Juuri näin, koska palsta toimii sinulle hyvin, niin kaikkien pitää olla tyytyväisiä, valittaa ei saa.Löysin "Merkitse osiot luetuksi" -toiminteen kolmessa sekunnissa kännykällä. Back-nappi toimii hienosti, se vie edelliseen näkymään.
Juuri näin, koska palsta toimii sinulle hyvin, niin kaikkien pitää olla tyytyväisiä, valittaa ei saa.Löysin "Merkitse osiot luetuksi" -toiminteen kolmessa sekunnissa kännykällä. Back-nappi toimii hienosti, se vie edelliseen näkymään.
En sanonut niin, en vain ymmärrä ongelmaa.Juuri näin, koska palsta toimii sinulle hyvin, niin kaikkien pitää olla tyytyväisiä, valittaa ei saa.
Pakko palata vielä tähän vanhempaan viestiin, kun edelleen yritän jäljittää tätä villakoiran ydintä. Jos minä luurin selaimella haluan palata foorumitasolle niin, että juuri vierailtu ketju on merkattu luetuksi, painan yksin kertaisesti sitä foorumipalkin linkkiä, joka vie juuri sinne, mihin olen menossa. Ja aivan varmasti juuri luettu ketju on merkattu myös siinä otsikkosivulla luetuksi. Ei siinä mitään back-nappia/pyyhkäisyä tarvitse/kannata käyttää. Toki, jos ei osaa käyttää selainta, niin se on sitten voi-voi. Ja jos haluan merkata koko alafoorumin luetuksi, klikkaan tarvittaessa puhelimen yläreunaa, jolloin toimintopalkki tulee automaattisesti suoraan silmille nappeineen kaikkineen. Kokeiltaessa toimi siis loistavasti tuo osioiden merkkaus luetuksi. Jos sen pitää olla vielä tuota helpompaa, niin olen kateellinen teille siitä, miten pienet ongelmat teillä on.Navigointi näillä uusilla responsiivisilla sivuilla ei vastaa läheskään sitä mitä se on Tapatalkissa. Esimerkkeinä back toiminto ketjusta foorumitasolle, jolloin juuri luettu ketju ei näy luettuna. Tai koko alafoorumin merkitseminen luettuani, ensin joutuu selaamaan sivun alkuun, sitten etsimään merkitse luetuksi toiminnon kolmen pisteen takaa.
Miksi foorumi pitäisi merkitä luetuksi? Mulle ei ole koskaan selvinnyt mihin tätä ominaisuutta kuuluu käyttää. Jokainen ketjuhan merkkautuu automaattisesti luetuksi, kun sen on käynyt lukemassa. Miksi ihmeessä sellaisetkin ketjut pitäisi merkata luetuiksi, joita ei ole luettu?Miksi vaikeaksi tehty foorumin merkitseminen luetuksi ei kelpaa esimerkiksi. Tai selaimeen back napin huono toimivuus? Ne on molemmat ärsyttäviä ominaisuuksia.
Mulla on puhelimena noin 14kk wanha Samsung Galaxy S4 ja käytän sitä oletusselaimella eli Chrome. Näytön koosta mulla ei ole sen enempää hajua kuin että ainakin ostohetkellä tuossa taisi olla yksi suurimmista "normaalipuhelinten" näytöistä. Tämä laite (ja yhdistelmä) toimii ainakin mulla kuin unelma. Mä pystyn lukemaan palstaa helvetin hienosti esimerkiksi junassa tai muissa vastaavissa tilanteissa. Tämä on tullut mulle täysin lisänä. Pääasiallisesti käytän palstaa edelleenkin pöytäkoneella tai läppärillä. Sanoisin, että noin 95% (tai jopa ylikin) viimeisen vuoden aikana kirjoittamistani viesteistä on kirjoitettu ihan oikealla tietokoneella - ei millään lelulla (puhelin, tabletti jne.).Jos peilataan näitä vaikka Samsungin Galaxy S-sarjan kautta niin vuonna 2010 ilmestyneessä ensimmäisessä Samsung Galaxy S puhelimessa oli neljän tuuman näyttö. Seuraajassa (2011/S2) oli jo 4,3 tuumainen näyttö. Uusimmassa lippulaivassa S5:ssa on 5.1 tuumainen näyttö.
Leon tiivistää tässä helvetin hienosti omatkin ajatukseni ja mielipiteeni!Mulla ei ole mitään Tapatalkia vastaan. Mua vaan naurattaa ja ihmetyttää tuo asenne, että elämä on pilalla ja ilman sitä palstaa ei voi käyttää.
Testasin yhtä juttua parissa minuutissa yhdellä kädellä ja toisella vatkasin munaa.Tapatalkkia on helpompi käyttää yhdellä kädellä ja Tapatalk on kokonaisuuteena enemmän "glancable" joka helpottaa nopeaa vilkaisua kun on pari minuuttia luppoaikaa.
