Onko palstalta poistettu ominaisuus "siirry uusimpaan lukemattomaan viestiin"?
Kaikki kolme vaihtoehtoa (otsikko, sininen palkki vasemmalla, nuoli oikealla) vievät vain kyseisen ketjun viimeisen sivun alkuun.
Onko normaalia, että puhelimella ei pääse välilehtien kautta uusimpaan lukemattomaan viestiin, vaan välilehti avautuu siten, että ylhäältä joutuu rullailemaan alas? En tiedä olenko ainoa, jolla androidilla on tällaisia ongelmia, tietekoneella toimii normaalisti.
Ylläpito
Vika/ominaisuus ei ilmeisesti vaivannut kaikkia käyttäjiä - sellaisiakin vastauksia tuli. Ylläpito ei kommentoinut ongelmiamme millään tavalla. Jossain vaiheessa (muistaakseni melko nopeasti?) painettaessa "siirry uusimpaan lukemattomaan viestiin" uusi välilehti avautui kyseisen ketjun lopusta. Toisin sanoen aina joutui kelailemaan takaisinpäin ja yrittää muistella mikä saattaisi olla se uusin lukematon viesti.Toisessa ketjussa ihmettelin samaa jo reilu viikko sitten...
Puhelimena Samsung Galaxy S6 - eli Android ja Chrome. Päivitykset ovat kunnossa, välimuisti tyhjennetty, kaikki muukin scheisse luurista puhdistettu. Vehkeet pitäisi olla niin hyvässä kunnossa kuin olosuhteisiin nähden voi olettaa. Silti... sama vika @Ostoskassi!
Ylläpito ei vastannut kysymykseeni!
Toi peukku pois tosta tykkää napista. Pelkkä tykkää ja raportoi tyylikkäämpi vierekkäin.
Samaa mieltä. Ottakaa edes peukun kuva pois.Oon samaa mieltä. Vähän turhan facebookmainen.
Samaa mieltä. Ottakaa edes peukun kuva pois.
Eikä toi tykkäystoiminto edes näköjään vähennä näitä "me too" viestejä.
Toi peukku pois tosta tykkää napista. Pelkkä tykkää ja raportoi tyylikkäämpi vierekkäin.
Nämä kaksi asiaa tosiaan näin pienen totuttelun jälkeen iskivät heti palstan selkeyden kannalta silmille.saisiko tuota tykkäämis-informaatiota esimerkiksi tuonne oikeaan laitaan. Mielestäni tuo "ylimääräinen informaatio" häiritsee tällä hetkellä hieman itse viestien lukemista, varsinkin jos melkein joka viestissä on tykkäyksiä.
Tykkäysnappi nyt sikäli on aivan paskanhailee, mutta tuo toteutus on suoraan sanoen kehno. Tuo peukku hyppää silmään häiritsevästi, ehdottomasti haaleampaa värimaailmaa. Eniten kuitenkin ärsyttää tuo tykkääjä-laatikko, tuo on aivan karmea.
Mallia olisi kannattanut ottaa esim. ylilaudalta. Tää-äänet eli sikäläinen tykkää-nappi on todella huomaamaton ja samaten noiden äänien määrä on vain numero viestikentän reunassa. Jos jotakuta todella jotkut tykkäykset kiinnostavat, ne on helposti nähtävillä, mutta toisaalta niitä ei tarvitse puristien katsella tuollaisessa kamalassa ja riitasointuisessa lootassa. Hyi.
Onkohan palstabugi vai mikä...? Aiemmin olen kyennyt seuraavaan myös puhelimella ja tabletilla. Tietokoneella homma pelaa ihan jees.
... iPhonella tai iPadillä. ...
Eli, onkohan koodissa joku bitti vinossa vai missä vika?
Xenforon tukiforkalta löytyi aiheesta ketju, jossa nostivat käden pystyyn ja toteavat että kyseessä on iOSin ongelma jota he eivät pysty 1.5-versioon korjaamaan. Kannattaa kokeilla tekstieditorin laittamista simppelimoodiin, yllä oikealla reunassa oleva Tx-ikoni tekee sen.
Tässä vielä aiheesta keskustelua: XF1 Text Selection issue in iOS 12 Safari
On. Ko. projekti (XF 1.5 => XF 2.x) on budjetoitu ensi vuodelle.Ymmärrän alustaan liittyen reunaehdot, että semmoinen pitää ensin tehdä ja julkaista jne., mutta noin niin kuin periaatteen tasolla. Jos siis ongelman ohittava versio tulee, niin onko toiveissa saada se myös Jatkoajalle?
Tähän liittyen, koska allekirjoitan tämän sanasta sanaan, eikö olisi parempi ratkaisu siirtää navigointi sivun yläreunaan, joka mielestäni muutenkin olisi huomattavasti loogisempi paikka sille? Kuinkahan monta kymmentä kertaa jo pelkästään tänäänkin on tullut rullailtua "yli" mobiililla. Enkä nyt jaksa uskoa, että tuohon ihan hetkeen kukaan on tottumassakaan.Tuonne viestikentän alle eli ihan sivun alalaitaan on tullut tuollainen valtava koko sivun navigointiosio. Se on mobiilia käyttäessä aika huonossa paikassa keskustelupalstan kannalta, sillä alaspäin liu'uttaessa palstan navigointi jää ruududta ulos. Siis tuo palkki jossa on esim. "Palsta", "Vapaa keskustelu" ym. Voisiko sen siis siirtää jonnekin muualle @Ylläpito ?
Olen myöskin samaa mieltä tuon alareunan valikon surkeudesta. Kirjoitan sen näin erikseen luodakseni mielikuvaa suuremmasta kärsijäjoukosta pelkän edellisistä viesteistä tykkäämisen sijaan. Tämä tilanne on historiallinen häpäisy, kaikkien aikojen farssi. Tämä palstan alasajo on arvoton näytelmä, jonka loppufanfaarista ei ole vielä tietoakaan.
Sama tuli äsken. Kesken kaiken viestin kirjoittamisen.Mulle on tullut useamman kerran tällainen ilmoitus: An unexpected error occurred. Please try again later.
Virheilmoitus on tullut, kun olen yrittänyt avata viestiketjuja, jotka sisältävät uusia viestejä. Käytössäni on HP:n Windows 10 -läppäri vuosimallia 2017, jossa selaimena Opera.
Mulle on tullut useamman kerran tällainen ilmoitus: An unexpected error occurred. Please try again later.
Virheilmoitus on tullut, kun olen yrittänyt avata viestiketjuja, jotka sisältävät uusia viestejä. Käytössäni on HP:n Windows 10 -läppäri vuosimallia 2017, jossa selaimena Opera.