totta tuntuu olevan tuokin, että maalivahtipeli on ollut heikompaa kuin syyskaudella, mutta toisaalta kuka odotti, että se voisi sillä tasolla olla koko kauden. Mieluummin notkahdusta nyt kuin vasta runkosarjan jälkeen. Ja toisekseen, Larmi saanee juuri nyt hyvää harjoittelua ja päälle lepoa enemmän tässä vaiheessa, niin on sitten myöhemmin kovemmassa iskussa. Muuten tämän illan peli Oulussa meni myös tuurin, maalivahtipelin ja tuomareiden piikkiin. Ja kehitettävää myös varmasti kenttäpelistä löydettiin.HPK oli tänään hyvä 5 vs. 5 pelissä. Oli parempi kuin moneen viikkoon. Uskon jääkiekossa todennäköisyyksiin, tuolla pelillä Kerho voittaa enemmän kuin häviää. Yrityksen puutteesta syyttäminen on puusilmäisyyttä, kyllä siellä pistettiin tänään itseä likoon. Sen sisun ja perkeleen sijaan maalipaikoissa olisin nähnyt mielelläni enemmän kylmäpäisyyttä ja rentoutta.
Itella kanssa hyvät fiilikset vieläkin. Jotenkin sitä on vaan oppinut, ettei kaikkia pelejä voi voittaa. Eikä edes tarvitse. Kun voittaa oikeat pelit se riittää, tai niistä oikeista riittävästi, se oikeastaan riittää.Hyvä tästä tulee, uskokaa pois.
Mä ymmärrän että ottaa koville, mutta nytkö se on jo mun vika että sun on pakko lukea näitä mun löpinöitä? Jätä hyvä mies lukemati, jos ottaa noin koville. Pitkässäjuoksussa tasan ja muut jargonit sitten perään. Tai ensikerralla voi olla pelaamatta korkealla mailalla vastustajaa naamaan ja tehdä paikoista maalit.BlackWolf hei, sun olkiukot alkaa tulla jo korvista ulos.
Enemmän tässä odottelisin kyllä nyt Lahden Jaskalta ja parilta muulta nimimieheltä. Nimeltämainittu on esim. nyt vissiin vetänyt seitsemän matsia kiikareilla, ei hyvä.
Noin yleisesti ottaenhan tuo pelaaminen taas näyttäisi olevan menossa oikeaan suuntaan. Tulokset vaan ratkaisee aika paljon.
No, kotituomareita ei ole Hämeenlinnassa näkynyt aikoihin. Vieraskoreaa on täällä viheltäminen ollut.
Vaikka sanoisit mitä, en muista, milloin samasta vaihdosta löydetään kolme kakkosta vain toiselle joukkueelle. Olisivatpa vain nähneet sen ensimmäisen vihellettävän.
Tuo on ihan turhaa tuo tuomarien puolustelu kun tänääkin se meni juurikin päin vittua kun annettiin paikko/huutojäähy, jonka ansiosta 5vs3. Ja BW, entinen huipputuomari leikkii aina jotain marttyyriä kun joku hiukan menee tuomareita arvostelemaan. Jos tuomarien touhu ei radikaalisti parane tulee pleijari peleista järkyttäviä katastrofeja kun linja pomppii enemmän kun superpallo pelien sisällä ja pelistä' toiseen vielä enemmän...Kiitos ja anteeksiTäytyy antaa siitä jengille posia, että ei sentään ruvettu odottamaan summeria näätien 5 maalin jälkeen vaan laitettiin lisää hönkää.
Mitä tulee dumareihin niin pakko sano, että olen @BlackWolf :n kanssa samaa mieltä. Tänään näin ja huomenna toisin. Tosin siinähän se ongelma juuri onkin, kun tasasuutta ei tunnu löytyvän tuohon toimintaan. Pitää vaan toivoa, että pitkässä juosksussa menee tasan kuten jotkut väittävät.
En minä puolustele dumareita oikeastaan juurikin toisin. Minunkin mielestäni tuo Lehtivuoren jäähy oli todella heppoinen. Perus maalinedus vääntö missä heikompi heitti pyllylleen, mutta turha itkeä sen perään meni jo ja nyt pitää toivoa kädet ristissä, että menee jossain pleijaripelissä viimeistään tasan.Tuo on ihan turhaa tuo tuomarien puolustelu kun tänääkin se meni juurikin päin vittua kun annettiin paikko/huutojäähy, jonka ansiosta 5vs3. Ja BW, entinen huipputuomari leikkii aina jotain marttyyriä kun joku hiukan menee tuomareita arvostelemaan. Jos tuomarien touhu ei radikaalisti parane tulee pleijari peleista järkyttäviä katastrofeja kun linja pomppii enemmän kun superpallo pelien sisällä ja pelistä' toiseen vielä enemmän...Kiitos ja anteeksi
Tässä olisi lehdistötilaisuus: Lehdistötilaisuus: Kärpät - HPK (5-3) 31.01.2017 - YouTube
Mitä sä nyt taas horiset, ei mua ota yhtään koville, kirjoitin vaan noista sun naurettavista olkiukoista mitä viuhdoit menemään ja samalla halveksit, kun joku harmittelee tuomaritoimintaa. Etkö itse tajua vai oletko oikeasti niin tolvana?Mä ymmärrän että ottaa koville, mutta nytkö se on jo mun vika että sun on pakko lukea näitä mun löpinöitä?
Jostakin syystä Liiga halutaan pitää edelleen painiliigana. Sitten aina joku valopää päättäjä kommentoi, kuinka "annetaan poikien pelata" ja "tuomarit ei halua ratkoa pelejä". Mailahäirintä, blokkaamiset ja estämiset saataisiin kyllä kitkettyä Liigasta jos niin haluttaisiin.Edit: Oon ollut jo pidempään sitä mieltä, että Liigassa ei kannata edes taitokiekkoa peluuttaa, valitettavasti. Mailahäirintä ja kiekottoman estäminen on niin räikeetä, että hyh hyh. No ei kai siinä.