Tässä on nyt mielipiteet varmaan selainriippuvaisiakin. Töissä katselin firefoxilla, jossa nuo verkkolehden otsikot olivat nätisti oikealla omalla pikku palstallaan. Nyt kotona sitten ovat firefoxilla (uudempi versio) koko sivun täydeltä pilaamassa näkymän. Ei herrajumala niillä koko ruutua tarvitse täyttää! Ja otsikko riittää, eikä mitään ingressejä.Minä olen tyytyväinen noihin ilmoituksiin, koska en ikinä jaksa varta vasten mennä verkkolehden puolelle, vaan katson otsikot ja jos löytyy kiinnostavia niin luen sitten
Kyllä vähänkään järkevämmät heput pysyvät poissa jääkiekkopalstalta jos eivät halua tietää tuloksia etukäteen. Mun mielestä esimerkkisi oli hyvä esimerkki asiallisesta otsikosta, joita lukee paljon mieluummin kuin Trenchtownin esittämiä.Tässä yläreunan otsikkolaatikosta taas oikein malliesimerkki spoilaavasta muotoilusta. Onneksi en kokeillut onneani ja pysyin suosiolla poissa palstalta siihen asti, että ehdin katsoa ottelutallenteen.
...
Näinhän minä olen muutoksen jälkeen tehnytkin, mikä välillä harmittaa hieman. Tällä palstalla keskustellaan toki muustakin kuin jääkiekosta ja kiekollekin löytyy monta sarjaa, joita pelataan eri aikaan vuorokaudesta. Otsikothan eivät ehtineet olla vanhallakaan palstalla kovin kauan. Sitä ennen pystyi usean vuoden ajan lukemaan huoletta esim. SM-liigan tai vapaan keskustelun ketjuja ilman spoilausvaaraa. Jopa yleisiä NHL-puolen ketjuja pystyi lukemaan, kun vältti lähinnä joukkueiden kausiketjuja ottelun näkemiseen asti. Nyt tuo ei kuitenkaan enää onnistu, koska otsikot näkyvät jokaisen ketjun yläreunassa osiosta riippumatta.Kyllä vähänkään järkevämmät heput pysyvät poissa jääkiekkopalstalta jos eivät halua tietää tuloksia etukäteen.
Spoilaamisesta tiedä, mutta minussa tuo otsikkojen ylenmääräinen tuputtaminen on saanut aikaan sellaisen inhoreaktion, etten piruuttani lue lainkaan niitä, vaikka tiedän juttujen mielenkiintoisia olevankin.Ei mikään maailmaa kaatava asia, mutta toisinaan olisi kiva kirjoittaa työn lomassa lyhyesti vaikka SM-liigan otteluketjuun jotain ja samalla kuitenkin säilyttää jännitys edellisen yön NHL-tulosten suhteen. Lienen kuitenkin tässä asiassa vähemmistössä.
Eikä ole edes liigakierros menossa. Huomenna voi olla tän sivun käyttö yhtä helvettiä..Mitäs tällä palstalla nyt tapahtuu, Database erroria pukkaa koko ajan.Tökkii ja hidastelee nyt.
Pelikieltolistan tuosta saa pois ruksia painamalla. Näytön kokoista mainosta en ole nähnyt, oletko mobiililaitteella kirjautunu sisään?Kylläpäs on mobiilikäyttö melkoista sontaa. Ensin saa rullata nuo verkkolehden klikkihuoraus-otsikot pois. Sitten tulee pelikieltolistaa ja sitten muutama keskustelualue ja sitten lävähtää koko näytön kokoinen mainos ja taas jatkuu keskustelut.
Saakutin raskasta lukea tätä palstaa tällä tavoin.
Mulla olis yksi ehdotus tähän. En taida enää uskaltaa sanoa sitä. Se on nykyään kirosana täällä.
Ruksi puuttuu JOS ei ole sisäänkirjautuneena...Pelikieltolistastakin puuttui se ruksi mistä sen ennen sai pois. Voi olla, että nyt se on taas siinä. En katsonut.
Vieläkin pyydän, että ketjuista voisi hakea "kuka on kirjoitttanut" ja montako viestiä.