Avasin puhelimen selaimella tämän ketjun viimeisen sivun (33) ja halusin mennä sivulle 18. Kirjoitin yksinkertaisesti osoiteriville "page-33" tilalle maagisen numeron "18" ja painoin Go-näppäintä. Voilá... olin tämän ketjun sivulla 18. Onnistui helposti parin minuutin aikaikkunassa ja vieläpä yhdellä kädellä.Käyttöskenaario: haluat mennä 128 sivuisen ketjun sivulle 98. Nykyisessä selainpohjaisessa ratkaisussa minun pitää osua nuppineulan pään kokoiseen nuoleen että saan seuraavan satsin sivuista (114-119). Defaulttina näkisin varmaan vaihtoehtoina sivut arviolta sivuun 119 asti. Oletan että tarvitsisin viisi hakkausta tuohon vaikeasti osuttavaan nuoleen että pääsen koettamaan osumista sivua 98 merkitsevään yhtä suureen nuppineulaan. Tapatalkissa painan ylälaidassa olevaa sivunosoitinta joka tässä tapauksessa sanoisi 128/128. Tämä avaa minulle valikon avata mikä tahansa sivu.
Vaihtoehtoinen tapa (hyper-) linkittää, jos/kun automaattinen linkitystoiminto ei toimi (-nut).Eli kun Kettu haluaa muokata hyperlinkit manuaalisesti, toimii palsta silloin kaikille?
Vaihtoehtoinen tapa selata tietylle sivulle, jos/kun joku kokee osumisen nuppineulanpäänkokoiseen nuoleen/sivunumeroon liian hankalaksi puhelimella selailtaessa.Ja kun kettu haluaa muokata osoiteriville sivunumeron niin palsta toimii kaikille.
Minkä helvetin takia? Mitä kiinnostavaa on sivulla 98? Oikeasti.Käyttöskenaario: haluat mennä 128 sivuisen ketjun sivulle 98.
Mulla on sulle kaksi sanaa: pinch zoom.Nykyisessä selainpohjaisessa ratkaisussa minun pitää osua nuppineulan pään kokoiseen nuoleen että saan seuraavan satsin sivuista (114-119).
Tapatalkista ei ole uutta kerrottavaa. Kun ei ole uutta kerrottavaa, ei ole uutta kerrottavaa. Sen toisteleminen joka päivä ei asiaa muuksi muuta.
Uutta kerrottavaa ei ole, koska sen ajattelemiselle ei ole uhrattu kovin montaa hetkeä - eikä uhrata ennen kuin päästään priorilistassa sinne asti.
Vastaus on annettu, useita kertoja. Eikä se ole muuttunut mihinkään. Sille emme voi mitään, että vastaus ei miellytä, mutta ei se siitä mihinkään muutu vain sen vuoksi, että pieni joukko käyttäjiä äänekkäästi vastaan protestoi.Olisiko päivittäin kyselemisen kitkemiseksi helpoin ratkaisu antaa jonkinlainen vastaus asiaan? Parin minuutin näpyttelyllä ei viimeistä paria sivuakaan olisi välttämättä jauhettu yhdestä asiasta. Just saying...
Vastaus on annettu, useita kertoja. Eikä se ole muuttunut mihinkään. Sille emme voi mitään, että vastaus ei miellytä, mutta ei se siitä mihinkään muutu vain sen vuoksi, että pieni joukko käyttäjiä äänekkäästi vastaan protestoi.Olisiko päivittäin kyselemisen kitkemiseksi helpoin ratkaisu antaa jonkinlainen vastaus asiaan? Parin minuutin näpyttelyllä ei viimeistä paria sivuakaan olisi välttämättä jauhettu yhdestä asiasta. Just saying...
Tapatalkin kautta on mahdollista saada mainostuloja. Jopa enemmän kuin responsiivisen sivuston mobiilikäyttäjästä. Ja 200 ihmisen käytön mainostulot... ei varsinaisesti miljoonista puhuta.Minua ei kiinnosta tapatalk, oikeastaan sen on ihan perseestä, mutta olin ymmärtänyt että sitä ei tule koska sitä kautta ei tule mainostuloja. Olen tässä käsityksessä edelleen.
Höh, eihän sulla pitänyt olla tapatalkiin mitään sanottavaa enää. Pilasit hyvä salaliittoteorian.Lisää päästä keksittyjä salaliittoteorioita?
Minä olen tyytyväinen noihin ilmoituksiin, koska en ikinä jaksa varta vasten mennä verkkolehden puolelle, vaan katson otsikot ja jos löytyy kiinnostavia niin luen sitten.