Äänestys tykkää-napista

  • 2 619
  • 39

Mitä mieltä olet tykkää-napista?

  • Hyvä juttu

  • Huono juttu

  • Ihan sama


Tulokset ovat nähtävissä vain äänestämisen jälkeen.

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Hymiöt kuului palstan varustukseen silloin joskus vuonna miekka ja kilpi, mutta niistä luovuttiin koska niiden tallentaminen vei liian paljon tilaa tekstiin verrattuna.

Ehkä nykyteknologialla ne voisi tuoda takaisin? Nykyään niitä tuskin tarvitsee nimittäin enää tallentaa tietokantaan kuvamuodossa.

Ellei sitten vaan pysy hymiöissä, jotka onnistuu tässä näppäillessä ;)
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Tykkäystoiminto on kuin nenäpäivä Englannissa. Kerran vuodessa nuo äärikonservatiiviset muutosvastarinnan etujoukot osoittavat hitusen inhimillisyyttä, kun jopa pukuherrat laittavat punaisen tekonenän kuonoonsa. Tosin Jatkoajassa ei voida puhua vuosittaisesta silmukan höllentämisestä, pikemminkin once in a lifetime, tämäkin päivä tuli nähtyä.
 

Hereworth

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Joni Puurula, Flyers
Tykkäysnappi nyt sikäli on aivan paskanhailee, mutta tuo toteutus on suoraan sanoen kehno. Tuo peukku hyppää silmään häiritsevästi, ehdottomasti haaleampaa värimaailmaa. Eniten kuitenkin ärsyttää tuo tykkääjä-laatikko, tuo on aivan karmea.

Mallia olisi kannattanut ottaa ylilaudalta. Tää-äänet eli sikäläinen tykkää-nappi on todella huomaamaton ja samaten noiden äänien määrä on vain numero viestikentän reunassa. Jos jotakuta todella jotkut tykkäykset kiinnostavat, ne on helposti nähtävillä, mutta toisaalta niitä ei tarvitse puristien katsella tuollaisessa kamalassa ja riitasointuisessa lootassa. Hyi.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Tykkäysnappi nyt sikäli on aivan paskanhailee, mutta tuo toteutus on suoraan sanoen kehno. Tuo peukku hyppää silmään häiritsevästi, ehdottomasti haaleampaa värimaailmaa. Eniten kuitenkin ärsyttää tuo tykkääjä-laatikko, tuo on aivan karmea.
Onko tuo ulkoasu toisilla räikeämpi kuin toisilla? Mulla se on lähes huomaamaton objekti punaisen raportoi-namiskan vieressä.
 

Hereworth

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Joni Puurula, Flyers
Onko tuo ulkoasu toisilla räikeämpi kuin toisilla? Mulla se on lähes huomaamaton objekti punaisen raportoi-namiskan vieressä.

Laittaisin kuvankaappauksen jos jaksaisin ja viitsisin. Itsellä ainakin tuo raportoi-on haalean punainen, samaten kun muut painikkeet omissa viesteissä ovat haalean harmaat. Tykkää on noihin nähden kirkkaallammalla sinisellä. Toki ihmiset näkevät värejä eri tavalla, että voi olla sekin.
 
Saako tästä äänestyksestä tykätä?

Tuskin sitä kukaan kieltääkään. Helpoiten varmaan ilmaiset tykkääväsi äänestyksestä tykkäämällä ketjun avausviestiä. Toki siinä jää vielä hieman tulkinnanvaraa siihen, että tykkäätkö nimenomaan avausviestistä, äänestyksestä vai molemmista. Noh, mutta, pääasia, että joku tykkää. Sekä tästä uudistuksesta, että viesteistä palstalla.

Itse en osaa vielä muodostaa mielipidettä tästä, vaikka sinänsä tykkäänkin ajatuksesta.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mun mielestä täällä voitais olla vaikka oikeilla nimillä. Kuvaa nyt välttämättä kaikki ei ole ottanut itsestään.
 

arvee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi Fineland, North Atlantic Hawks, EU, Jokerit
Musta tuntuu huonolta jutulta, en tykkää.
Toisaalta olisin ehkä suhtautunut tuleen ja maanviljelykseen samoin, mutta minä en vain tykkää liian kiivaasta muutostahdista, hektisestä menosta.
Jatkoaika oli syvällisen ajattelun somekeidas, nyt sekin kääntyy rintamalinjojen yli tykitykseksi, vihanlietsontaa tykkäämällä toisista enemmän. Musta valtaa mielentiloja, luo surullisuutta.

No, oikeastaan ihan sama, mutta äänestin siis peruspessimistisesti huonoksi.
Ei kai minun ole pakko tykätä yhdestäkään viestistä, saanko jatkaa vanhoillisesti?
 

arvee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi Fineland, North Atlantic Hawks, EU, Jokerit
Olen tuuliviirinä kääntänyt tuulitakkini kevyesti. Tykkäänkin tykkää-ilmaisusta nappia painamalla. Olen nimittäin tavannut muutamia viestejä, jotka olin itse tuntenut tai jopa ajatellut ihan ominpäin, mutta en ole vaivautunut tai uskaltautunut fiilistä kirjoittamaan. Useissa tapauksissa en myöskään olisi osannut julkaista, tuoda ajatuksiani julki yhtä hyvin kuin tykkäämäni eli kiva kun joku toinen ihminen on kirjoittanut tuntemuksiani ja fundeerauksiani julki.
Toivottavasti ette tykkää kyttyrää jos tykkään.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Mun mielestä täällä voitais olla vaikka oikeilla nimillä. Kuvaa nyt välttämättä kaikki ei ole ottanut itsestään.

Tämä oli muuten aivan todellinen ongelma pienenä. Internet alkoi jo kehittyä ja digimuotoiselle kuvalle oli joskus tarvetta ties mihin.

Mistäs sellaisen vain olisi siihen hätään saanut hankittua. Jotkut asiat oli ennen huonommin.
--

Yllättävän vähän tuo laatikko missä on tykkääjien nimet häiritsee, vaikka sen sisältö onkin aivan turha.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös