Ted Raikas
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- SaiPa
Ilmankos jääkiekko on niin suosittu laji täällä.Andrej kirjoitti:Ystävät, me polveudumme idiooteista.
Ilmankos jääkiekko on niin suosittu laji täällä.Andrej kirjoitti:Ystävät, me polveudumme idiooteista.
Senior kirjoitti:osta
parempi
auto.
Ruutuässä kirjoitti:Suurimmat pakkasen aiheuttamat ongelmat koskien meikäläistä liittyvät VR:n. Eilenkin piti odotella junaa 16 minuuttia, kun joku Pendolino oli myöhässä ja sen takia koko lähijunaliikenne.
Ota ensi kerralla käsijarru pois päältä, niin sujuu ajaminen mukavammin kovemmassakin pakkasessa. Hehheh.girlzilla kirjoitti:Eilen pysäytin oman kaistani Paciuksenkadulla aika tyylikkäästi kun auto ei vaan mäessä lähtenyt eteenpäin. Yritin eri tavoilla, vähän kaasua, paljon kaasua jne. Tuloksena sutimista ja auton poikkoilua sinne sun tänne. Sori kaikille jotka oli eilen n. kuuden aikaan illalla tällä kaistalla, tarjoon teille kahvit.
varjo kirjoitti:Tuskin ilman ennakkosignaalia ja selvänä sitä luultavasti osaa silloin hakeutua lämpimään. Negatiivinen lämpövuo aiheuttanee hitaasti ensin ulompien aivojen osien jäähtymistä ja kaitpa silläkin on merkitystä, mutta ei välitöntä.Kysehän on ehkä enemmän siitä, miten pienet vauriot kumuloituvat, myöhemmässä vaiheessa elämää saattaa
En tiedä, että onko viestisi vastaamisen arvoinen, mutta varmaan olet kirjoittanut sen huumorilla, joten vastaan. 16 minuuttia pakkasessa tuntuu pitkältä ajalta, kun on suunnitellut ehtivänsä hallille ajoissa. Varsinkin kun mitään tietoa junasta ei ole ja pelotti, etten välttämättä ehdi ottelun alkuun. Mutta kyllä silti ymmärrän VR:ä, enkä itke sitä, jos ihan tarkalleen ei aikataulut pidä. Italialaiset junat vaan ei sovi tänne pakkaseen. Odottaminen on aina ärsyttävää, mutta talven aiheuttamista haasteista VR kuitenkin selviää jollain tavalla.Schwalbe kirjoitti:Törkeetä. Oikein 16 minuuttia! Kai olet jo tehnyt vahingonkorvaushakemuksen VR:lle? Itse seisoin eilen autolla Mannerheimintiellä välillä Nordenskiöldinkatu-Ruskeasuo 45 minuuttia. Kenelle voi reklamoida? Olisko se kuitenkin niin, että kaikki Pääkaupunkiseudun väylät on alimitoitettu nykyisille liikennemäärille?
Miten Pendolinon hyytyminen muuten vaikuttaa esim. Vantaankosken junaliikenteeseen? Huhut näet kertovat, että mm. M- ja A-junat toimivat eilen kuin sveitsiläinen kello.
Schwalbe kirjoitti:Silti se on maailman kolmanneksi täsmällisin rautatieyhtiö. Ja näillä leveysasteilla. On se ihme lafka.
ervatsalo kirjoitti:Loppukaneetiksi päädyn vielä toteamaan, että tavara liikkuu junalla, mutta ihmiset autolla.
Sininen Lanka kirjoitti:Nyt tämän täsmällisen rautatieyhtiön pakkasongelmat selvitetään liikenne- ja viestintäministeriön toimesta. Lähde Kauppalehti&Iltalehti.
-273,15 Absoluuttinen nollapiste. Kaikki alkeishiukkasten liike lakkaa. Lappilaisetkin myöntävät, että jo vain on rohki kylmä. Otethaampa lissää ponua..
Voittaa ehdottomasti perinteiset loska- ja nollakelit tämä vallitseva säätyyppi.
Ja vitut! Ennemmin vaikka koko talvi nollakeliä ja pimeätä ja loskaa kun näitä perkeleen pakkasia. Eli kyllä minunkin kohdallani se suurin pakkasongelma on se että vituttaa ihan helvetisti joka kerta kun on pakkasta.
Hankipa koira, niin mielipiteet muuttuvat. Autokin pysyy puhtaampana pakkaskeleillä. Ja valkoinen maa voittaa kyllä mustan asfaltin näin talviaikaan. Ja lunta se hiihtäminen & lautailu/laskettelukin vaatii.Ja vitut! Ennemmin vaikka koko talvi nollakeliä ja pimeätä ja loskaa kun näitä perkeleen pakkasia. Eli kyllä minunkin kohdallani se suurin pakkasongelma on se että vituttaa ihan helvetisti joka kerta kun on pakkasta.