Ikävänkantaja
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Miettinen-Jasu-Bruun yv-koostumuksen runkona.
Pure horror.
Ei mulla muuta.
Pure horror.
Ei mulla muuta.
Oli jo elokuussa.Toi Miettinen on aivan turha!
Niinpä niin, ja pelaajat pelaavat ja tekevät ne maalit.Niinpä niin, mutta päävalmentaja vastaa kyllä kokonaisuudesta.
Niinpä niin, ja pelaajat pelaavat ja tekevät ne maalit.
Kokonaisuudessaan kaksi erää hienoa peliä Kerholta (pl. yv). Onhan se vähän karu tilanne kun yv:lle on heittää Koivistoa, Hopposta, Bruunia, nykymiettistä, Liedestä, Jasua jne..
Laurikainen antaa jokaisessa pelissä Kerholle realistisen mahdollisuuden voittaa. Jos HPK:n organisaation jokainen osa-alue olisi ammattimaisuudessaan Laurikaisen tasolla, seura olisi koko Liigan paras.Laurikainen taas paras.
Niinpä niin, mutta päävalmentaja vastaa kyllä kokonaisuudesta.
Nyt sulla on kyllä värikynää mukana tuossa postauksessa. Peli oli aika tasainen ja vain pari henkilökohtaista virhettä aiheutti hiukan tykytyksiä katsomossa (E5). YV:llä HIFK sai kyllä pahoja tilanteita aikaan. Kerhollakin oli omat hetkensä. Paitsi siinä 5-3:ssa. Ne siniviivan löysät poikittaissiirrot... UUH! Siitä jäi muuten päivänselvä koukku viheltämättä HIFKille, kun pelattiin siirrettyä rangaistusta Laurikaisen syöksyn jälkeen. Tuomarit paskoivat housuunsa.Mä oon taas kerran kattellut tilastoijien kanssa eri peliä, kolme erää käytännössä kusessa ja viimesessä kun piti kirivaihdetta lyödä, niin 4 torjuntaa vastustajan maalivahdille, laukasukarttakin on taas just sen näkönen kun se tuntuu olevan joka helvetin pelissä, omat touhut on ympäriinsä kuin Jokisen eväät ja kaveri vetelee aina sektorista.
Mä tykkään; Manninen on koko joukkueen ainoa jätkä, joka saa toimitettua kiekon hyökkäysalueelle. Hallitusti.Mä muuten en tykkää Mannisesta. Voi olla ketjukemiastakin kiinni, mutta jätkä tuntuu pelaavan ihan vain itselleen eikä joukkueelle. Joo-joo, huonommille ei syötetä, mutta hyvää se tekisi joskus joukkuehengen kannalta. Taitoa ja itseluottamusta on kyllä kiva seurata, mutta pelikäsitys on onneton.
Tykkäisin paljon enemmän, jos sen toimituksen jälkeen tekisi jonkun fiksun ratkaisun itsekkyyden sijaan. Mutta totta, joukkue tarvitsee tuollaisia kiekon ylöstuojia. Arvostan myös sitä taitoa. Nyt tuosta potentiaalista jää ulosmittaamatta niin paljon. En ole tällä kaudella nähnyt tarpeeksi Kerhon pelejä, jotta osaisin arvioida, onko se vain ketjukemiaa, vai ihan silkkaa itsekkyyttä. Tällä hetkellä sanon että itsekkyyttä.Mä tykkään; Manninen on koko joukkueen ainoa jätkä, joka saa toimitettua kiekon hyökkäysalueelle. Hallitusti.
Totta. Monesti olisi paikka syöttää, mutta vedetäänkin itse. Tai laitetaan joku ilmiselvä syöttö, jonka vastustaja lukee helposti. Heti kun on vähänkin juonikkuutta mukana, tapahtuu myös hyviä asioita.Pelaajat eivät ns. tunnista tilannetta ja reagoi sen mukaan.