Ei se läppäri onneksi kauas lentänyt eikä korkealta, kun ilmeisesti ehjänä pysyi. Hyvä niin.
Minä heitin vaan vähän ja juuri sopivaan (pehmeään) paikkaan. Ei täs nyt ruveta tekniikkaa paskomaan, ei riittäisi budjetti. Täytyy muistaa että tässä on takana Pantsen ja Kivatsun aikakausi ja sitten Atun aikana se maalintekeminen oli yhtä vaikeeta. Aika moni läppäri olisi viime vuosina rikki mennyt.
Mutta asiaa. Hiukan olen ottanut happea ja jatketaan. Kuitenkin täytyy sanoa, että se ylivoima oli eilen parempaa kuin se oli. Siellä oli ylärimaa sun muuta, mutta sai jopa paikkoja ylivoimalla. Palve oli pirteä ja ykkönen oli sähisevä. Kyllä mä uskon, että se ketsuppipullo pamahtaa kerralla ja kunnolla. En tiedä pamahtaako vielä ensi peliin, mutta pamahtaa. Kausi on ollut aikasmoista vuoristorataa. Alkukausi oli hyvää, mutta ei tehty maaleja. Sitten oli huippujakso ja paukutettiin maaleja. Sitten oli huono jakso, kun oli sekoilua joka puolella kenttää. Tällä hetkellä kokonaisuutena peli on oikeasti kaikinta jämäkintä, paitsi siis siellä hyökkäyspäässä. Kerholla on neljä sylinteriä jotka painaa jokainen ja kykenee viemään peliä helpostikin. Mielestäni ailahtelevaisuus menee vielä Pennasen peliirjan opettelemiseen. Kuitenkin siellä on kokemusta, että rutiini pitäisi pelaajapuolella riittää. Uskon että tappioputken aikana siellä mietitään liikaa vielä systeemejä ja liikaa yritetään pistää luukkuja kiinni. Nyt kun se menee paremmin, niin se hyökkäys ei vaan lähde. Se että ongelma on tasaviisikoin ja varsinkin ylivoimalla korostunut, niin mielestäni kyse on vain itseluottamuksesta, jonkin verran tuuristakin ja sattumuksista. Kyllä se alkaa sitten pamahteleen jossain vaiheessa.