Mä en tiedä mikä fiksaatio sinulla on tuota hengittämistä kohtaan, mutta kiitos, jälleen kerran, hengittämisen tärkeyden muistamisesta. Se kun meinaa aina välillä unohtua, kun ei ole kuin noita ainoita automatisoituja asioita ihmisen kropassa.
Minä en nyt ihan, edelleen, pysy kärryillä näissä väitteissä. Että siis mikäs nyt tällä kaudella tuossa pelaajistossa on vikana? Mikä siinä oli viimekaudella? Yksittäisiä huteja on tullut, sitten niitä on paikkailtu ja lopputulos on joka kerta ollut että Arvosen poppoo vetää pitkin *ttuja, ihan sama ketä siellä on pelaamassa. Miten ihmeessä tästä nyt voi vääntää syyn toimarin niskaan? Se toimariko käski laittaa pakit hyökkäämään? Onpas paska toimari ja koutsi ollut muuten Lukollakin, kun sielläkin oli joskus (viime kevään pleijareissa) 3 pakkia kentällä samaan aikaan. Onko tämä nyt oikeasti joku perustelu jollekkin? Tuukkakin viiletti joskus laiturina ja oli muuten huikeeta katseltavaa, kukahan paskakasa sillon oli toimarina, sen vika varmaan tuokin.
Minä ymmärrän kyllä ettei kaikki hankinnat osu nappiin ja virheitä on sielläpuolella tehty, kuten on tehty monessa muussakin asiassa, mutta onhan tää nyt oikeesti saatanan surkuhupasta alkaa syyttää Riivaa, että vetänyt vituiksi ja kaataa koko lokasankoa sen niskaan, kun nyt sai potkut. Toki se on todella suomalaista mentaliteettiä, että kuhan joku osoittaa syllisen niin sitten juostaan kertomaan kuinka nyt se syyllinen löyty ja huomenna on kaikki hyvin. Se joukkue tulee perjantaina pelaan varmaan ihan huikeeta hokia, nyt kun se yks mätisäkki saatu pois toimarin pallilta. Sen tekemiset kun siellä kentällä näkyy niin sikana.
Edelleen... hohh hoijaa. On tää vaan huikeeta settiä, mä jo kyselin kerho shopista, ei ollut oransseja pullonpohjalaseja myynnissä, vinkatkaas joku mistä noita saa, tai mitä aineita porukka vetää, mulle kelpais samat.